• Okee, ik ben dus 13-04-13 naar Justin geweest in het Gelredome. Ennnn ik wil meer Beliebers leren kennen dus:
    BELIEBERS MELD JE HIER ^_^
    Xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Appa schreef:
    Sinds wanneer kunnen we niet eens normaal wat typen zonder een streep erdoor te zetten?

    Ik ben ook naar het concert geweest. Misschien heb ik je wel gezien [:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alecia schreef:
    (...)

    Toen ik hier op Quizlet kwam, als nieuweling, las ik de huisregels. Iets dat iedereen zou moeten doen. En nee ik ben niet ongesteld, want ik ben aan de pil.


    Sorry ik heb ze ook gelezen maar heb er denk ik overheen gelezen ofzo.. Sorry

    Welkom dan!^^
    En ik vind Justin Bieber wel oké, erg leuk voor je dat je er bij was.


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Welkom dan!^^
    En ik vind Justin Bieber wel oké, erg leuk voor je dat je er bij was.


    Thanks! :)

    -> Topic titel aangepast, overbodige hoofdletters zijn niet toegestaan ^^

    Dit staat in het verkeerde subforum, maar ik denk dat dat inmiddels wel duidelijk was.
    Ik ben geen fan, maar als je wel Belieber bent lijkt me zo'n concert wel helemaal geweldig. :')

    Ik was er ook, ondanks dat ik geen fan ben


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik ben ook niet geweest, ik vind hem niet geweldig, maar iedereen zijn eigen smaak :)
    Welkom BTW xx
    (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik meld me ^.^


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    janna34 schreef:
    Okee, ik ben dus 13-04-13 naar Justin geweest in het Gelredome. Ennnn ik wil meer Beliebers leren kennen dus:
    BELIEBERS MELD JE HIER ^_^
    Xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Here i am xD

    SPECS schreef:
    He rustig aan mensen ZIE: "1 post", zijn jullie ongesteld ofzo jezus.[/quote

    :D


    ©1998