• Hoi,

    Heeft iemand mss tips om niet aan thuis te denken??
    Ik ga morgen op kamp met een paar vrienden..
    Ik ga mijn ouders echt missen, hoor!
    Any tips? Help me!

    - Susan.


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Je er vooral niet druk om maken en lekker bezig blijven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Neem een foto van je ouders, broertje/zusje etc. Mee.
    Ook helpt een knuffelbeer vaak. Het klinkt gek maar het helpt echt, toen ik op kamp ging had bijna elk meisje er ook 1 bij zich. :]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:06 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oke, dan! Hihi. :b
    Dan doe ik dat wel! xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ken wel mensen die heimwee hebben , en van hen hoor ik altijd dat je gewoon afleiding moet zoeken . Vertel het anders aan je vriendinnen , en maak er samen een leuk kamp van , ze zullen het begrijpen & je wel afleiden , (:
    Succes !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    ik heb zelf dat ik zonder mijn knuffelbeer, pooh , echt niet kan slapen. Als ik hem heb ligt hij maar ergens maar het geeft me een fijn gevoel, thuis kan ik gewoon zonder maar voor de rest niet dus wie weet helpt het bij jou
    Neem een schriftje mee en schrijf gewoon alles op , je gevoelens, wat je gedaan hebt, heo het eruit zag, vaak helpt het ook wel
    en een foto mee nemen maar zeker niet bellen of sms'en want dan word het alleen maar erger en daarbij zeg het tegen je vrienden dat je er last van hebt. Als vrienden begrijpen ze het vast, dan kun je erover praten en zij zullen ervoor zorgen en je helpen er een leuk kamp van te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bedankt (; x


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik zou het niet weten. Ik heb nooit last gehad van heimwee, tenminste, ik kan het me niet herinneren. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook snel heimwee.
    Gewoon jezelf bezig houden met vrienden en zo. :Y)
    Achteraf valt het ook mee, het van tevoren druk maken is altijd het ergst.

    Er bestaat ook Rescue Spray, wat ik altijd gebruik als ik op kamp ga of zo. Het helpt wel (al denk ik dat een deel ervan ook mentaal zit).

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:13 ]

    Probeer niet, niet aan dingen te denken. Dat faalt, trust me :].
    Het enige wat ik je kan adviseren is genieten van het moment. For example: 'oh crap, die heimwee speelt op, maar ik heb het nu wel heel erg leuk met m'n vrienden in het zwembad.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had soms ook wel eens last van heimwee, maar zolang ik bezig was met dingen en het gewoon super gezellig was dacht ik niet zoveel aan thuis. En vooral niet nu al druk gaan maken.
    Het gaat vast heel gezellig worden!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik ging ooit is voor de eerste keer weg van mijn ouders toen ik met schooluitstap naar Parijs ging. Maar eens ik bezig was en het dus even vergat ging het helemaal goed. Gewoon fun maken en dan gaat het vanzelf wel beter (:


    16 - 09 - '17

    Bedankt voor alle tips!! :*
    Ik ga gewoon lol maken!
    ;D Als ik vrijdag terug kom van 't kamp, laat ik jullie weten hoe het was en hoe het ging.
    Ik voel me al wat beter. (:
    xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Nah. Ik heb nog steeds heimwee met zelfs psycho problemen ghehe, niet echt iets om blij mee te zijn, maar het beste is gewoon om te denken dat het best wel kort is dat je weg bent. Je focussen op het kamp en wanneer je het moeilijk hebt het gewoon even zeggen tegen de vrienden. Dan kunnen zij helpen met je op te vrolijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daar heb ik vrieger enorm lasr van gehad.
    Tips:
    -neem iets van thuis mee en kijk ernaar als je er last van hebt
    - NIET je ouders bellen. Het helpt even, maar daarna is het dubbel zo erg
    -blijf actief bezig. Als je vrije tijd hebt, ga niet allern zitten, maar blijf bij mensen
    - Heb plezier! Je ziet je ouders elke dag. Misschien is het wel fijn om even van ze af te zijn.
    - vertel je vrienden erover, die kunnen je helpen
    - als het te erg word, ga naar de begeleiding. Die kunnen je helpen.(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Crave:
    Mijn vrienden zijn kei goed in lol trappen, en mensen happy maken! Dus daar kan ik al super blij mee zijn! :b x


    Believe in you'reself. You're amazing! <3