• Hebben jullie dat ook?

    Dat je ambities gewoon zo groot en buiten je bereik liggen maar dat je voor jezelf geen ander mogelijk toekomst beeld ziet van wat je überhaupt zo willen doen?
    Het is een probleem waar ik al langer me worstel want ik moet natuurlijk een back-up plan hebben, maar dan vraag ik mezelf weer af 'Wil ik echt de rest van me leven zo iets doen?' en dan is het antwoord al snel nee.


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij mij wisten ze sinds mijn tweede dat ik iets met kinderen ging doen ien ik wist het gewoon al. dus toen ik met moeite havo of makkelijk vmbo kon doen koos ik vmbo omdat ik dan kan doen wat ik wil en adners is het te ingewikkeld. mijn opleiding waar ik na de vakantie aan ga beginnen duurd 2,5 jaar bij mij schatten ze 2 in dus ik ben net achtien als ik klaar ben en ik weet precies wat ik wil gaan doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb echt precies hetzelfde. Jammergenoeg moet ik toch iets gaan studeren; dus nu studeer ik Kunst. Dat is dan sowieso in de richting waar ik heen wil, haha :Y)


    We need a bigger boat.

    Ik weet wat ik wil en ik kan en ga het gewoon doen. Ik heb het al helemaal gepland. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is wel herkenbaar, ja :'D Als ik je mijn mening zou mogen geven, ga er gewoon voor! Anders weet je nooit hoe het uit had kunnen pakken en zal je er misschien spijt van krijgen. Dat is tenminste wat ik mezelf voorhoud als ik aan mijn dromen denk (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Lol, ik wil het leger in als pilote, maar moet je nog best een goede opleiding voor nodig hebben.

    Haha ik wil als ik 18 ben een soort van terug verhuizen naar Londen. En daar een opleiding journalistiek doen en dan mode journalistiek xD Tja nog 5 lange jaren Dais.. Blijf dromen...,


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil heel graag iets met neuropsychologie gaan doen, en verhuizen naar Berlijn. Beide zijn nog steeds haalbaar en ik ben er druk mee bezig.


    I am an idiot, I move.

    Ik houd mijn doelen en ambities realistisch, omdat ik er niet goed tegen kan als iets wat ik echt graag wil niet lukt. Dat betekent niet dat ik geen 'grote' dromen heb. Ik werk er alleen in stappen naartoe en focus me op hetgeen dat op dat moment haalbaar is voor mij. Niet alles gaat vanzelf en sommige dingen hebben tijd nodig.
    Je kunt ook mooie dingen bereiken en iets voor de wereld betekenen als je niet een jaar hebt gestudeerd in Australië of als psycholoog werkt in Engeland. Je hoeft echt niet alles voor lief te nemen en altijd tevreden te zijn met wat je hebt, maar je moet wel begrijpen dat er niets mis is met minder onbereikbare doelen stellen. Daarmee wil ik niet zeggen dat je voor de makkelijke weg moet kiezen, maar sommige dingen zijn gewoon niet weg gelegd voor bepaalde mensen. Geef jezelf de kans en tijd om iets te zoeken wat bij je past en waar je op je eigen manier naartoe kunt werken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.