Ribery schreef:
(...)
Ooohh, zorg dat je eens langs gaat bij de Allianz Arena! Sowieso het allermooiste stadion dat er is.
Dat gaat niet lukken, ik zit op een park. haha.
En daar gaan we niet van af. Maar als er EK/WK is of een belangrijke wedstrijd zenden ze hem op groot scherm uit.
Vandaar dat ik Hummels nu ook ken. :')
Dat gaat niet lukken, ik zit op een park. haha.
En daar gaan we niet van af. Maar als er EK/WK is of een belangrijke wedstrijd zenden ze hem op groot scherm uit.
Vandaar dat ik Hummels nu ook ken. :')
Aah jammer! Haha, Hummels is een goede en vooral mooie speler, maar hij speelt bij Dortmund en dat is minder. Heel veel minder, haha.
Ribery schreef:
(...)
Aah jammer! Haha, Hummels is een goede en vooral mooie speler, maar hij speelt bij Dortmund en dat is minder. Heel veel minder, haha.
Haha, maar jij bent Die-Hard Bayern fan ?
En ik vind Dortmund ook wel een fijne club + dat Eriksen er misschien heen ging.
Haha, maar jij bent Die-Hard Bayern fan ?
En ik vind Dortmund ook wel een fijne club + dat Eriksen er misschien heen ging.
Yes, yes I am. :'D Dortmund staat lijnrecht tegenover ons, haha. De relatie tussen de clubs is alleen maar slechter geworden nu Mario Götze bij ons hoort en Robert Lewandowski niets liever wil dan hem achterna gaan.
Ribery schreef:
(...)
Yes, yes I am. :'D Dortmund staat lijnrecht tegenover ons, haha. De relatie tussen de clubs is alleen maar slechter geworden nu Mario Götze bij ons hoort en Robert Lewandowski niets liever wil dan hem achterna gaan.
wow fijn !
Lewandowski is wel een goede voetballer !
I don't know, Bayern heeft me altijd al wel aangesproken.
Maarja, ik ben meer into Ajax. haha.