• Hi allemaal, over twee maanden vertrek ik naar Amerika en daar ga ik een jaar high school doen, ik was alleen benieuwd, zijn er hier meer mensen die High School gaan doen in Amerika? Lijkt me leuk om met die mensen even erover te kletsen haha!

    X


    live the life you love

    nienkeworld schreef:
    (...)

    Je kan dit gewoon buiten school regelen? Mijn school heeft hier verder niets mee te maken haha!


    Ow, bij ons was het eerst wel via school geregeld :')


    Happy Birthday my Potter!

    nienkeworld schreef:
    (...)

    Leuk! Waar ga je heen? :)


    Ik ga naar Noorwegen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Ik ga naar Noorwegen. (:


    Gaaf! Wel koud!!! Bij mij in de winter is het -14 en dat vind ik al vreeeeselijk koud haha


    live the life you love

    Als ik het geld zou hebben zou ik al drie keer zijn gegaan haha. In ieder geval, heeel veel plezier en weet dat ik jaloers ben :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    nienkeworld schreef:
    (...)

    Gaaf! Wel koud!!! Bij mij in de winter is het -14 en dat vind ik al vreeeeselijk koud haha


    Haha, nou zo noordelijk ga ik niet hoor! Waar ik heen ga, is het in de winter niet zo heel koud. Maar ze hebben wel veel sneeuw en regen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Haha, nou zo noordelijk ga ik niet hoor! Waar ik heen ga, is het in de winter niet zo heel koud. Maar ze hebben wel veel sneeuw en regen.


    Alsof we dat hier niet hebben, niks nieuws dus!(cat)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:05 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Alsof we dat hier niet hebben, niks nieuws dus!(cat)


    Nou ja, niet zo veel als daar. Waar ik heen ga, komen ook veel mensen voor wintersport en dat kun je hier niet zeggen. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Een vriend van mij heeft dit ook gedaan, maar voor slechts enkele weken, naar California ^^
    En ik zou dit normaal gezien ook kunnen doen binnen enkele jaren, dus lekker spannend ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zucht het lijkt mij aan de ene kant helemaal geweldig omdat ik dan een compleet nieuwe kans zou krijgen: Niemand die me kent, niemand die mijn verleden weet, dat klinkt als magie in mijn oren, daarnaast lijkt Amerika me sowieso geweldig om gewoon een jaar te studeren omdat het daar zo anders is (dan zie ik football teams en cheerleaders voor me...of dat echt zo is weet ik niet maar goed.XD). Maar ik zou wel mijn familie heel erg missen en daardoor misschien heimwee krijgen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Een vriendin van mij komt over twee weekjes terug na een jaar Engeland. Ik geloof wel dat ze het leuk heeft gehad, maar haar gastgezin viel tegen en ze vond de hoeveelheid huiswerk verschrikkelijk :')
    Ik ken ook iemand die nu in Amerika zit en ik geloof dat zij het wel erg naar haar zin heeft.
    Veel plezier alvast (:


    Caution first, always.

    Ik snap de scholen in Amerika niet. Explain pls.

    Grade school, secondary, middle school, high school.
    Oh the synonyms.

    Ik was bijna mijn hele leven in New York blijven wonen. Maar op mijn achtste gingen we voor mijn moeders werk naar Nederland. Over twee jaar ga ik weer in New York wonen, dus kan ik heel High School doen, helaas.

    Leuk dat je het gaat doen, trouwens! Amerika is geweldig [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh zo gaaf, maar zo iets is niet voor mij weggelegd. Dan moet ik mijn hele jaar overdoen in Nederland en daar zit ik niet op te wachten :'D
    Maar ik wens je echt heel veel plezier en geluk, het lijkt me geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."