• ik had een vraagje.

    wand iedereen wee het wel quiz zit helmaal vol met 1D stories en quizen.
    vroeger was dan ook zo toen met Tokio Hotel weet iemand dit nog?
    ik weet dan nog dat er een knop op quiz waar je dan op kon klikken zodat alles over tokio hotel toen de tijd uit stond en niet meer zichtbaar was dat was voor de mensen die dat dus iritand vonden of gewoon geen intresse in hadden en niet meer wouden zien.
    en als je het wel weer zichtbaar wou maken klikte je er weer op en kwam alles weer terug.

    nu mijn vraag is komt er ook weer z`n soort knop maar dan voor de 1D dingen?
    of is die er al zo ja waar kan je die vinden?
    Wand ook al is het een erg populair ondewerp niet iedereen heeft er behoefde naar en vind het leuk net zoals 5 jaar terug toen met Tokio Hotel.

    dat vroeg ik me dus af (hopelijk is dit de juiste forum waar ik deze topic kan plaatsen anders sorry)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:11 ]


    You can't touch music but music touch you

    dooddoenervo schreef:
    (...)
    Nog eens : dat is MIJN mening, dus of daar nu een goede verklaring voor is of niet MIJN MENING!!!


    Ik zie nog steeds niet in wat er nou oneerlijk aan is. :'D In die tijd was er geeneens JB of 1D (die bestonden niet eens, 1D)


    Your make-up is terrible

    Zoals je al door hebt gaat die niet komen, zoals bleek met de TH-filter werd de site er traag van en we hebben al zoveel problemen gehad met de site. Het gaat nu helemaal goed, houden zo :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zie nog steeds niet in wat er nou oneerlijk aan is. :'D In die tijd was er geeneens JB of 1D (die bestonden niet eens, 1D)


    Alstublieft, leg je er nu toch bij neer dat ik daar een EIGEN mening over heb, iedereen mag zijn mening hebben en de mijne zal niet veranderen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Alstublieft, leg je er nu toch bij neer dat ik daar een EIGEN mening over heb, iedereen mag zijn mening hebben en de mijne zal niet veranderen.

    En zij geeft alleen maar aan dat ze niet begrijpt wat er oneerlijk aan is.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 16:18 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Karev schreef:
    ^Ik vind het anders nou niet echt oneerlijk. De filter maakte Q te traag, en het komt er daardoor niet meer. Niet omdat het 1D of Jb is. ;3
    Ik zou het wel handig vinden, maar ik ben al blij sinds Q weer lekker snel werkt. Dan kijk ik er maar overheen.

    + dit lijkt meer op een suggestie dus misschien hoort het bij Suggesties, idk.


    Some people are art and do art at the same time

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Alstublieft, leg je er nu toch bij neer dat ik daar een EIGEN mening over heb, iedereen mag zijn mening hebben en de mijne zal niet veranderen.


    Leg dan uit waarom het jouw mening is dat het oneerlijk is.


    Your make-up is terrible

    Spotgaai schreef:
    (...)
    En zij geeft alleen maar aan dat ze niet begrijpt wat er oneerlijk aan is.


    Ja dat weet ik ook maar ze blijft er maar over doorgaan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dit zal er nooit komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Spotgaai schreef:
    Zoals je al door hebt gaat die niet komen, zoals bleek met de TH-filter werd de site er traag van en we hebben al zoveel problemen gehad met de site. Het gaat nu helemaal goed, houden zo :]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    (...)

    Leg dan uit waarom het jouw mening is dat het oneerlijk is.


    Heel veel mensen werden KOTS misselijk van TH die werden geholpen, heel veel mensen worden KOTSmisselijk van 1D en worden niet geholpen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    ... iritand? ;-;

    En ik ben tegen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Heel veel mensen werden KOTS misselijk van TH die werden geholpen, heel veel mensen worden KOTSmisselijk van 1D en worden niet geholpen.


    Nou, ik zou het oneerlijk vinden als het er wel komt, omdat iedereen moet lijden onder een filter dat de site traag maakt omdat sommige mensen iets niet willen zien. Ik vind het trouwens ook niet echt leuk dat 1D en JB alles inneemt, maar ik weet het gewoon te negeren, zo moeilijk is dat uiteindelijk niet. Ik denk dat kotsmisselijk trouwens ook een behoorlijke overstatement is.
    Maargoed, als jij dat wilt vinden moet je dat doen.


    Your make-up is terrible

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Heel veel mensen werden KOTS misselijk van TH die werden geholpen, heel veel mensen worden KOTSmisselijk van 1D en worden niet geholpen.

    Ik quote uit het "Afgewezen suggesties en suggesties in behandeling"- topic:
    Filters voor hypes: Daar wordt de site erg traag van.


    Het maakte de site traag, dus komt het er niet. Punt.
    Daar is geen discussie over mogelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij komt gewoon niet. Klaar.
    Als de site er niet slomer van zou worden, zou er ook wel een 1D filter zijn gekomen. Dit heeft niets te maken met oneerlijkheid.
    Had 1D eerder geweest dan th, had het andersom geweest.
    En om jullie gerust te stellen. Ooit is de 1D hype over en komt er weer een andere waar heel Quizlet van volloopt. En er zullen altijd Hypes zijn die je niet leuk vind en Hypes zijn die je wel leuk vind.
    De naam van de band staat niets voor niets altijd achter de titel van de story of quiz. Je hoeft het dus niet te lezen als je het niet leuk vind.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 16:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De filter is weg omdat het de site traag maakte en bovendien werkte dat ding ook maar half, want zelfs had je die filter aan er verscheen toen ook nog af en toe TH dingen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.