• Ik heb een hele goede programma gevonden die gelukkig gratis is.Dus daarom wil ik covers maken, niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie, omdat ik merk dat er vaak mensen zijn die een cover zoeken.
    De enige wat je in hoeft te vullen, is een kort lijstje wat hieronder staat.
    Status: Ik zou een tijdje lang geen verzoeken meer kunnen ontvangen en ik maak even geen covers meer, ivm prive problemen. Excuses voor het ongemak. Over ongeveer anderhalve/twee weken of langer zou ik pas weer covers kunnen ontwerpen voor jullie. Nogmaals sorry, maar er zijn nog vele andere coverstores! (:

    Invullijst:
    Titel:
    Verder nog andere tekst?:
    Naam erop en zoja van wie?:
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. :
    Korte beschrijving van je story:
    Sfeer:
    Extra:

    Wachtlijst:
    xlovelytjex
    *Naamsveranderingen doorgeven

    Al af:
    Nathness
    Licorne
    Minions
    BeMe
    Lovina' In kleur & zwart wit
    Scribe
    ILOVEUXXX
    CANOODLE
    *Naamsveranderingen doorgeven

    Voorbeeldjes:





    Ik gebruik Picmonkey, GIMP en anders Magic Photo

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 14:14 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hoi!
    Omdat ik nog niet helemaal tevreden was over mijn titel heb ik hem voor de laatste keer verandert.
    En nu zal ik je ook niet meer lastig vallen met mijn titelveranderingen.
    Maar zou je dat kunnen veranderen?

    Hij heet nu:
    Rhan
    (en daaronder)
    Onuitgesproken woorden.

    Ik hoop dat het nog kan haha.
    Alvast heel erg bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Titel: Dream your life, live your dream
    Verder nog andere tekst?: Nee
    Naam erop en zoja van wie?:Nee
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):



    Achtergrond:


    Kleur/zwartwit/sepia/etc. : Kleur
    Korte beschrijving van je story: Iedereen heeft een polsband die rood wordt als je dicht bij je ware liefde bent. Een achttien jarig meisje gaat op wereldreis op zoek naar haar liefde.
    Sfeer:Vrolijk
    Extra:Heel erg bedankt als je het wilt doen en als het niet helemaal mooi uitkomt met de plaatjes mogen het ook andere plaatjes zijn.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 19:32 ]

    Scribe schreef:
    Hoi!
    Omdat ik nog niet helemaal tevreden was over mijn titel heb ik hem voor de laatste keer verandert.
    En nu zal ik je ook niet meer lastig vallen met mijn titelveranderingen.
    Maar zou je dat kunnen veranderen?

    Hij heet nu:
    Rhan
    (en daaronder)
    Onuitgesproken woorden.

    Ik hoop dat het nog kan haha.
    Alvast heel erg bedankt!

    Dat kan nog inderdaad, al zou ik het wel opnieuw moeten doen. :') In ieder geval, daar doe ik het wel voor.
    Misschien is je cover later vanavond of morgenmiddag of iets in die richtig af. Daarna komt jouw cover nog xlovelytjex.


    Some people are art and do art at the same time

    Titel: The Game
    Verder nog andere tekst?: Never try to change a game. It will haunt you and take you down. (Niet mega groot.)
    Naam erop en zoja van wie?: Harry Styles
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3): Eh, ik heb geen idee.
    Sowieso iets met Barbara Palvin, Harry Styles en een school of zo.
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. : Het liefst kleur
    Korte beschrijving van je story:
    Elk jaar is er een spel waarbij jongens het met de meeste meisjes moeten doen om te winnen.
    Als prijs word je de populairste jongen van de school. Er zijn alleen 2 grote regels.
    De meiden mogen er niets van weten. En de mensen die meedoen mogen geen vaste vriendinnen krijgen.
    (Bang dat het spel wordt verraden.)
    Sfeer: Eh, geen idee. :x
    Extra:
    Heb ik ook geen idee. Als je zelf iets leuks weet mag je het erbij toevoegen!


    -

    Ik zou een tijdje lang geen verzoeken meer kunnen ontvangen en ik maak even geen covers meer, ivm prive problemen. Excuses voor het ongemak. Over ongeveer anderhalve/twee weken of langer zou ik pas weer covers kunnen ontwerpen voor jullie. Nogmaals sorry, maar er zijn nog vele andere coverstores! (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 17:28 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik zou een tijdje lang geen verzoeken meer kunnen ontvangen en ik maak even geen covers meer, ivm prive problemen. Excuses voor het ongemak. Over ongeveer anderhalve/twee weken of langer zou ik pas weer covers kunnen ontwerpen voor jullie. Nogmaals sorry, maar er zijn nog vele andere coverstores! (:


    Dat is prima. Als jij ivm met privé redenen het niet kunt maken vind ik dat absoluut niet erg!
    Ik wens je in ieder geval veel succes met je problemen!


    -