• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - cairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:13 ]

    Het is niet erg als je jonger bent als het maar niet te kinderachtig word

    Ik heb hulp nodig :3.

    Welk uiterlijk krijgt Deanelle?
    1.


    2.


    3.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam:
    Amaris Qwen Oakley
    Bijnaam:
    Am of Qwen
    Leeftijd:
    Ze is 17 jaar, verjaart op 15 februari.
    Dansstijl:
    Nu Hip Hop en Modern, maar ze heeft ook andere stijlen gedaan.
    Uiterlijk:


    Amaris heeft niet zoals haar broer blond haar, maar bruin. Haar haar komt tot ongeveer haar middel, en ze wilt het graag nog langer laten groeien. Ze heeft amandelvormige ogen, en een bruine oogkleur. Ze heeft andere tinten erin die je nauwelijks ziet. Je kan niet heel goed zien dat Amaris en Aiden broer en zus zijn, maar er zijn wel een paar overeenkomsten. Verder is Amaris 1M73 en dus 15 centimeter kleiner dan haar broer.
    Karakter:
    Amaris is een echte doorzetter, ze probeert het altijd zo goed mogelijk te doen en ze wilt altijd winnen, hierdoor heeft ze al vele blessures opgelopen, soms ook erge blessures. Amaris is een lief meisje, dat een hele goede vriendin is, ze is je voor altijd trouw, en je hebt haar vertrouwen helemaal, alleen als je die vertrouwen breekt, door bijvoorbeeld een geheim door te vertellen, doet ze alsof je lucht voor haar bent, ze ontwijkt, negeert je, en probeert je leven een hel te maken. Je bent haar dan gewoon als vriendin kwijt.
    Amaris maakt makkelijk vrienden, maar kan ze ook snel weer kwijtraken. Dat komt omdat ze snel boos of geïrriteerd wordt, ze heeft er ook een handje van als bijvoorbeeld de leider er niet is, zelf de leiding te nemen, ook al vinden andere het doodvervelend. Het interesseerd haar totaal niet wat andere van haar vinden, als zij maar van zichzelf houdt.
    Extra:
    Vaak heeft ze blessures in haar knie, waardoor ze nu alleen mag dansen van haar ouders met zo'n ding om. Ook heeft ze een broer Aiden, die ook op de school zit, alleen bij een andere dansgroep, stiekem wilt ze eigelijk bij hem in de groep komen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 21:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Pinokkio schreef:
    Ik heb nog een vraagje: hoe oud zijn jullie? Ouder dan 14, jonger of 14? Ik ben namelijk 12....


    Ik ben 16, over drie maanden 17 ^_^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aquari schreef:
    Ik heb hulp nodig :3.

    Welk uiterlijk krijgt Deanelle?
    1.


    2.


    3.


    Ik zou voor de eerste gaan c:


    That is a perfect copy of reality.

    Aquari ik zou drie zelf kiezen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben 13,

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 17:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    xKimx124 kan ik aanmaken? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aquari schreef:
    Ik heb hulp nodig :3.

    Welk uiterlijk krijgt Deanelle?
    1.


    2.


    3.



    Numero uno^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vind ik echt als enige drie mooi? hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik blij, er zijn mensjes 13!! Ik bijna dus thnxx voor de reacties.
    @xKimx124: ik denk dat het wel gewoon goed gaat en wel meevalt, zo niet meld het ff


    take me back to the basics and the simple life

    Vlahos schreef:
    xKimx124 kan ik aanmaken? :3


    Sure wat wil je? Jongen? Meisje?

    Wolfheart schreef:
    naam: Li Xiang Yin Parker
    bijnaam: Li
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] 17
    dansstijl: Hiphop
    uiterlijk omschrijving:


    Li heeft bruin/zwarte haren die stijl zijn. Haar oogkleur lijkt bijna zwart, wat er soms grappig uitziet.
    Ze draagt vaak donkere kleding, zoals rood, paars etc. Want die passen het best bij haar.
    Li houdt niet van hakken dragen, als ze naar een bal toe moet of een feest doet ze af en toe wel eens hakken aan. Maar het liefst loopt en danst ze op blote voeten, Adidas schoenen of op normale fijn zittende schoenen.
    Haar favoriete schoenen zijn Adidas schoenen.
    karakter: Li is een over het algemeen vrolijk meisje. Ze is verlegen en bloost snel, behalve als ze danst, dan voelt ze zich vrij en dan maakt het niet uit wat mensen van haar denken.
    Li zal niet snel haar mening over iets laten horen, ze houdt zich meestal achterzijde.
    Soms kan ze echt in een melige bui komen en kan ze om alles lachen. Maar vaak gebeurt dat niet.
    Dansen is haar leven, en niets kan haar ervan weerhouden om niet meer te gaan dansen. Haar ouders keurden het niet goed dat ze ging dansen en hebben haar uit de familie gezet.
    Nu woont ze bij haar tante waar ze superveel omgeeft.
    Li is een tijdje gepest, waardoor ze nu onzekerder is dan als ze niet gepest zou zijn. Het gedoe met haar ouders hebben haar ook onzekerder gemaakt, maar ze is niet van plan het dansen op te geven.
    Naast dansen houdt ze van lezen, ijs eten, en films kijken.
    Veel vrienden heeft ze nooit gehad.
    Li huilt niet snel, maar als ze huilt, is er ook iets goed mis.
    extra: Li houdt naast dansen ook van zingen, maar ze zingt nooit als er iemand in de buurt is. Dat doet ze alleen als ze iemand echt vertrouwt.


    Done. :Y)
    Is ze goed?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren en als er maar een mag het meisje??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Misschien is het handig als er meer jongens bij komen ;x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.