• Sjoerd is een stille jongen, die wordt getreiterd omdat hij "anders" is. Hij maakt liever kunst dan dat hij zich bezig houdt met sport, hij heeft geen strak lichaam in tegenstelling tot zijn klasgenoten en is al helemaal een sukkel in de liefde. En wie kunnen ze dan beter pakken dan de eenzame Sjoerd? Terwijl de "grapjes" alleen maar erger worden kunnen een paar personen alleen maar toekijken, ze zouden hun status toch niet op het spel kunnen zetten voor een jongen die niks voorstelt? Het getreiter wordt erger, de spanningen lopen hoog op en het wordt steeds moeilijker om alleen maar toe te kunnen kijken. Maar het slaat alles als Sjoerd niet terug komt naar huis....


    Ja, dit is gebaseerd op het boek/de film Spijt. Ik kreeg een inspiratieboost nadat ik de film had gezien vandaag :3

    Rollen die ik zoek:
    - Vier Pesters, twee daarvan zijn meer meelopers.
    • Ibrahim Faysal Idrissi - Pester
    • Luka Mitchell Hendriks - Pester
    • Jennifer 'Jenny' Varane - Meeloper
    • Bentley Edward Cooper - Meeloper
    - Groepje van vier die het eigenlijk erg vind, maar er niks van zegt.
    • Rafael di Fasso
    • Michelle Adora Devois
    - Mentor van de klas

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit (Nederlands, Marokkaans, Turks enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk (Bekend iemand!):
    Hobby(s):
    Extra:

    xx

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:45 ]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Hey! Die heb ik ook vandaag gezien ;o
    Ik vul iemand voor je in!


    El Diablo.

    Ik heb die film gezien en ik heb moeten huilen omdat ik me erin herkende. Zou je me alsje-alsje-alsjeblieft willen waarschuwen als je begint? I would really appreciate.


    26 - 02 - '16

    Rol:
    Pester.
    Naam:
    Ibrahim Faysal Idrissi.
    Leeftijd:
    Ibrahim is net 17.
    Nationaliteit:
    Marokkaans.
    Karakter:
    Ibrahim kan een lieve jongen zijn, al is dit meestal alleen thuis bij zijn familie. Op school kan het echt de duivel zelf zijn. Hij is er niet vies van om te vechten, beledigd de mensen die hij niet mag en liegt en bedriegt. Ook voor een beetje bedreigen en manipuleren draait hij zijn hand niet om, hij weet dat hij zo veel dingen voor elkaar krijgt. Nou ja, meer dingen voor elkaar krijgt eigenlijk. Hij krijgt namelijk al veel dingen voor elkaar bij zijn ouders en andere mensen. Ibrahim is erg zelfverzekerd en heeft ook een erg goed zelfbeeld. Hij kan soms dan ook een beetje arrogant overkomen.
    Dit karakter heeft hij eigenlijk alleen op school. Op straat gedraagt hij zich weer anders. Wat op school begint met een beetje charmes groeit hier uit tot een heuze flirtmarathon. Hij zal de meisjes gewoon zonder schaamte aanspreken, wetend dat de meesten toch wel voor hem zullen vallen. Wat kan je zeggen? Ibrahim is een echte flirt, en heeft ook veel charmes.
    Thuis is hij echt een heel ander persoon. Daar is hij gewoon rustig en beleefd. Hij wil niet dat zijn jongere zusjes een slecht voorbeeld krijgen. Je kan veel over hem zeggen, maar zijn zusjes zijn zijn alles. Als je over hun praat heb je dan ook een heel groot probleem.
    Ibrahim is niet de slimste die je zal tegenkomen, maar hij heeft vakken waar hij echt uitblinkt. Bij de talen bijvoorbeeld, maar Ibrahim heeft dan ook een echte talenknobbel. Ook bij muziek valt hij wel op, omdat hij een geheim talent op de gitaar bleek te hebben. Bij gym is hij natuurlijk ook bijzonder goed, maar dat is geen verassing. Ibrahim is erg ijdel, hij haat het als hij er slecht uitziet en voorkomt het dan ook. Tot slot heeft ook hij natuurlijk zijn gevoelige kant. Hij heeft het nog steeds moeilijk met de dood, je kan zowat zeggen dat hij er bang voor is.
    Uiterlijk:




