• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - cairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:13 ]

    Bedankt voor jullie hulp. (flower)
    Maar omdat 2 van de 3, 2 zeggen doe ik 2.^^

    Edit: Ik maak de rest van het meisje, en de jongen morgen af.(:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    naam: Melody Jane McCarter.
    bijnaam: Mel.
    Leeftijd: 17. (18 juni)
    Dansstijl: Hiphop.
    uiterlijk omschrijving:





    Melody heeft lange bruine haren die meestal erg glanzen. Ze heeft blauwgroene ogen. Haar ogen zijn echter niet turquoise van kleur maar zijn een echte mengelmoes van groen en blauw. Ze is erg slank en niet heel groot. Ze is 1.74 lang.
    karakter: Melody is een erg druk meisje. Ze kan niet stil zitten maar heeft echter geen ADHD. Ze is erg aardig en ook erg begripvol. Ze luistert goed naar je en heeft voor veel dingen wel een oplossing. Ook durft ze veel en zal ze bij iets gevaarlijks niet zo snel terugdeinzen. Anderen kijken haar vaak raar aan omdat ze echt altijd vrolijk is voor hun gevoel. Dit is ze echter lang niet altijd. Zo heeft ze thuis problemen en haalt ze daardoor niet altijd goede cijfers terwijl ze juist erg slim is. Deze dingen stopt ze zo veel mogelijk weg omdat ze vind dat je dingen van de positieve kant moet benaderen. Ze heeft vaak lol en zal zich niet snel vervelen. Door te dansen vergeet ze zorgen en voelt ze zich helemaal vrij. Doordat ze een lenige springveer is zou je niet snel verwachten dat ze behalve aan hiphop ook aan ballet deed. Ze deed ballet vooral als basis voor de sprongen bij Hiphop en gebruikt tijdens de hiphop dus soms ook de lenige sprongen val ballet.
    extra: Melody's moeder is overleden aan de gevolgen van borstkanker toen Melody 8 was. Haar vader is nu aan de drugs en daardoor heeft ze thuis allemaal problemen die haar school ook beïnvloeden.


    Is ie zo een beetje goed?


    take me back to the basics and the simple life

    Ja hij is goed, ik zal haar er bij zetten

    Mag ik een meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    Mag ik een meisje?

    Ja tuurijk

    thnxxx dat ie goed is (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    take me back to the basics and the simple life

    Kom op! Niet meer mensen :( ?

    Ik wil graag een meisje.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb nog een vraagje: hoe oud zijn jullie? Ouder dan 14, jonger of 14? Ik ben namelijk 12....


    take me back to the basics and the simple life

    Pinokkio schreef:
    Ik heb nog een vraagje: hoe oud zijn jullie? Ouder dan 14, jonger of 14? Ik ben namelijk 12....


    Ik ben 13 jaar.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben 15 :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:
    Deannelle Lauren Smith.
    Bijnaam:
    Deann
    Leeftijd:
    Achttien.
    Dansstijl:
    Hiphop en soms ballet.
    Uiterlijk omschrijving:


    Deanelle heeft lange, golvende goudbruine lokken. Vaak tijdens het dansen heeft ze het in een paardenstaart of een losse vlecht. Ze heeft grote, doordringende ogen met een prachtige ijsblauwe kleur. Rondom haar ogen zijn lange wimpers gesierd. Deannelle haar lengte zit tegen de 1.68 meter aan. Haar kledingstijl verschilt per keer, de ene is het meisjesachtig de andere keer weer niet. Maar je vind haar toch het meest in oversized shirts met Vans. Achter haar rechteroor heeft ze een klein berenhoofdje getattoeëerd, het staat eigenlijk nergens voor, ze heeft hem laten tatoeëren omdat het sinds kleins af aan al haar lievelingsdier was.
    Karakter:
    Komt eraan.
    Extra:
    Komt eraan.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 19:04 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben 16

    ik ben 13..

    Can I have a boy please? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.