• Hebben jullie dat ook?

    Dat je ambities gewoon zo groot en buiten je bereik liggen maar dat je voor jezelf geen ander mogelijk toekomst beeld ziet van wat je überhaupt zo willen doen?
    Het is een probleem waar ik al langer me worstel want ik moet natuurlijk een back-up plan hebben, maar dan vraag ik mezelf weer af 'Wil ik echt de rest van me leven zo iets doen?' en dan is het antwoord al snel nee.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja... Ja. Ja.
    Ik heb wel de aspiratie dingen te doen maar te lui om het uit te voeren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ja... Ja. Ja.
    Ik heb wel de aspiratie dingen te doen maar te lui om het uit te voeren.


    Nou ja sommige dingen weet ik gewoon niet hoe ik het moet doen en andere willen gewoon niet lukken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk eerder in stappen, dan dat ik gelijk een grote en onbereikbare ambitie heb. Prima te doen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja. Dat heb ik ook, ja. Maar soms kan het gewoon echt niet. Of je bent er nog niet klaar voor. En dan moet je eerst een ander pad kiezen in je leven, met de gedachte dat je nog wel een keer een afslag zult kunnen nemen naar je droompad.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Si.
    Plus komt dan nog eens het feit dat je voor bepaalde dingen gewoon enorm goed moet zijn, hoeveel ambitie je ervoor ook hebt (in mijn geval toch).


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zelfde probleem hier zo.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lupone schreef:
    Si.
    Plus komt dan nog eens het feit dat je voor bepaalde dingen gewoon enorm goed moet zijn, hoeveel ambitie je ervoor ook hebt (in mijn geval toch).


    Klopt, dat is dus het probleem.


    You were born original, don't die as a copy.

    Soms moet je even een stapje terug doen om te kunnen bereiken wat je wil. En dat is moeilijk, in ieder geval voor mij wel.


    Physics is awesome

    Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil gaan doen , en dat is ook niet altijd leuk . + ik heb wel dromen , maar die kan ik waarschijnlijk toch niet waarmaken :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil gaan doen , en dat is ook niet altijd leuk . + ik heb wel dromen , maar die kan ik waarschijnlijk toch niet waarmaken :')


    Dat is mijn probleem dus ook.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik herken mezelf heel erg daarin. Ik wil echt dingen doen in mijn leven, of later, die gewoon niet haalbaar zijn.


    Chaos is a ladder.

    Ik ken het probleem maar al te goed ;l


    Caution first, always.

    Ik wil al een paar jaar game artist worden. En ik ga ook al naar leerjaar 2 van de opleiding game artist. Tho, maar een paar mensen worden daadwerkelijk ook echt een fulltime game artist. Als je goed bent zijn er kansen dat je kleine projectjes krijgt. Je kunt ook je eigen project beginnen en hopen dat 't bekend wordt.

    Maar als dit helemaal niet lukt is de ''teken-wereld'', om het zo maar ff te noemen, heel breed. Dus no problem. Ik kan nog veel kanten op. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet in stappen denken op weg naar je grote droom. (: Doe ik ook, het geeft je een doel en iets om voor te werken.


    ars moriendi

    Ik heb dat niet. Ga nu een opleiding doen om mijn ambitie te halen, veiliger te stellen. Mijn back-up is dat ik langer moet studeren, eerst mbo dan hbo :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~