• Ik heb een hele goede programma gevonden die gelukkig gratis is.Dus daarom wil ik covers maken, niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie, omdat ik merk dat er vaak mensen zijn die een cover zoeken.
    De enige wat je in hoeft te vullen, is een kort lijstje wat hieronder staat.
    Status: Ik zou een tijdje lang geen verzoeken meer kunnen ontvangen en ik maak even geen covers meer, ivm prive problemen. Excuses voor het ongemak. Over ongeveer anderhalve/twee weken of langer zou ik pas weer covers kunnen ontwerpen voor jullie. Nogmaals sorry, maar er zijn nog vele andere coverstores! (:

    Invullijst:
    Titel:
    Verder nog andere tekst?:
    Naam erop en zoja van wie?:
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. :
    Korte beschrijving van je story:
    Sfeer:
    Extra:

    Wachtlijst:
    xlovelytjex
    *Naamsveranderingen doorgeven

    Al af:
    Nathness
    Licorne
    Minions
    BeMe
    Lovina' In kleur & zwart wit
    Scribe
    ILOVEUXXX
    CANOODLE
    *Naamsveranderingen doorgeven

    Voorbeeldjes:





    Ik gebruik Picmonkey, GIMP en anders Magic Photo

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    je staat op de wachtlijst. Het is btw ''I want your boyfriend''.
    Trouwens, zou je de afbeeldingen (nogmaals) willen opslaan en het uploaden op tinypic/andere uploadprogramma? Want sommigen laden heel sloom omdat ze soms doorverwijzen naar een andere site. Als ze je ergens upload nadat je ze op hebt geslagen, gaat dat gemakkelijker, vind ik dan.

    thanks, en ik weet het : /
    en oke, maar ik zit op de iPAD dus ik zal proberen maat ik weet niet of het lukt


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)
    thanks, en ik weet het : /
    en oke, maar ik zit op de iPAD dus ik zal proberen maat ik weet niet of het lukt

    Oh oké. Het hoeft niet per se, hoor.


    Some people are art and do art at the same time

    foto 1 :

    Image and video hosting by TinyPic" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    foto 2:



    foto 3:


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Scorpia schreef:
    (...)
    Oh oké. Het hoeft niet per se, hoor.


    oke, nevermind : /


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Sorry dat het zo lang duurde, ILOVEUXXX. Ik zal later vandaag nog wel wat proberen voor je, maar het is een moeilijk verzoek.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Sorry dat het zo lang duurde, ILOVEUXXX. Ik zal later vandaag nog wel wat proberen voor je, maar het is een moeilijk verzoek.



    geeft niet en thanks dat je het wilt proberen xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    Titel: i want you're boyfriend
    Verder nog andere tekst?: /
    Naam erop en zoja van wie?: /
    Foto's + achtergrond (ik wil er ook een paar zoeken, maar ik zoek maximaal 3):
    1. http://images.wikia.com/bigtimerush/images/c/cb/Camille.png (Camille)
    2. http://www.westerwoldeactueel.nl/wp-content/gallery/meisje-verminkt-en-berooft-op-tt-assen/sanne-sofia-schuurmans2.jpg (BFF Camille)
    3. http://images6.fanpop.com/image/photos/32500000/-Logan-Henderson-directioners-and-rushers-32552023-500-523.jpg (Logan)
    (4 http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp0029139.jpg (achtergrond) )
    Kleur/zwartwit/sepia/etc. : kleur of zwart/wit
    Korte beschrijving van je story: De beste vriendin van Camille komt naar Palmwoods. Zij heeft altijd al een crush op BTR- lid Logan gehad, maar heeft dat altijd al moeten verbergen omdat Logan en Camille daten, jammer genoeg kan haar beste vriendin zich niet inhouden...
    Sfeer: dreigend/ verdrietig/....
    Extra:


    Ik heb wat geprobeerd, maar ik ben er niet zo tevreden over, tbh. Ik kan er nog eventuele veranderingen eraan toevoegen.



    Klik hier voor groter.


