• Ik heb een hele goede programma gevonden die gelukkig gratis is.Dus daarom wil ik covers maken, niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie, omdat ik merk dat er vaak mensen zijn die een cover zoeken.
    De enige wat je in hoeft te vullen, is een kort lijstje wat hieronder staat.
    Status: Ik zou een tijdje lang geen verzoeken meer kunnen ontvangen en ik maak even geen covers meer, ivm prive problemen. Excuses voor het ongemak. Over ongeveer anderhalve/twee weken of langer zou ik pas weer covers kunnen ontwerpen voor jullie. Nogmaals sorry, maar er zijn nog vele andere coverstores! (:

    Invullijst:
    Titel:
    Verder nog andere tekst?:
    Naam erop en zoja van wie?:
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. :
    Korte beschrijving van je story:
    Sfeer:
    Extra:

    Wachtlijst:
    xlovelytjex
    *Naamsveranderingen doorgeven

    Al af:
    Nathness
    Licorne
    Minions
    BeMe
    Lovina' In kleur & zwart wit
    Scribe
    ILOVEUXXX
    CANOODLE
    *Naamsveranderingen doorgeven

    Voorbeeldjes:





    Ik gebruik Picmonkey, GIMP en anders Magic Photo

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Rhiine schreef:
    Ik wil graag 2 titel in het cover hebben. Het eerste wat groter dan het tweede.
    Titel 1: High School has never been so scary.
    Titel 2: When even friends can't be tusted anymore








    -*Sfeer: beetje eng
    -Verticaal en horizontal graag.
    Ik wil het donker hebben, maar ook weer niet dat alles zwart is.


    Sorry, maar ik heb geen idee hoe je iets verticaal/horizontaal maakt met PicMonkey. Ik heb je in ieder geval in de wachtlijst gezet.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik heb geen idee hoe je iets verticaal/horizontaal maakt met PicMonkey. Ik heb je in ieder geval in de wachtlijst gezet.

    Oh, oke. Maakt niet uit.


    -

    Hoi!

    Zou je, als je tijd hebt een cover voor mij willen maken?'
    Ik heb drie foto's, die ik het liefste er alle drie in wil hebben.







    Ik weet niet of de foto daar groot genoeg voor is, maar de eerste foto zou ik graag als achtergrond willen hebben.
    De tweede links onderin en de derde rechts.
    Als je natuurlijk zelfs iets leuk weet mag je het altijd sturen:)
    - De tekst: Nieuwe toekomst. en daaronder: Niet alles is wat het lijkt. Lettertype mag je zelf weten, ik dacht aan sierlijke letters, maar strakke zijn volgensmij ook wel mooi.
    - kleur: Ik dacht wat aan de sfeer zoals in de eerste achtergrond, wat dan een tintje donkerder wordt gemaakt.
    - Extra; laat je fantasie erop los zou ik zeggen, je naam komt onder de cover te staan als dank :)


    Alvast bedankt! :)
    Tialda.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rey schreef:
    Ik wil graag 2 titel in het cover hebben. Het eerste wat groter dan het tweede.


    -*Sfeer: beetje eng
    -Verticaal en horizontal graag.
    Ik wil het donker hebben, maar ook weer niet dat alles zwart is.


    Het was moeilijk om met deze plaatjes te werken, maar toch heb ik er wat van gemaakt.



    Groter

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 19:32 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scribe schreef:
    Hoi!

    Zou je, als je tijd hebt een cover voor mij willen maken?'
    Ik heb drie foto's, die ik het liefste er alle drie in wil hebben.







    Ik weet niet of de foto daar groot genoeg voor is, maar de eerste foto zou ik graag als achtergrond willen hebben.
    De tweede links onderin en de derde rechts.
    Als je natuurlijk zelfs iets leuk weet mag je het altijd sturen:)
    - De tekst: Nieuwe toekomst. en daaronder: Niet alles is wat het lijkt. Lettertype mag je zelf weten, ik dacht aan sierlijke letters, maar strakke zijn volgensmij ook wel mooi.
    - kleur: Ik dacht wat aan de sfeer zoals in de eerste achtergrond, wat dan een tintje donkerder wordt gemaakt.
    - Extra; laat je fantasie erop los zou ik zeggen, je naam komt onder de cover te staan als dank :)



    Alvast bedankt! :)
    Tialda.


