Ribery schreef:
(...)
Oeh, die vriend van mij is een een groot Manchester United fan. Door hem leer ik ook stukje bij beetje meer over de PL, maar de Bundesliga is toch echt mijn competitie!
En ja, als je een leuke club zoekt.. De Allianz Arena is the place to be, haha.
En ja, ik weet het zeker. (: Die twee waren echt beste vrienden in het Nederlands Elftal. Mark van Bommel heeft Arjen Robben destijds van Real naar FC Bayern gehaald. (: Kijk dit filmpje maar eens, dan zie je hoe die verhoudingen een beetje liggen (:. Weet niet of je het destijds hebt gezien, maar dit was dus vlak na de gewonnen CL finale (dankzij de winnende goal van Arjen Robben zelf).
Franse vedette Franck Ribéry (got my name in honor of this guy) zal er trouwens tot mijn grote genoegen ook zijn. Wat een beest is dat zeg! Wie weet zien we nog wat Robbery in actie ook.
edit: falende link, lol.
Ik ben voor Arsenal, het is tijd voor een prijs! En goede verdedigers xd Ik kan niet altijd wedstrijden kijken, heb ook geen sport1, maar ik blijf dankzij twitter en tumblr wel op de hoogte, hehe.
Allianz Arena is wel een prachtige stadon, pfiieeuuw. Ik ga, als ik deze vakantie een paar dagen achter elkaar vrij ben, een stedentripje naar Duitsland doen, met München als eerste stad
Ja, oke, als ik zo nadenk, klopt het allemaal
Ik heb het filmpje niet helemaal gezien, maar wel gifs er van.
Aaah, onze verdediging gaat eraan! Tegen Robbery kunnen we niks
Ik wist btw niet dat Gomez naar Napoli was gegaan?
It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~