• Vanavond om 00:22 hoorde ik en mijn moeder een luide klap. Meteen gingen wij naar buiten om te kijken, eerst dachten we dat er geschoten werd maar toen zagen we het; Een auto in de fik. We hoorde de brandweer al aankomen-natuurlijk heb ik snel wat foto's genomen-. Binnen tien minuten was de brand geblust. Alles stonk naar verbrand rubber. De hele straat was wakker geschrokken en is gaan kijken. De auto blijkt een Hybrid Honda te zijn, en laten er nou net vorige week twee Hybrid Toyota's in de fik te zijn gestoken in de Gors.
    Nou fijn, de politie kwam naar ons toe en wij vertellen wat we gehoord en gezien hebben. Verteld de man ons dat er een aantal mensen uit zijn op Hybride wagens om ze in de fik te steken. Het zijn mensen van marrokkaanse/turkse afkomst. Dat weten ze door de vele verklaringen die ze al gehad hebben. Ze zijn nu onderzoeken aan het doen zowel hier in de straat als nog in de Gors.
    Ik hoop echt dat dit soort Pyromanen gepakt worden! Waar gaan de mensen toch naartoe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf? Alsof het vanzelfsprekend is dat zij het gedaan hebben, om hun afkomst? Tehfuckmensen.

    Vreemd. Die voorkeur voor hybride auto's. Lijkt me eng.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Wtf? Alsof het vanzelfsprekend is dat zij het gedaan hebben, om hun afkomst? Tehfuckmensen.

    Vreemd. Die voorkeur voor hybride auto's. Lijkt me eng.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Facinelli schreef:
    (...)Nee, straks verraden we onszelf nog (cat)


    Hahaha. (':
    Stiekem bedoelde ik dat ik niet ging reageren op bovenstaande reacties, maar dat heeft Backfire al voor me gedaan. (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:32 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OMFG ! wa doen turkken en marokannen fuq ze dood in hun bet dit mochen ze tog nie doen , iksweer ze moete did lant uit , ze zorche voor problemme , niemant mach hun , FUQ TURKEN EN MAROKANEN !!!!


    jouw poep hé, zou die lekker ruiken??

    Kausi schreef:
    OMFG ! wa doen turkken en marokannen fuq ze dood in hun bet dit mochen ze tog nie doen , iksweer ze moete did lant uit , ze zorche voor problemme , niemant mach hun , FUQ TURKEN EN MAROKANEN !!!!


    En jij moet Nederlandse les even wat beter volgen ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kausi schreef:
    OMFG ! wa doen turkken en marokannen fuq ze dood in hun bet dit mochen ze tog nie doen , iksweer ze moete did lant uit , ze zorche voor problemme , niemant mach hun , FUQ TURKEN EN MAROKANEN !!!!

    Het is een hele tijd geleden sinds ik zo'n erg exemplaar van de Nederlandse taal heb gezien.


    Ex astris, sciencia

    Kausi schreef:
    OMFG ! wa doen turkken en marokannen fuq ze dood in hun bet dit mochen ze tog nie doen , iksweer ze moete did lant uit , ze zorche voor problemme , niemant mach hun , FUQ TURKEN EN MAROKANEN !!!!
    HAHAHA OMG, dit is een grap, toch?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kausi schreef:
    OMFG ! wa doen turkken en marokannen fuq ze dood in hun bet dit mochen ze tog nie doen , iksweer ze moete did lant uit , ze zorche voor problemme , niemant mach hun , FUQ TURKEN EN MAROKANEN !!!!
    Ik had al verwacht dat ik op zijn/haar naam zou gaan klikken en er stond : deze user is geband. Zelfs mijn zusje van 7 kan beter nederlands.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,