    Jouw cover lijkt me heel moeilijk met deze plaatjes. Morgen(avond) of later zal de jouwe af zijn!


    Some people are art and do art at the same time

    Scribe schreef:
    Hoi!

    Zou je, als je tijd hebt een cover voor mij willen maken?'
    Ik heb drie foto's, die ik het liefste er alle drie in wil hebben.







    Ik weet niet of de foto daar groot genoeg voor is, maar de eerste foto zou ik graag als achtergrond willen hebben.
    De tweede links onderin en de derde rechts.
    Als je natuurlijk zelfs iets leuk weet mag je het altijd sturen:)
    - De tekst: Nieuwe toekomst. en daaronder: Niet alles is wat het lijkt. Lettertype mag je zelf weten, ik dacht aan sierlijke letters, maar strakke zijn volgensmij ook wel mooi.
    - kleur: Ik dacht wat aan de sfeer zoals in de eerste achtergrond, wat dan een tintje donkerder wordt gemaakt.
    - Extra; laat je fantasie erop los zou ik zeggen, je naam komt onder de cover te staan als dank :)


    Alvast bedankt! :)
    Tialda.


    Het spijt me ontzettend voor de vertraging, maar ik wist echt niet wat ik ervan moest maken en heb toen toch wat geprobeerd.



    Groter


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind hem mooi. :) Ik wist idd wel dat de plaatjes wat lastig waren.
    Maar kun je de titel veranderen? Ik heb hem namelijk verandert.
    In:
    Rhan
    Niet alles is wat het lijkt.

    Dus Rhan in plaats van Nieuwe toekomst.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    welk programma gebruik je trouwens?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    welk programma gebruik je trouwens?

    Voor de cover gebruik ik picmonkey, maar voor overige effecten ga ik naar de wat kleinere programma's toe.
    Ik zal zo je titel veranderen.


    Hij is iets anders, maar dat komt omdat ik het zo mooier vind.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 19:52 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Titel: The Tunnel.
    Verder nog andere tekst?: Nee.
    Naam erop en zoja van wie?: Nope.
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    Foto 1 * Dit moet het 'beest' voorstellen, mag eventueel een ander afbeelding ervan zijn.
    Foto 2
    Foto 3 * Deze mag ook eventueel aangepast worden.
    Foto 4 * Ik weet niet of deze er nog bij past, als het niet past hoeft het niet.
    Kleur/zwartwit/sepia/etc: Zwartwit.
    Korte beschrijving van je story: *N/M betekent naam, omdat ik nog geen passende naam weet.
    N/M heeft een goede baan als journaliste, bij Global Magazine. Wanneer ze de kans krijgt om over de mysterieuze, ondergrondse tunnel te schrijven, pakt ze die kans met beide handen aan. Het verhaal gaat rond dat er een 'beest' in de verlaten tunnels leeft. Als ze samen met haar filmcrew via een achteringang, binnenkomt lijkt alles nog goed en wel. Maar wat als één van de filmmannen opeens plotseling verdwenen is, en er een rare audio gevonden word? Wat als ze er achter komen dat de plattegrond van de tunnel niet klopt? Dat er eigenlijk heel veel gangen niet op de plattegrond staan. Wat als ze hun weg terug niet meer kunnen vinden en achtervolgd worden door het 'beest'? Zullen ze er ooit nog levend uit komen?
    Sfeer: Duister/donker, thriller-achtig.
    Extra: Eventuele bloedspetters, I don't know.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    Titel: The Tunnel.
    Verder nog andere tekst?: Nee.
    Naam erop en zoja van wie?: Nope.
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    Foto 1 * Dit moet het 'beest' voorstellen, mag eventueel een ander afbeelding ervan zijn.
    Foto 2
    Foto 3 * Deze mag ook eventueel aangepast worden.
    Foto 4 * Ik weet niet of deze er nog bij past, als het niet past hoeft het niet.
    Kleur/zwartwit/sepia/etc: Zwartwit.
    Korte beschrijving van je story: *N/M betekent naam, omdat ik nog geen passende naam weet.
    N/M heeft een goede baan als journaliste, bij Global Magazine. Wanneer ze de kans krijgt om over de mysterieuze, ondergrondse tunnel te schrijven, pakt ze die kans met beide handen aan. Het verhaal gaat rond dat er een 'beest' in de verlaten tunnels leeft. Als ze samen met haar filmcrew via een achteringang, binnenkomt lijkt alles nog goed en wel. Maar wat als één van de filmmannen opeens plotseling verdwenen is, en er een rare audio gevonden word? Wat als ze er achter komen dat de plattegrond van de tunnel niet klopt? Dat er eigenlijk heel veel gangen niet op de plattegrond staan. Wat als ze hun weg terug niet meer kunnen vinden en achtervolgd worden door het 'beest'? Zullen ze er ooit nog levend uit komen?
    Sfeer: Duister/donker, thriller-achtig.
    Extra: Eventuele bloedspetters, I don't know.




