• Mijn ouders zijn al bijna een jaar bezig met plannen, en vanochtend hebben we eindelijk een bevestiging gekregen. Wij gaan terug naar Engeland verhuizen. Het is een pub/restaurant die mijn ouders willen gaan runnen ergens in het noorden. Ik ben in Engeland geboren en heb daar drie jaar gewoond, maar het is toch heel raar om nu weer terug te gaan, zeker omdat ik hier net alles heb opgebouwd.

    We zijn er al zo lang mee bezig, en toch weet ik nog steeds niet of ik het wel leuk vind. Nee wacht, ik vind het wel leuk, alleen had ik het liever niet nu gehad. Het is dus een beetje dubbelzijdig, maar ik heb er ook wel zin in.
    dus ja, dit is al de derde keer dat mensen besluiten mij groot nieuws te vertellen midden in de toetsweek


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik wil mee! Kan wel een lift gebruiken naar het Noorden daar. 8D


    Til hug og blod.

    Nierika schreef:
    Ik wil mee! Kan wel een lift gebruiken naar het Noorden daar. 8D

    van mij mag je mee, maar ik weet niet of mijn ouders daar heel blij mee zouden zijn :D.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kennish schreef:
    (...)
    van mij mag je mee, maar ik weet niet of mijn ouders daar heel blij mee zouden zijn :D.


    Ik hoef alleen maar mee de grens over te komen en een stukje richting het Noorden. Er wacht al een krakend bed op me. :Y)


    Til hug og blod.

    Zo vet! Heel erg leuk, maar ook kut dat je hier alles moet achterlaten. Hopelijk gaat het allemaal goedkomen daar. Ik check het alvast voor je, als ik straks een weekje in Londen zit. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Knight schreef:
    Wow, dat lijkt mij eigenlijk best heftig. Vooral dat je, je vrienden moet achterlaten en alles wat je hier opgebouwd heb, jeetje.
    Maar veel succes en plezier, ik hoop dat je er een geweldige tijd beleeft!


    We need a bigger boat.