    Adnane Tighadouini
    Ibrahim is een knappe jongen. Ibrahim heeft een lichtgetinte huidskleur wat in de winter iets bleker is. Ibrahim's haar is ravenzwart van kleur en altijd strak geschoren aan de zijkanten, het is wat langer aan de bovenkant. Ibrahim heeft mooie, donkerbruine ogen die soms zwart lijken. Hij heeft al een paar keer te horen gekregen dat zijn gezicht er "lief en schattig" uit ziet als hij lacht, hij loopt dan ook meestal met een lach op zijn gezicht bij de meiden. Wetend dat ze het wel leuk vinden. Hij is best lang met zijn 1.89 en met een gewicht van 71 kilo heeft hij ook een strak postuur. Door al het sporten heeft hij een gespierde bouw gekregen waar hij erg trots op is, en ook goed bij houdt. Ibrahim heeft een paar littekens. Twee op zijn schouder, een in zijn nek en nog vier op zijn been. Hij heeft ze allemaal gekregen door een auto ongeluk. Ibrahim heeft geen bril of lenzen nodig, waar hij erg blij mee is. Ibrahim draagt meestal als het wat warmer is een jeans en gewoon een shirt. Soms als het wat frisjes is doet hij er een sportjack bij. In de winter zal je hem meteen herkennen aan zijn zwarte jas met een grote bontkraag. Het is geen glimmende Nickelsonjas, dat vind hij lelijk.
    Hobby(s):
    Ibrahim zit al sinds zijn 6e op voetbal, het is dan ook geen wonder dat hij er erg goed in is. Ook is hij erg geïnteresseerd in de sport. Hij weet er veel vanaf en kijkt bijna elke wedstrijd als hij de kans krijgt. Zijn droom is dan ook om een Professioneel voetballer te worden. Hij zet al een stap in de goede richting, aangezien hij bij het jeugdteam van Feyenoord zit. De coach van Feyenoord heeft ook grote plannen met hem, en er is een grote kans dat Ibrahim bij Feyenoord zelf komt. Ibrahim wil helemaal naar de top, en zal er alles aan doen om uiteindelijk bij zijn favoriete club te komen: Real Madrid. Om tot de beste te horen traint Ibrahim vaak, en je zal hem dan ook vaak in de sportschool zien. Hij doet ook aan wat andere sporten, maar dat doet hij gewoon buiten enzo. Daar horen Basketbal, Volleybal, Rugby en Atletiek bij.
    Ibrahim zal je ook vaak tegen komen in het uitgaansleven. Hij gaat sowieso elk weekend uit, en als het even kan nog doordeweeks. Hij mag zelf bepalen wanneer hij thuis komt, wat hij helemaal geweldig vind. Zo heeft hij alle tijd die hij wil. Ibrahim is niet vies van wat alcohol en een beetje drugs en al zeker niet van een One Night Stand. Hij heeft ook meestal elk weekend een ander in bed.
    Extra:
    Ibrahim's pest gedrag is echt opgebloeit nadat zijn broer is overleden. Vroeger was het alleen een beetje plagen. Zijn broer is overleden in een auto ongeluk, dezelfde als Ibrahim. Ibrahim kwam er vanaf met een gebroken been, een gekneusde pols, wat gebroken vingers en wat littekens. Zijn broer daarintegen was op slag dood. Ibrahim heeft nog veel opgekropte woede door de dronken bestuurder van de andere auto, en zal als hij hem tegen komt dan ook niet terug deinzen om hem helemaal in elkaar te slaan. Deze woede reageert hij dus meestal af bij medeleerlingen. Iedereen denkt dat hij dit gewoon doet omdat hij het leuk vind, niemand kent het echte verhaal. Ibrahim's ouders weten ook niet van het gedrag af.
    Ibrahim's ouders zijn erg rijk. Zijn vader is een hele goede advocaat en zijn moeder heeft een Marokkaans restaurant wat goed verdiend. Door deze baantjes is Ibrahim erg verwend, en gewend te krijgen wat zijn hartje begeert. Ibrahim heeft twee jongere tweelingzusjes van zeven. Deze zijn erg belangrijk voor hem en hij probeert thuis een zo goed mogelijk voorbeeld te zijn. Ook heeft hij nog een zusje van 15, waar hij ook erg beschermend over is.
    Ibrahim heeft ook nog twee honden. De eerste is Kyara, een vrouwelijke Kangal Hond. De tweede is Rory, een mannelijke Deense Dog

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 1:33 ]


    El Diablo.

