• Hoi,

    Heeft iemand mss tips om niet aan thuis te denken??
    Ik ga morgen op kamp met een paar vrienden..
    Ik ga mijn ouders echt missen, hoor!
    Any tips? Help me!

    - Susan.


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Je er vooral niet druk om maken en lekker bezig blijven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Neem een foto van je ouders, broertje/zusje etc. Mee.
    Ook helpt een knuffelbeer vaak. Het klinkt gek maar het helpt echt, toen ik op kamp ging had bijna elk meisje er ook 1 bij zich. :]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:06 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oke, dan! Hihi. :b
    Dan doe ik dat wel! xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ken wel mensen die heimwee hebben , en van hen hoor ik altijd dat je gewoon afleiding moet zoeken . Vertel het anders aan je vriendinnen , en maak er samen een leuk kamp van , ze zullen het begrijpen & je wel afleiden , (:
    Succes !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    ik heb zelf dat ik zonder mijn knuffelbeer, pooh , echt niet kan slapen. Als ik hem heb ligt hij maar ergens maar het geeft me een fijn gevoel, thuis kan ik gewoon zonder maar voor de rest niet dus wie weet helpt het bij jou
    Neem een schriftje mee en schrijf gewoon alles op , je gevoelens, wat je gedaan hebt, heo het eruit zag, vaak helpt het ook wel
    en een foto mee nemen maar zeker niet bellen of sms'en want dan word het alleen maar erger en daarbij zeg het tegen je vrienden dat je er last van hebt. Als vrienden begrijpen ze het vast, dan kun je erover praten en zij zullen ervoor zorgen en je helpen er een leuk kamp van te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bedankt (; x


    Believe in you'reself. You're amazing! <3