    Het is af, maar ik heb hem wel wat anders gemaakt, omdat de achtergrond bij de andere afbeeldingen vloekte.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 15:59 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ugh. Net wanneer het 's avonds is. (cat) Ik zou waarschijnlijk alweer niet kunnen slapen, thanks. :'D

    Je staat op de wachtlijst.


    Haha, sorry. Dat was niet m'n bedoeling.
    Maar bedankt! :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Scorpia schreef:
    (...)



    Het is af, maar ik heb hem wel wat anders gemaakt, omdat de achtergrond bij de andere afbeeldingen vloekte.


    Thanks! Me really likes it!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Titel: i want you're boyfriend
    Verder nog andere tekst?: /
    Naam erop en zoja van wie?: /
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    1. http://images.wikia.com/bigtimerush/images/c/cb/Camille.png (Camille)
    2. http://www.westerwoldeactueel.nl/wp-content/gallery/meisje-verminkt-en-berooft-op-tt-assen/sanne-sofia-schuurmans2.jpg (BFF Camille)
    3. http://images6.fanpop.com/image/photos/32500000/-Logan-Henderson-directioners-and-rushers-32552023-500-523.jpg (Logan)
    (4 http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp0029139.jpg (achtergrond) )
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. : kleur of zwart/wit
    Korte beschrijving van je story: De beste vriendin van Camille komt naar Palmwoods. Zij heeft altijd al een crush op BTR- lid Logan gehad, maar heeft dat altijd al moeten verbergen omdat Logan en Camille daten, jammer genoeg kan haar beste vriendin zich niet inhouden...
    Sfeer: dreigend/ verdrietig/....
    Extra:


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    Titel: i want you're boyfriend
    Verder nog andere tekst?: /
    Naam erop en zoja van wie?: /
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    1. http://images.wikia.com/bigtimerush/images/c/cb/Camille.png (Camille)
    2. http://www.westerwoldeactueel.nl/wp-content/gallery/meisje-verminkt-en-berooft-op-tt-assen/sanne-sofia-schuurmans2.jpg (BFF Camille)
    3. http://images6.fanpop.com/image/photos/32500000/-Logan-Henderson-directioners-and-rushers-32552023-500-523.jpg (Logan)
    (4 http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp0029139.jpg (achtergrond) )
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. : kleur of zwart/wit
    Korte beschrijving van je story: De beste vriendin van Camille komt naar Palmwoods. Zij heeft altijd al een crush op BTR- lid Logan gehad, maar heeft dat altijd al moeten verbergen omdat Logan en Camille daten, jammer genoeg kan haar beste vriendin zich niet inhouden...
    Sfeer: dreigend/ verdrietig/....
    Extra:


    je staat op de wachtlijst. Het is btw ''I want your boyfriend''.
    Trouwens, zou je de afbeeldingen (nogmaals) willen opslaan en het uploaden op tinypic/andere uploadprogramma? Want sommigen laden heel sloom omdat ze soms doorverwijzen naar een andere site. Als ze je ergens upload nadat je ze op hebt geslagen, gaat dat gemakkelijker, vind ik dan.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 16:27 ]


    Some people are art and do art at the same time