• Mijn ouders zijn al bijna een jaar bezig met plannen, en vanochtend hebben we eindelijk een bevestiging gekregen. Wij gaan terug naar Engeland verhuizen. Het is een pub/restaurant die mijn ouders willen gaan runnen ergens in het noorden. Ik ben in Engeland geboren en heb daar drie jaar gewoond, maar het is toch heel raar om nu weer terug te gaan, zeker omdat ik hier net alles heb opgebouwd.

We zijn er al zo lang mee bezig, en toch weet ik nog steeds niet of ik het wel leuk vind. Nee wacht, ik vind het wel leuk, alleen had ik het liever niet nu gehad. Het is dus een beetje dubbelzijdig, maar ik heb er ook wel zin in.
    dus ja, dit is al de derde keer dat mensen besluiten mij groot nieuws te vertellen midden in de toetsweek

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Wow, leuk dat jullie terug gaan! En ik snap je, het is ook moeilijk om alles ineens achter te laten. Hopelijk krijgen jullie een leuke tijd in England! (:

Jealous *-*
    Maar ik snap je inderdaad wel, je hebt hier nu dan net alles, en dan moet je dat weer achterlaten..
    Veel plezier daar alvast *O*

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Het is nu even moeilijk, maar als je weer in engeland gesetteld ben vind je t daar vast ook weer geweldig!

I'm not crazy, I'm an airplane

Ik ben daar ook geboren, en heb er een tijdje gewoond. Ik ga regelmatig terug, en het is dan raar om te zien, dat, mensen die je eerst wel kende, je nu niet meer kent, en die een heel leven hebben opgebouwd. Ik weet dat het moeilijk is om Nederland nu te moeten verlaten, omdat je hier nu alles opgebouwd hebt, maar ik weeet zeker dat als je terug gaat, het wel weer goed komt! keep us up to date! :)

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

That's really cool, I wish I was born in England. :Y)
    I moved to Northampton last year, and it's amazing so far. So, welcome back! [Well, not yet obviously, but soon.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Wow, dat lijkt mij eigenlijk best heftig. Vooral dat je, je vrienden moet achterlaten en alles wat je hier opgebouwd heb, jeetje.
    Maar veel succes en plezier, ik hoop dat je er een geweldige tijd beleeft!

The odds are néver in our favor.

Dank jullie wel allemaal :')

@Javert it's too bad I don't remember a whole lot anymore, we moved here when I was three, but whenever we go back, my parents always like to drive past our old house and stuff to show me where we lived. And thanks for the welcoming :').

Kennish schreef:
    Dank jullie wel allemaal :')

@Javert it's too bad I don't remember a whole lot anymore, we moved here when I was three, but whenever we go back, my parents always like to drive past our old house and stuff to show me where we lived. And thanks for the welcoming :').

I'm sure you'll get used to it soon enough :'D Crappy weather, fish and chips, sunday dinners... Though at the moment, it's actually quite hot here
    What county are you moving to?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik hoop dat je het er leuk gaat hebben en ook contact blijft houden met je vrienden in Nederland. Al vast hel veel plezier, moet een spannend avontuur zijn!

LizzLizz told me you were moving back to England! :3
    I don't feel as much as the token English anymore.......

(flower) Welcome back to the Island of Rain and Depressing Weather! :3 Do you know which part of England you're moving to? It's a stupidly big country for an island o_o

Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

Javert schreef:
    (...)

I'm sure you'll get used to it soon enough :'D Crappy weather, fish and chips, sunday dinners... Though at the moment, it's actually quite hot here
    What county are you moving to?

SneakyDom schreef op 20 juni 2013 - 13:50:

Welcome back to the Island of Rain and Depressing Weather! :3 Do you know which part of England you're moving to? It's a stupidly big country for an island o_o

We have sunday dinners here quite a lot, my mum loves cooking them, so yeah. And I can handle depressing weather, I mean, it's not like the Netherlands is all sunshine and happiness :')
    And we're moving to Longridge, Lancashire, so that's not too far from my family and stuff.

[ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 14:20 ]

Kennish schreef:
    (...)

SneakyDom schreef op 20 juni 2013 - 13:50:

Welcome back to the Island of Rain and Depressing Weather! :3 Do you know which part of England you're moving to? It's a stupidly big country for an island o_o

We have sunday dinners here quite a lot, my mum loves cooking them, so yeah. And I can handle depressing weather, I mean, it's not like the Netherlands is all sunshine and happiness :')
    And we're moving to Longridge, Lancashire, so that's not too far from my family and stuff.

That's a few miles up North from us :)

Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

Knight schreef:
    Wow, dat lijkt mij eigenlijk best heftig. Vooral dat je, je vrienden moet achterlaten en alles wat je hier opgebouwd heb, jeetje.
    Maar veel succes en plezier, ik hoop dat je er een geweldige tijd beleeft!

To love is to destroy.

Veel geluk e succes toegewenst in ENgeland en misschien kom ik wel eens een keertje in jullie pub te zitten aangezien ik al lang eens naar engeland wil ahaha

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Het lijkt me echt gaaf om naar Engeland te verhuizen, maar ik zou ook weer niet willen omdat ik dan al mijn vriendinnen achter moet laten...

My fake plants died, because I did not pretend to water them.