• .









    Ik presenteer ik hier trots: Coverfactory Caeruleum.


    Wat ik moet weten
    Titel;
    Afbeeldingen;
    sfeer;
    beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    Nog iets anders;


    Zelf het liefste je afbeeldingen zoeken!

    Als je zelf je lettertype wil uitzoeken zou je even op Dafont.com moeten kijken.

    Voorbeelden:










    Wachtlijst:



    Gemaakt:
    Pinksky
    Arryn
    Spotgaai
    Legolasbitch
    licorne
    Lythtum
    liberacorpus
    legolasbitch
    Defile
    Unicornbeard
    Caballo
    Theepotje
    Thomaslacey
    Malkovich
    hoothoot
    Tomaslacey
    mouek

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 19:04 ]

    caeruleum schreef:
    (...)



    Link

    Way better (:

    Wow, nu is het echt vet mooi! Ontzettend bedankt!
    Edit: Nu voel ik me heel zeurderig, maar het is *your side ipv yours side :x Is het nog mogelijk dat te veranderen?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:54 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    LegolasBitch schreef:
    (...)

    Ik denk dat de achterond te is!! de nieuwe achtergrond hoop da die goed is¡¡


    Zoals ik zei, ik ga hem drastisch veranderen. (:
    Ik heb ook een nieuw plaatje van kol ( nathaniel buzolic) gedaan als je dat niet erg vind.



    link

    caeruleum schreef:
    (...)

    Zoals ik zei, ik ga hem drastisch veranderen. (:
    Ik heb ook een nieuw plaatje van kol ( nathaniel buzolic) gedaan als je dat niet erg vind.



    link


    Ik.vind hem.mooi! Maar ik krijg reactie van mijn vriendin die mee schrijft


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Arryn schreef:
    Bedankt voor de cover. Zou hij alleen wat minder paars kunnen? (:




    link

    ik heb het voor je geprobeerd. beter? (:

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Wow, nu is het echt vet mooi! Ontzettend bedankt!
    Edit: Nu voel ik me heel zeurderig, maar het is *your side ipv yours side :x Is het nog mogelijk dat te veranderen?


    Oh shit, hahaha. ga ik voor changen (:

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Wow, nu is het echt vet mooi! Ontzettend bedankt!
    Edit: Nu voel ik me heel zeurderig, maar het is *your side ipv yours side :x Is het nog mogelijk dat te veranderen?




    link

    caeruleum schreef:
    (...)



    link

    Echt ontzettend bedankt, hij is geweldig!!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Titel: Kamp Halfbloed
    Beschrijving:
    Username erbij: Nee
    Afbeeldingen: 1.,2, 3, 4, Achtergrond.
    Beschrijving;

    Amithia Valentia is al een tijd op Kamp halfbloed omdat haar vader (Hades) haar gedwongen heeft om hier een oogje in het zeil te houden. Zelfs na het eind gevecht vertrouwd haar vader de Kampleden niet, en moet ze doen wat er van haar verwacht word.
    Wanneer er op een dag vijf nieuwe halfgoden opkomen dagen, is ze meteen op haar hoede. Zelfs achter hun onschuldige gezichten kunnen monsters schuilen. Wanneer ze de 19 jarige Niall Horan ontmoet, heeft ze gelijk een zwak voor hem. Niet alleen omdat hij de enigste is die haar accepteert, maar bovenal omdat hij een halfbroertje is van Percy Jackson. Haar vriend die al een jaarlang word vermist.
    Wanneer de tweede nacht valt, doet het Orakel een nieuwe uitspraak: Dood, Water en Bliksem zullen het Kamp redden of vernietigen. Ze zullen moeten reizen naar Olympus, Kreta en andere gevaarlijke plekken waar het kwaad schuilt. Het word een race tegen de klok, en iedereen heeft de zelfde vraag: Zal het Kamp worden gered, of worden vernietigd?

