• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alleen donderdag rapport halen en dan al vakantie, geweldig! c:

    Damnit. 1100 woorden en ik mag er maar 700. Maar ik kan gewoon echt niks schrappen. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je heb niet het fucking recht me een hipster te noemen als je pantoffels draagt in de zomer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dartelkip.


    "I shut my eyes in order to see.'

    YOSH nu precies 700 woorden, ik ben trots op mezelf! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jezus wat heb ik veel gekocht zonder iets uit te geven. Mama was gul vandaag.


    Your make-up is terrible



    Want sum'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het was eerst een boekenkast, maar nu is het mijn tassenkast! Alle boeken de deur uit, yay! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sinistre schreef:
    Je heb niet het fucking recht me een hipster te noemen als je pantoffels draagt in de zomer.

    U HIPSTAAAA.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jezus. Ik ben al sinds 10 uur bezig met mijn crap laptop en nu pas ben ik bijna klaar. Jezus, nooit meer pl0x.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op Q. tijdens werk. Goh, wat heb ik een rotbaan zeg.
    -sarcasm-.


    We need a bigger boat.

    Ik ben zooo blij met mijn nieuwe ringen en oorbellen <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb je op een maar minuten na gemist... Hopelijk kom je zo weer online!

    Zomervakantie is de perfecte tijd om al mijn series te kijken. En, geloof me, dat zijn er nog al wat...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoooo. Al zes woordenboeken verkocht!


    "Well, well. Look who we've got here!"