    Alecia schreef:
    Ik heb die film gezien en ik heb moeten huilen omdat ik me erin herkende. Zou je me alsje-alsje-alsjeblieft willen waarschuwen als je begint? I would really appreciate.


    Ik moest huilen vanaf het stukje met dat afscheid in de aula van de school. Ik was aan het huilen, mijn beste vriendin was ook aan het huilen.. Zowat iedereen in die bioscoopzaal lieten een paar tranen vallen. Het was echt een prachtige film.
    Natuurlijk waarschuw ik je!


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Rol: meeloper
    Naam: Dean Vox
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit (Nederlands, Marokkaans, Turks enz.): Amerikaans
    Karakter: Dean is in principe een stille jonge, hij loopt het groepje achterna en heeft zelf ook wel een grote mond, maar achteraf heeft hij vaak toch wel zo iets van: was dat echt nodig? dit zal hij nooit zeggen tegen het groepje waar hij bij loopt. Hij is totaal niet bescheiden, hij pronkt graag met nieuwe dingen en dat hij redelijk rijk is.
    Uiterlijk (Bekend iemand!):

    nolan funk
    Hobby(s): Als vrienden vragen wat zijn hobby's zijn zegt hij voetbal, en ja dat kan hij ook redelijk goed, maar zijn echte hobby is en dat zou hij nooit toegeven waar zijn vrienden bij zijn is boogschieten, dit doet hij al sinds hij een klein jongetje is en tja hij vind het leuk, verder tekent hij heel graag, vooral gebeurtenissen die die dag zijn gebeurd tekent hij graag na, net zoals een dagboek maar dan met beeld.
    Extra: zijn thuis situatie is redelijk normaal, ouders zijn bij elkaar en heeft een oudere broer van 20, wel is zijn vader veel van huis.

    waarschuw je mij ook??

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 12:50 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Rol: Pester.
    Naam: Luka Mitchell Hendriks.
    Leeftijd: Luka is zeventien. Hij is geboren op 19 November 1995, hij wordt dit jaar dus nog achttien.
    Nationaliteit: Luka is gewoon een Nederlander, hij heeft verder ook geen ander bloed in zich. Misschien heel ver weg wel, maar zijn ouders en groot ouders zijn allemaal gewoon Nederlands.
    Karakter: Luka is een opvallende jongen. Hij is arrogant, brutaal en gemeen tegen anderen. Thuis is hij ongelofelijk verwend en hij is gewend om alles te krijgen wat hij wil en wanneer hij wil. Op school loopt altijd iedereen achter hem aan en likt zijn kont. Luka is lang niet tegen iedereen aardig, hij snauwt veel mensen af maar hij kan het ook maken; niemand zegt er ooit iets van en ze blijven altijd lachen om zijn grapjes. Luka pest veel mensen, omdat hij zichzelf gewoonweg te goed voor anderen voelt. Het doet hem echt helemaal niks als andere het vervelend vinden, want hij vindt het grappig dus het mag. Luka heeft echter wel veel vrienden, omdat mensen eigenlijk gewoon bang voor hem zijn. Ze willen dat hij aardig tegen hen is, maar dat valt niet altijd mee. Luka is zelfs onaardig tegen zijn vrienden, omdat hij eigenlijk niemand behalve zichzelf mag. Luka is ook heel goed in iedereen tegen één iemand opzetten, omdat hij makkelijk mensen kan manipuleren.
    Uiterlijk:



    Luka wordt gezien als een lieve en onschuldige jongen, maar zijn uiterlijk houdt je erg voor de gek. Hij is namelijk een van de arrogantste jongens ooit en zo'n gezicht kan hij ook makkelijk opzetten. Hij kijkt vaak vuil uit zijn ogen en kijkt je vaak je graf al in, als hij je niet mag. Het is een niet zo'n grote jongen van ongeveer 1,70M lang. Er zijn dus veel mensen die groter zijn dan hij is. Hij is vrij slank gebouwd, maar verder houdt hij er een prima lichaam op over. Hij heeft licht blonde haren die vaak wild overeind staan, maar waar hij toch altijd veel aandacht besteed. Hij besteedt altijd veel aandacht aan zijn uiterlijk, omdat hij er altijd goed uit wil zien. Dat noemt hij niet 'homo' maar gewoon knap zijn. Ja, Luka heeft het heel hoog van zichzelf. Hij vindt zichzelf dan ook de knapste jongen op aarde. Hij kreegt veel aandacht van meisjes, terwijl hij echt niet zo aardig is tegen alle meisjes, maar blijkbaar vallen veel meisjes daarvoor.
          Zijn kledingstijl is te omschrijven als bekakt, want dat is ook precies wat Luka is. Hij draagt veel polo's en blousesjes en vaak ook van een duur merk. Zijn ouders zijn erg rijk en hebben de jongen van jongs af aan zo al aangekleed, waardoor hij dus niet anders weet. Vaak zul je hem ook zien met een gekleurd petje van polo achterstevoren op zijn hoofd, iets wat kenmerkend is voor de enige echte Luka Hendriks.
          Niall Horan.
    Hobby(s): Luka is een hele sportieve jongen. Hij doet aan voetbal en is er nog goed in ook. Eigenlijk is hij zo'n jongen die iedere sport goed kan, met gym haalt hij dan ook altijd goede punten. Daarnaast gaat Luka graag op stap. Hij mag zo laat thuis komen als hij wil en maakt daar ook altijd gebruik van. Luka mag echt alles, want als hij iets niet mag, wordt hij kwaad en mag hij het vanzelf wel van zijn ouders.
    Extra: Luka komt uit een erg rijk gezin. Zijn vader is dokter en zijn moeder is advocate. De jongen is erg verwend, hij mag werkelijk alles wat hij wil. Luka heeft nog een oudere zus, Anne-Lotte van twintig en een jonger zusje, Eveline van veertien.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 14:10 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankje voor de rollen!
    Ik was trouwens vergeten te zeggen dat het verhaal zich in Rotterdam afspeelt.


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Excito schreef:
    Dankje voor de rollen!
    Ik was trouwens vergeten te zeggen dat het verhaal zich in Rotterdam afspeelt.


    Is Luka zo goed of moet er iets veranderd worden? Ik hoor het wel! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik maak nog een pester


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben klaar (:


    El Diablo.

    Rol: Pester of meeloper, zie maar wat je nodig hebt. Liever pester, maar als je die al hebt, vind ik een meeloper prima.
    Naam: Bentley Edward Cooper
    Leeftijd: Bentley is achttien jaar en geboren op 13 mei 1995.
    Nationaliteit: Bentley is geboren in Barnes, een buitenwijk van Londen. Zijn moeder, geboren in Den Briel, studeerde in Londen en ontmoette daar Bentley's vader. Toen Bentley twaalf jaar was, verhuisden ze naar Rotterdam. Hij is tweetalig opgevoed, dus hij heeft geen moeite met de Nederlandse taal.
    Karakter: Bentley doet modellenwerk en hij weet ook dat hij er beter uitziet dan gemiddelde leerlingen van zijn leeftijd. Hij is dan ook erg arrogant. Hij is erg eerlijk en zegt wat hij denkt. Hij praat over anderen, waar zij bijzijn en hij is niet vies van vechtpartijen.
    Hij is egoïstisch en maakt grappen ten kostte van anderen.
    Tegen mensen die hij mag. Dit zijn er niet veel. Hij vertrouwt niemand echt. Zelf heeft hij ook geheimen. Zo is hij namelijk vroeger zelf gepest, omdat hij dikker was dan anderen. Hij is toen extreem gaan sporten en hij is ervan overtuigd dat niemand dik hóeft te zijn. Hij is erg ijdel.
    Hij heeft er geen moeite mee om mensen te bedreigen.
    Uiterlijk:


    - Paddy Mitchell
    Bentley heeft lichtblond golvend haar, wat hij altijd in model probeert te houden. Er zit standaard een potje wax in zijn schooltas. Gel gebruikt hij niet, omdat je dat ziet zitten en dat het niveau van zijn uiterlijk omlaag haalt. Hij heeft diepblauwe ogen, volle lippen, een goede kaaklijn en een goed gespierd lichaam.
    Hij is één meter achtentachtig.
    Hij is enigstkind en daarom verwennen zijn ouders hem vaak met de duurste designerskleding. Zijn ouders zijn beide work-a-holics en hij vertikt het dan ook om met arme mensen om te gaan.
    Hobby's: Bentley vind het heerlijk om te acteren. Hij gaat twee keer per week naar een toneelschool, maar omdat hij zich hiervoor schaamt, zegt hij altijd dat hij naar de sportschool gaat. Hij gaat ook nog twee of drie keer per week écht naar de sportschool en doet aan volleybal. Hij vindt het heerlijk om te sporten en hij speelt ook vaak een potje basketball of voetbal met zijn vrienden.
    Thuis is hij een heel ander persoon dan op school. Zo schildert hij thuis ook vaak.
    Donderdag-, vrijdag-, zaterdag -en zondagavond zijn zijn vaste stapavonden. Hij drinkt veel, rookt en af en toe rookt hij joints.
    Extra: Zijn inkomsten komen van zijn baantje als model. Later wilt hij succesvol model of acteur worden.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 15:36 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De rollen van Malino en Dumbledore komen er sowieso in! Die waren echt perfect!
    Ik wil graag nog minstens een vrouwelijke pester/meeloper en een paar van het groepje die het eigenlijk wel erg vind

    xx


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Rol: Meeloper die het eigenlijk wel erg vindt.
    Naam: Jennifer 'Jenny' Varane
    Leeftijd: 18 jaar
    Nationaliteit: Engels
    Karakter: Jennifer is een meisje dat twee kanten heeft. Een zekere en een onzekere kant. Jennifer is aan de ene kant rebels aan aan de andere kant totaal niet. Ze wil gewoon vrijheid en normaal behandeld worden. Jennifer is ook vrij onverschillig. Ze grijpt eigenlijk nooit in als iemand te ver gaat, al vindt ze het nog zo erg. Ze wil zelf immers geen doelwit worden. Dit is vanwege haar onzekerheid en angst om zelf gepest te worden. Ze zou het liefst willen dat mensen haar als normaal zien en haar niet als doelwit nemen.
    Thuis krijgt Jennifer niet zoveel aandacht. Behalve als ze iets weigert van haar ouders. Jennifer heeft christelijke ouders die verwachten dat zij meegaat in hun normen en waarden. Jennifer wil dit echter niet. Ze heeft haar eigen stijl ontwikkelt en haar haren dikwijls in andere kleuren geverfd zonder toestemming van haar ouders. Haar ouders werden daar erg boos van, maar ze wil graag dat haar ouders in gaan zien dat er niet met haar te sollen valt en dat ze hun regels niet zomaar aan Jennifer op kunnen leggen.
    Op school gaat het qua cijfers niet zo geweldig. Jennifer is erg ongelukkig in de liefde en kan daardoor haar aandacht niet bij school houden. Ze heeft een bijbaantje op zaterdag in de supermarkt als vakkenvuller, af en toe staat ze ook achter de kassa. Ze vindt het werk erg leuk en verdient ook nog wel aardig. Later wil Jennifer tatoeage artiest worden, dit willen haar ouders enkel niet. Zij willen namelijk dat ze de zorgsector ingaat net als Jennifer's tante.
    Uiterlijk:


    Elizabeth Gillies
    Jennifer heeft haar dat ze donker heeft geverfd en haar wenkbrauwen werkt ze vaak bij met een wenkbrauwpotlood. Ze heeft vrij donkere ogen van zichzelf die ze nog donkerder maakt door haar zwarte make-up. Jennifer voelt zich het fijnst in zwarte kleding en dat draagt ze dan ook vaak. Ze heeft een vrij slank figuur en is 176 centimeter lang.
    Hobby(s): Jennifer tekent graag en speelt af en toe gitaar.
    Extra: Jennifer heeft geen vriendje en is dus single. Ze heeft wel een oogje op iemand uit haar klas, maar is bang dat hij haar niet ziet staan.


    26 - 02 - '16

    Perfect!


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Excito schreef:
    De rollen van Malino en Dumbledore komen er sowieso in! Die waren echt perfect!
    Ik wil graag nog minstens een vrouwelijke pester/meeloper en een paar van het groepje die het eigenlijk wel erg vind

    xx
    Mijn rol niet? (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf