• Hallo! Samen met Amphitryon zijn we een One Direction story begonnen!

    Peace, love and Party.

    http://www.quizlet.nl/stories/118282/peace-love-and-party--one-direction/

    -
    Een Abo zouden wij super tof en lief vinden, hij komt vandaag ook nog in the spotlight te staan! Neem gerust een kijkje. :)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 15:22 ]


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Ja en? Niet iedereen is goed in Engels? Ik snap niet waar jij nu een probleem van aan het maken bent.


    God, ik zeg enkel wat en ik wordt al afgekraakt. En dan zeggen dat ik zo reageer? Ik maak nergens een probleem van, lieve schat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Engels leer je ook pas ergens in groep 8. Het boeit niet dat het een wereldtaal is? Dat heeft niets met ons als Nederlanders te maken.



    Ik zit op het MBO en nu krijg ik voor het eerst goede Nederlandse lessen en mijn cijfers zijn altijd goed. Ik heb enkel een typfoutje gemaakt, ik snap niet waarom mensen daar moeilijk over moeten doen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Appa schreef:
    (...)

    God, ik zeg enkel wat en ik wordt al afgekraakt. En dan zeggen dat ik zo reageer? Ik maak nergens een probleem van, lieve schat.


    'Ik word' (: En ik kraak je niet af, ik vond alleen dat je niet zo tegen haar moest praten. Je kon het ook doen zonder haar af te kraken.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 15:35 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Appa schreef:
    (...)

    God, ik zeg enkel wat en ik wordt al afgekraakt. En dan zeggen dat ik zo reageer? Ik maak nergens een probleem van, lieve schat.



    Ik kraak je niet af.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    MissElmo schreef:
    Ik wil wel een kijkje nemen bij jullie verhaal :)


    Lief van je (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik moet gaan, ik heb een verjaardag. Ik hoop dat als ik thuis ben, leuke reacties heb! Het verhaal staat inmiddels ook in the spotlight! :)


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Amphitryon schreef:
    (...)

    Lief van je (:


    geen dank :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    'Ik word' (:


    Ik zeg toch dat ik niet goed Nederlands kan? 'Nou en' (: Weet je, laat maar. Ik zeg één onbedoeld ding wat jullie verkeerd opvatten, met name jij, en dan is het ineens zo erg dat ik als een klein kind word beschouwd die alles verkeerd doet en zegt.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 15:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Ik zeg toch dat ik niet goed Nederlands kan? 'Nou en' (: Weet je, laat maar. Ik zeg één onbedoeld ding wat jullie verkeerd opvatten, met name jij, en dan is het ineens zo erg dat ik als een klein kind word beschouwd die alles verkeerd doet en zegt.


    Ik stuur je een GB, voordat moderators boos worden dat we off topic zijn.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    'Ik word' (: En ik kraak je niet af, ik vond alleen dat je niet zo tegen haar moest praten. Je kon het ook doen zonder haar af te kraken.


    Jij bent hier diegene die zo "bitchy" doet. Goed Nederlands, joh! Zou jij goed Nederlands kunnen na acht jaar in New York gewoond te hebben? Laat het nou maar.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mensen wat maakt het uit de één is beter in Engels en de ander in Nederlands.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Baloe schreef:
    (...)

    Jij bent hier diegene die zo "bitchy" doet. Goed Nederlands, joh! Zou jij goed Nederlands kunnen na acht jaar in New York gewoond te hebben? Laat het nou maar.


    Naja, ik beschouw 'bitchy' meer als Engels. Precies 8 jaar Nederlands, waarom verwacht je dan van een Nederlander om na een jaar of 5 Engels te hebben gehad dat het pefect is? En logisch dat zij Engels makkelijk vind als ze uit New York komt. Ik snap sowieso niet waar jij je mee bemoeit.


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, en als je nog iets te zeiken hebt, gb of pb me maar. Ik heb geen zin om alles in dit topic te zeggen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Naja, ik beschouw 'bitchy' meer als Engels. Precies 8 jaar Nederlands, waarom verwacht je dan van een Nederlander om na een jaar of 5 Engels te hebben gehad dat het pefect is? En logisch dat zij Engels makkelijk vind als ze uit New York komt. Ik snap sowieso niet waar jij je mee bemoeit.


    Ze zegt het toch alleen? Jij reageert, en zij staat in voor haar standpunt dus ik snap niet waarom je zo moeilijk blijft doen?

    OP: Sorry, geen 1D voor mij.

    Zijn er nog mensen die interesse hebben? Behalve hier ruzie te maken? (:


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.