• Hée,
    Ik ben van plan om een OP te schrijven en het is een fantasie dus ik vind dat ik niet 'normale' namen mag gebruiken en daarom ben ik dus op zoek naar 'speciale' namen, namen die je amper hoort, of zelfs gewoon zelf uitgevonden namen.
    Zowel jongens- als meisjesnamen mogen wordt gepost. Liefst ook erbij zetten hoe je de naam dan moet uitspreken.

    Alvast bedank!

    Groetjes! :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Dank je wel allemaal, ik heb er al een paar leuke gevonden, maar er mogen natuurlijk nog altijd meer komen. :)
    Hebben jullie toevallig ook leuke achternamen?


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    Dank je wel allemaal, ik heb er al een paar leuke gevonden, maar er mogen natuurlijk nog altijd meer komen. :)
    Hebben jullie toevallig ook leuke achternamen?


    English/Nederlands?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    English/Nederlands?


    Mag van allebei wat. Ik heb niet echt een land waarin mijn verhaal zich situeert. ;)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    - Klaré Janko Foz
    - Glancena Pruttá
    - Zanka Dreck Fox
    - Dantory Berghé
    - Sonaia Lox
    - Reigae Denkó
    - Dreirena Zwén
    - Lotea (of Lotae) Anet
    - Prancae Shai
    - Shailona Lex
    - Rawena Leano
    - Rawada Arano
    - Yulya (ja, van Julia) Téa
    - Maroi Flez
    - Treaty Monk
    - Hess Zwól
    - Rebenda Dark
    - Nilida Ghost
    - Silisa Yarry Flex
    - Heigh Ami Gureautta
    - Dursa Cankors
    - Ennea Kandiri
    - Pleara Greutty Trank
    Alle namen die zomaar in me opkwamen. Voornamen + achternamen :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    - Klaré Janko Foz
    - Glancena Pruttá
    - Zanka Dreck Fox
    - Dantory Berghé
    - Sonaia Lox
    - Reigae Denkó
    - Dreirena Zwén
    - Lotea (of Lotae) Anet
    - Prancae Shai
    - Shailona Lex
    - Rawena Leano
    - Rawada Arano
    - Yulya (ja, van Julia) Téa
    - Maroi Flez
    - Treaty Monk
    - Hess Zwól
    - Rebenda Dark
    - Nilida Ghost
    - Silisa Yarry Flex
    - Heigh Ami Gureautta
    - Dursa Cankors
    - Ennea Kandiri
    - Pleara Greutty Trank
    Alle namen die zomaar in me opkwamen. Voornamen + achternamen :'D


    Haha, zoveel ;) Merci, en nu ga ik zeker Yulya gebruiken ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Waar wil je dan een verhaal over gaan schrijven?
    And I'm curious welke namen je wilt gaan gebruiken ^^


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    Waar wil je dan een verhaal over gaan schrijven?
    And I'm curious welke namen je wilt gaan gebruiken ^^


    Als ik het zo zegt, klinkt het misschien nog een beetje stom - maar in mijn hoofd klinkt het toch al goed hoor xd - Het gaat over tovenaars gaan, maar het komt zo voort uit Harry Potter, maar het heeft er echt amper iets mee te maken. Hun krachten zijn anders en het idee is ook niet om zo op een soort school zoals Hogwarts te zetten. Iets totaal anders maar de Harry Potter boeken zijn er de aanleiding voor. ;)
    Ik ga al sowieso Leander, Lorcan en Yulya nemen, en dan heb ik daar nog gepaste achternamen voor nodig en dan nog twee meisjesnamen en één jongensnaam :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Als ik het zo zegt, klinkt het misschien nog een beetje stom - maar in mijn hoofd klinkt het toch al goed hoor xd - Het gaat over tovenaars gaan, maar het komt zo voort uit Harry Potter, maar het heeft er echt amper iets mee te maken. Hun krachten zijn anders en het idee is ook niet om zo op een soort school zoals Hogwarts te zetten. Iets totaal anders maar de Harry Potter boeken zijn er de aanleiding voor. ;)
    Ik ga al sowieso Leander, Lorcan en Yulya nemen, en dan heb ik daar nog gepaste achternamen voor nodig en dan nog twee meisjesnamen en één jongensnaam :)


    Ahh, sounds inetresting ^^


    Stenenlikker

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Als ik het zo zegt, klinkt het misschien nog een beetje stom - maar in mijn hoofd klinkt het toch al goed hoor xd - Het gaat over tovenaars gaan, maar het komt zo voort uit Harry Potter, maar het heeft er echt amper iets mee te maken. Hun krachten zijn anders en het idee is ook niet om zo op een soort school zoals Hogwarts te zetten. Iets totaal anders maar de Harry Potter boeken zijn er de aanleiding voor. ;)
    Ik ga al sowieso Leander, Lorcan en Yulya nemen, en dan heb ik daar nog gepaste achternamen voor nodig en dan nog twee meisjesnamen en één jongensnaam :)
    Yes *O*
    Achternamen: Harrods, Heathrow, Bushwell
    Ik ben niet goed in achternamen :W
    Meisjesnamen: Vienna, Avelyn, Noah
    Jongensnamen: Noah, Bradley, Bentley


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    charlise
    sheralynn
    loveminde
    syarah
    yuliit
    dannii
    emy-lyne


    jomes
    rikkard
    yim
    quinn
    xenne
    merphydus

    Lanaïca (Uitgesproken als Lanajka)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dank je wel allemaal! Ik heb er hier toch al wel een paar kunnen uithalen. Zijn er nog mensen met leuke namen? :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Iwan elvenprins?


    Queer zijn is gewoon alles