• Ik begin over een paar weken/maanden een nieuwe story.
    De story gaat over One Direction's Niall Horan. Ik zoek iemand die regelmatig (elke dag) op quizlet online is.
    De trailer wordt nu gemaakt.
    Heb je interesse? Stuur me dan een privebericht, en ik zal je vertellen waar de story over gaat.
    Maar eerst moet je het formulier hieronder invullen:

    1. Wat is je leeftijd?:
    2. Heb je ervaring met stories schrijven? (heb je stories op Q. geschreven?):
    3. Hoelang zit je per dag op Quizlet?
    4. Wil je me nog wat extra erbij vertellen?

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Cute as a button, every single one of you !

    Hoi, ik ben dus Claudia -schokkend, niet?- en ik ben 17 jaartjes jong. Bijna 18 btw, als je december in de categorie bijna vind vallen.
    Ik schreef toen ik jonger was echt héél veel, en dan overdrijf ik niet, maar er kwamen veel dingen tussen. ik groeide op en school eiste meer tijd. Nu schrijf ik wel weer, maar minder. Ik moet er weer in komen, maar zonder oefenen kom je dat niet, haha. Ik RPG'de wel veel, maar dat is toch anders, vind ik dan!
    Ik ben elke dag minstens 1,5 uur online, geen sociaalleven, merk je maar weer, he?
    Ehm.. Ik ben een Lovatic? Dat was vast niet wat je bedoelde. Mijn moedertaal is Engels, dus geen Nederlands. Ik heb daarom wel eens moeite met de D/T/DT, misschien zag je het al..

    Bye..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    * Wat is je leeftijd? 15 jaar jong (oud klinkt zo stom..)
    * Heb je ervaring met stories schrijven? (heb je stories op Q. geschreven?) Euhhh denk het wel... Ik heb een paar lopende verhalen..
    * Hoelang zit je per dag op Quizlet? Bijna elke dag, in iedere geval kijk ik elke dag en kan ook elke dag schrijven... (meestal)
    * Wil je me nog wat extra erbij vertellen. Nee, eigenlijk niet...

    X

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 17:22 ]