    Some people are art and do art at the same time

    Titel: Just keep swimming.
    Verder nog andere tekst?: Nee.
    Naam erop en zoja van wie?: Nee.
    Foto's + achtergrond: - Deze als achtergrond
    - deze , deze of deze
    - deze of deze

    - deze
    Kleur/zwartwit/sepia/etc: zwart wit.
    Korte beschrijving van je story: /
    Sfeer: spanning, angst, romantiek.
    Extra: Kun je ervoor zorgen dat het duidelijk is dat het om het meisje gaat? Bijvoorbeeld door haar iets groter te maken ofzo?

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:57 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    CANOODLE schreef:
    Titel: Just keep swimming.
    Verder nog andere tekst?: Nee.
    Naam erop en zoja van wie?: Nee.
    Foto's + achtergrond: - Deze als achtergrond
    - deze , deze of deze
    - deze of deze

    - deze
    Kleur/zwartwit/sepia/etc: zwart wit.
    Korte beschrijving van je story: /
    Sfeer: spanning, angst, romantiek.
    Extra: Kun je ervoor zorgen dat het duidelijk is dat het om het meisje gaat? Bijvoorbeeld door haar iets groter te maken ofzo?

    Alvast bedankt (:


    Ik zal je in de wachtlijst zetten.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik heb wat geprobeerd, maar ik ben er niet zo tevreden over, tbh. Ik kan er nog eventuele veranderingen eraan toevoegen.



    Klik hier voor groter.



    dank je het is echt goed :) xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CANOODLE schreef:
    Titel: Just keep swimming.
    Verder nog andere tekst?: Nee.
    Naam erop en zoja van wie?: Nee.
    Foto's + achtergrond: - Deze als achtergrond
    - deze , deze of deze
    - deze of deze

    - deze
    Kleur/zwartwit/sepia/etc: zwart wit.
    Korte beschrijving van je story: /
    Sfeer: spanning, angst, romantiek.
    Extra: Kun je ervoor zorgen dat het duidelijk is dat het om het meisje gaat? Bijvoorbeeld door haar iets groter te maken ofzo?

    Alvast bedankt (:


    Ik wist niet zo goed waarheen ik moest met de titel, dusja. En ik heb de lengte x breedte heel wat anders gedaan, zodat alles er beter op paste en het ook mooier uitzag. Al vond ik het best leuk om deze cover te maken (: Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is dat het meisje de hoofdpersoon is?
    Ik heb behoorlijk met de zee geknoeid :'D

    Ik kan er nog eventueel veranderingen aan toevoegen. I hope you like it.



    Groter.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik wist niet zo goed waarheen ik moest met de titel, dusja. En ik heb de lengte x breedte heel wat anders gedaan, zodat alles er beter op paste en het ook mooier uitzag. Al vond ik het best leuk om deze cover te maken (: Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is dat het meisje de hoofdpersoon is?
    Ik heb behoorlijk met de zee geknoeid :'D

    Ik kan er nog eventueel veranderingen aan toevoegen. I hope you like it.



    Groter.


    Ik vind hem, op de achtergrond na, erg mooi. Ik weet niet, de achtergrond is volgens mij veel van kleur veranderd en dat vind ik niet zo mooi :'D. Heb je daar misschien een oplossing voor?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    CANOODLE schreef:
    (...)

    Ik vind hem, op de achtergrond na, erg mooi. Ik weet niet, de achtergrond is volgens mij veel van kleur veranderd en dat vind ik niet zo mooi :'D. Heb je daar misschien een oplossing voor?


    Ik denk het wel. Ik zal het straks veranderen.


    Some people are art and do art at the same time



    Ik wist niet meer hoe ik het precies gedaan heb, maar ik vind toch dat het ongeveer hetzelfde is. Dit keer heb ik niks gedaan met de achtergrond qua kleur. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:



    Ik wist niet meer hoe ik het precies gedaan heb, maar ik vind toch dat het ongeveer hetzelfde is. Dit keer heb ik niks gedaan met de achtergrond qua kleur. (:


    Bedankt! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.