    Horizontaal of verticaal; Horizontaal
    Verder wensen: Het liefst in de stel van de posters van Percy Jackson (waar het op gebaseerd is)

    Ik zal mijn aanvraag ook bij andere coverstore's plaatsen (!)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ja, onwijs bedankt! Ik vraag het ook nog even bij andere covermakers, oké? (:


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    Ja, onwijs bedankt! Ik vraag het ook nog even bij andere covermakers, oké? (:


    Geen dank!
    No problem (:

    Zou je ook een cover voor mij willen maken?
    Titel: Once Upon A Time
    Afbeeldingen:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn er heel erg veel, en je hoeft ze ook echt niet allemaal te gebruiken, zolang de sfeer duidelijk naar voren komt vind ik alles goed. Kies zelf maar welke je het meest geschikt lijkt/lijken en welke je prettig vind om te gebruiken; ik heb daar niet echt ervaring in.
    Sfeer: Sprookjesachtig, liefst een beetje ouderwets en met een fantasy-sfeer
    Beschrijving story: Houd ik liever nog even voor mezelf
    Ik zou het liefst de titel in een sierlijk lettertype willen hebben.
    Alvast heel erg bedankt! <3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Idylls schreef:
    Titel: Kamp Halfbloed
    Beschrijving:
    Username erbij: Nee
    Afbeeldingen: 1.,2, 3, 4, Achtergrond.
    Beschrijving;
    Amithia Valentia is al een tijd op Kamp halfbloed omdat haar vader (Hades) haar gedwongen heeft om hier een oogje in het zeil te houden. Zelfs na het eind gevecht vertrouwd haar vader de Kampleden niet, en moet ze doen wat er van haar verwacht word.
    Wanneer er op een dag vijf nieuwe halfgoden opkomen dagen, is ze meteen op haar hoede. Zelfs achter hun onschuldige gezichten kunnen monsters schuilen. Wanneer ze de 19 jarige Niall Horan ontmoet, heeft ze gelijk een zwak voor hem. Niet alleen omdat hij de enigste is die haar accepteert, maar bovenal omdat hij een halfbroertje is van Percy Jackson. Haar vriend die al een jaarlang word vermist.
    Wanneer de tweede nacht valt, doet het Orakel een nieuwe uitspraak: Dood, Water en Bliksem zullen het Kamp redden of vernietigen. Ze zullen moeten reizen naar Olympus, Kreta en andere gevaarlijke plekken waar het kwaad schuilt. Het word een race tegen de klok, en iedereen heeft de zelfde vraag: Zal het Kamp worden gered, of worden vernietigd?

    Horizontaal of verticaal; Horizontaal
    Verder wensen: Het liefst in de stel van de posters van Percy Jackson (waar het op gebaseerd is)

    Ik zal mijn aanvraag ook bij andere coverstore's plaatsen (!)


    Oke, dit was wss niet wat je wou. maar gelukkig heb je het nog aan ander coverstores gevraag (:



    link

    Liberacorpus schreef:
    Zou je ook een cover voor mij willen maken?
    Titel: Once Upon A Time
    Afbeeldingen:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn er heel erg veel, en je hoeft ze ook echt niet allemaal te gebruiken, zolang de sfeer duidelijk naar voren komt vind ik alles goed. Kies zelf maar welke je het meest geschikt lijkt/lijken en welke je prettig vind om te gebruiken; ik heb daar niet echt ervaring in.
    Sfeer: Sprookjesachtig, liefst een beetje ouderwets en met een fantasy-sfeer
    Beschrijving story: Houd ik liever nog even voor mezelf
    Ik zou het liefst de titel in een sierlijk lettertype willen hebben.
    Alvast heel erg bedankt! <3


    Oke, ik kan er werkelijk alles nog aan veranderen (:



    link

    In je beginpost doet de link naar de cover van Licorne het niet.
    Maar verder maak je wel erg mooie covers!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super leuk (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 21:16 ]