• "Her name is Grace. Here it's Paige, but it's Grace. My Grace."

[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:28 ]

help

BOOH.

IMMA WRITE.

help

Clint schreef:
    Hello. Anybody die economie goed snapt en uit deze vraag kan komen?
    'Cuz I'm not sure. Het is of B of D. Boek zegt niets, internet ook niet D:
    2. Verklaar het verband tussen arbeidsproductiviteit en het niveau van de kenniseconomie in een land. A. Hoe hoger de arbeidsproductiviteit des te lager het niveau van de kenniseconomie van een land. B. Hoe hoger de arbeidsproductiviteit des te hoger het niveau van de kenniseconomie van een land. C. Hoe lager de arbeidsproductiviteit des te hoger het niveau van de kenniseconomie van een land D. Er is geen verband tussen arbeidsproductiviteit en het niveau van de kenniseconomie in een land.

MARTHE. Jij zorgt er precies voor dat mijn schreeuw om hulp laatste post op pagina is D: (nou ja, niet dat, maar je reageert ongeveer op hetzelfde moment :c)

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Clint schreef:
    (...)
    MARTHE. Jij zorgt er precies voor dat mijn schreeuw om hulp laatste post op pagina is D: (nou ja, niet dat, maar je reageert ongeveer op hetzelfde moment :c)

I didn't understand anything of this sentence...

En nee, ik ben niet goed in economie. :')

help

Rydel schreef:
    (...)

I didn't understand anything of this sentence...

En nee, ik ben niet goed in economie. :')

Nou, ik reageer één micronanoseconde voor jou en daardoor belandt mijn post als laatste post op de vorige pagina, waardoor hij waarschijnlijk door niemand gelezen gaat worden. :'D

Clint schreef:
    (...)
    Nou, ik reageer één micronanoseconde voor jou en daardoor belandt mijn post als laatste post op de vorige pagina, waardoor hij waarschijnlijk door niemand gelezen gaat worden. :'D

How is that my fault? :/

help

WHEN I FIND MYSELF IN TIMES OF TROUBLE

MOTHER MARY COMES TO ME

SPEAKING WORDS OF WISDOM

LET IT BE

AND IN MY HOUR OF DARKNESS

SHE IS STANDING RIGHT IN FRONT OF ME

SPEAKING WORDS OF WISDOM

LET IT BE

help

Clint schreef:
    Hello. Anybody die economie goed snapt en uit deze vraag kan komen?
    'Cuz I'm not sure. Het is of B of D. Boek zegt niets, internet ook niet D:
    2. Verklaar het verband tussen arbeidsproductiviteit en het niveau van de kenniseconomie in een land. A. Hoe hoger de arbeidsproductiviteit des te lager het niveau van de kenniseconomie van een land. B. Hoe hoger de arbeidsproductiviteit des te hoger het niveau van de kenniseconomie van een land. C. Hoe lager de arbeidsproductiviteit des te hoger het niveau van de kenniseconomie van een land D. Er is geen verband tussen arbeidsproductiviteit en het niveau van de kenniseconomie in een land.

ik zou zeggen B. Kan me vaag herinneren dat zoiets inm mn boek stond.
    Kan het zo checken voor je.

[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:02 ]

Rydel schreef:
    (...)

How is that my fault? :/

Niet xd
    Alhoewel, als je één nanomicropicoietsigwatnogkleinersisseconde later had gereageerd, dan had mijn bericht hier bovenaan gestaan.
    -tegenwoordig kun je dat inderdaad ruiken, ja, wanneer ik een bericht plaats- :'D

Cuthalion schreef:
    (...)

ik zou zeggen B. Kan me vaag herinneren dat zoiets inm mn boek stond.
    Kan het zo checken voor je.

Ja, ik dacht ook B. Maar D kan ook D:
    Want het is wel logisch als mensen harder kunnen/gaan werken als ze slimmer zijn :'D
    Maar aan de andere kant ook weer niet. Ik bedoel: ik ben slim, maar ontzettend lui. Ik ga niet harder werken :')

Rydel schreef:
    WHEN I FIND MYSELF IN TIMES OF TROUBLE

MOTHER MARY COMES TO ME

SPEAKING WORDS OF WISDOM

LET IT BE

AND IN MY HOUR OF DARKNESS

SHE IS STANDING RIGHT IN FRONT OF ME

SPEAKING WORDS OF WISDOM

LET IT BE

THE BEATLES.

Rise and rise again until lambs become lions

Clint schreef:
    (...)
    Want het is wel logisch als mensen harder kunnen/gaan werken als ze slimmer zijn :'D
    Maar aan de andere kant ook weer niet. Ik bedoel: ik ben slim, maar ontzettend lui. Ik ga niet harder werken :')

I would say D but I'm not really sure.

Alhoewel B kei logisch lijkt ..

Clint schreef:
    (...)

Nou, als de kenniseconomoie hoger is, kunnen ze gebruik maken van betere machines, waardoor de arbeidsproductiviteit omhoog gaat.
    Tenminste, zoiets stond geloof ik in mn boek. Zal wel even voor je kijken.

Cuthalion schreef:
    (...)

Nou, als de kenniseconomoie hoger is, kunnen ze gebruik maken van betere machines, waardoor de arbeidsproductiviteit omhoog gaat.
    Tenminste, zoiets stond geloof ik in mn boek. Zal wel even voor je kijken.

Ja maar hier zien we het verband vanuit het standpunt van de arbeidsproductiviteit en dus niet de kenniseconomie, daarom twijfel ik dus.
    Want Lisanne's stelling zegt: Hoe hoger arbeidsproductiviteit, hoe groter kenniseconomie en dus niet andersom.

[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:13 ]

Maar wss maak ik de stelling gewoon moeilijker dan 'ie al is dus nvm, B ^^