• Ik ben toegelaten op de opleiding 'Ondernemer Horeca' - niveau 4. c:
    Moet wel nog alle oficiele brieven krijgen e.d., maar heb vanochtend een stevig en goed geslaagd gesprek gehad met degene die ook mijn begeleider zal worden als eerstejaars. Mijn motivatiebrief scoorde ontzettend goed (hij bleef er op terug komen, super vet!) en met de toetsen vooraf scoorde ik op niveau 3 gemiddeld 100% en op niveau 4 gemiddeld tussen de 80 en 100, met een zeer hoog aangegeven capaciteit om alles op te kunnen pakken. :3
    Dus na bijna 4 jaar ga ik toch weer terug naar school om toch eindelijk maar eens serieuze papieren te behalen. Hopelijk om daarna mijn thema restaurant te kunnen openen of eventueel om nog door te gaan naar de hogere hotel school voor een HBO diploma. c:
    Kom weliswaar wel met jonkies in de klas van gemiddeld 16-17 jaar (wordt zelf 22 voor het nieuwe schooljaar begint), but so be it.
    Ik ben er eindelijk achter wat voor kant ik op wil die ook realistisch lijkt om te bereiken.


    Oh en P.S offtopic, maar Pinkpop was echt leuk en ik kan niet wachten op Graspop. En m'n beste maatje is ook toegelaten op een opleiding, dus nu kunnen we allebei eindelijk lekker voor onze toekomst gaan.

    Oh happy days. :3

    Oh en P.P.S ... Ik geloof dat ik een beetje verliefd aan het worden ben, voor het eerst in een hele lange tijd. ._.


    Til hug og blod.

    Beter laat dan nooit *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Beter laat dan nooit *O*


    Beter laat dan later.


    Til hug og blod.

    Gefeliciteerd!

    Ik ga ook naar GMM.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd ;D


    We need a bigger boat.

    Gefeliciteeerd ^^! Echt heel goed joh!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hey, jou ken ik nog haha. Gefeliciteerd! :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben zo blij voor je! ^^ <3


    -



    Onlang ben ik ook op een sbo opleiding toegelaten. na iets van 3 maanden ofzo wachten.


    -