• Hey lieve mensjes,
    mijn credits zijn een beetje op xD normaal zou ik een beloning doen maar dat gaat nu even niet =(
    maar goed misschien dat er mensen zijn die het ook leuk vinden om het gratis te doen.

    omschrijving verhaal:
    De grond trilt, het publiek gaat uit hun dak en twee paarden met hun ruiters galopperen op elkaar af.
    De lansen zakken naar beneden en ze houd gespannen haar adem in, het steekspel was altijd spannend een sport waar leven en dood, plezier en drama zo dicht bij elkaar lagen.
    Een van de twee ridders in harnas word uit het zadel stoten en klapt tegen de grond, het publiek joelt wanneer hij het zand laat op stuiven.
    De zege van de sport is voor de man die nog in het zadel zit, hij rijd langs haar tribune en neemt de zakdoek van een van de dames aan en gaf haar een knipoog.
    Een rode blos trekt over haar gezicht en giechelt zacht nadat ze hem een handkusje had toe geworpen.
    De sfeer is geweldig tot de volgende deelnemer, dan word duidelijk dat dit niet het echte steekspel was.
    (oorlog in aantocht dus =))

    Titel:
    Het ware steekspel





    probeer er maar iets van te maken, tuurlijk mag je, je eigen plaatjes gebruiken maar probeer wel in deze categorie plaatjes te blijven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind hem niet geweldig... Maar misschien vind je het leuk



    de link


    Spoiler alert: you will save yourself



    De kwaliteit is wat achteruit gegaan tijdens het uploaden ;x

    Link; http://i41.tinypic.com/51ekw8.png


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik faal echt zwaar...


    Spoiler alert: you will save yourself

    ze zijn allebei leuk maar ik ga voor die van aquari omdat je daar goed het streekspel in ziet.
    dankjulliewel voor de moeite!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.