• Hoi Hoi,

    eerst wil ik even duidelijk maken dat onze 2 katten een bepaald hoeveelheid kattenbrokjes krijgen en 3x per dag schoon drinkwater.
    Nugget (mannetje) die ziet er goed en gezond uit.
    in tegenstelling tot Mimi (vrouwtje) die is een beetje aan de mollige kant.
    nu probeer ik te bedenken wat voor Mimi helpt om iets af te vallen.
    ik speel heel vaak met haar, vertroetel haar (Nugget ook hoor !)
    wat ik net heb ondekt is dat ze trap op en af lopen heel leuk vindt, dat doet mij ook goed !
    dus nu rennen we samen de trap op en af xD

    iemand nog meer (leuke) ideetjes voor Mimi ?


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    LeDerp schreef:
    (...)
    Als ze zeg maar erg lang overgewicht hebben, krijgen ze vaak last van arctrose (gewrichtspijn) net als mijn kat en dat is niet zo leuk voor ze


    Mijn kat is ook niet super dik. En we zijn al wel een paar keer naar de dierenarts geweest maar die zegt ook dat ze gewoon gezond zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Smsje schreef:
    (...)

    huh ?






    Ik had ergens een foto waarop Mycroft op precies dezelfde manier lag als die andere kat... Ze leken echt veel op elkaar xD

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 12:28 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    [Plaatjes]

    Ik had ergens een foto waarop Mycroft op precies dezelfde manier lag als die andere kat... Ze leken echt veel op elkaar xD

    [Plaatje]


    Ergens lijkt jouw kat ook heel veel op Pim


    26 - 02 - '16

    Mijn kat eet 24/7 en is best mager(als je zijn vacht niet meetelt). Hij heeft geen wormen in iedergeval.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alecia schreef:
    (...)

    Ergens lijkt jouw kat ook heel veel op Pim



    Hm. Maar mijn kat is cooler. Hij maakt mijn huiswerk!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dikke katten zijn leuker.

    Als je kan laat hem buiten... Onze kat is helaas twee weken geleden weggelopen om te sterven het arme ding was achttien, maar hij had ook een te zwaar gewicht en toen hij buiten kon rondlopen is hij afgevallen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Okammy schreef:
    (...)

    Hm. Maar mijn kat is cooler. Hij maakt mijn huiswerk!



    Pim heeft een dodelijke blik


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Pim heeft een dodelijke blik



    Helaas kan dat niet hier tegenop!


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik jou was zou ik eens gaan kijken naar de voedingswaarde van de voeding en naar de hoeveelheid voer die je voert. Alleen omdat het zo op de verpakking staat, betekend niet dat het klopt wat betreft de behoefte van je kat. Maar als jou katten zoveel per dag drinken zou ik ook even kijken naar het zoutgehalte in de brokken, want óf je drinkbak is nihil, of er is iets goed mis met het zoutgehalte van de brokken die jullie voeren... Of jullie katten drinken gewoon veel, om wat voor rare reden dan ook.

    Ik zou er iniedergeval wel serieus naar gaan kijken want katten met obesitas kunnen suikerziekte, artrose en andere vervelende ziektens krijgen.
    Verder is het belangrijk géén snoepjes/tussendoortjes te geven en ieder zijn eigen portie te laten eten (desnood erbij staan en corigeren).

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 14:03 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Okammy schreef:
    (...)

    Helaas kan dat niet hier tegenop!


    Omfg. Mycroft lijkt op die kat die hier altijd ongestoord naar binnen loopt, alsof het zijn huis is. Pffft (cat)


    (Mijn schattekatje)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn paard is ook te dik, maar daar kan ik helaas de trappen niet op en af mee lopen haha..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    geen idee . sorry


    Drea your life, live your dream <3

    Ik weet nog dat mijn oma toen haar hond echt te dik begon te worden sperziebonen door zijn eten begon te mengen en dat hij daarvan afviel. Ik weet niet of dat dat was omdat hij ze vies vond of het echt hielp maar hij is toen wel afgevallen. Of het bij katten ook helpt zou ik niet weten. En zoals ze heel vaak in films doen zo'n balletje waarin je de brokjes kan doen en dat ze er achteraan moeten rennen om er eten uit te krijgen. Of dat was voor snoepjes dat weet ik niet meer. Maar meer zou ik niet kunnen bedenken


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cherbourg schreef:
    3x per dag schoon drinkwater? o.o Is dat niet een beetje teveel van het goede?


    Wij hebben 4 katten maar 1 vrouwtjes kat is ook zwaarder als de andere 2 vrouwtjes maar wij denken dat komt omdat ze gecastreerd (of heet dat niet zo bij een vrouwtje?) is.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.