• Ik ben op zoek naar een leuke peplum top, het liefst eentje in een Nederlandse winkel of site met niet al te veel verzendkosten (of de top zelf moet dan weer 'goedkoop' zijn) (: En hij hoeft me ook geen 60 euro te kosten, haha.

    Ik ben namelijk al een poos aan het zoeken, maar kan maar niks vinden, dus misschien dat jullie het tegengekomen zijn? En voor de goede orde, dit is een peplum top:




    Een soort rokje aan een wat strakker topje dus, ik vind het echt wel iets hebben, maar heb hem nog nergens echt goed gevonden.

    Ik heb online al gekeken bij;
    Zalando, Vero Moda, H&M, V&D, C&A, Mango, Only[/quolte]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is volgens mij wat je zoekt, moet je even de pagina stukje scrollen, ze hebben hem in vier verschillende kleuren!
    http://www.romwe.com/index.php?main_page=products_day_new&day=2013-06-21&disp_order=2&page=3
    Told ya so....romwe is the best site evah.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuk, maar érg duur.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een zwarte uit de bershka. Mss daar eens gaan kijken.


    And in that moment, we were infinite.

    Zoals de rest zegt: H&M, die hebben er heel veel in de winkel hangen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ramsays schreef:
    Ik heb een zwarte uit de bershka. Mss daar eens gaan kijken.


    Die hebben we hier niet in de buurt :(

    Insurgent schreef:
    Zoals de rest zegt: H&M, die hebben er heel veel in de winkel hangen.


    Die is hier ook niet in de buurt, haha. Als ik er één tegenkom loop ik wel even naar binnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Leuk, maar érg duur.


    42 dollar is 35.55 euro.....je zei dat hij geen 60 euro hoefde te kosten...xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    42 dollar is 35.55 euro.....je zei dat hij geen 60 euro hoefde te kosten...xd


    Dat betekent niet dat ik maximaal 60 bereid ben uit te geven, ik vind 35 euro namelijk erg veel voor zo'n simpele top. Je moet alles niet zo letterlijk nemen. Als ie een mooi printje enzo heeft ben ik nog wel bereid 30-35 euro te betalen, maar zo'n simpele vind ik max. 25 euro waard.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dat betekent niet dat ik maximaal 60 bereid ben uit te geven, ik vind 35 euro namelijk erg veel voor zo'n simpele top. Je moet alles niet zo letterlijk nemen. Als ie een mooi printje enzo heeft ben ik nog wel bereid 30-35 euro te betalen, maar zo'n simpele vind ik max. 25 euro waard.


    Ik nam het ook niet letterlijk maar hoor, maar ik dacht van, dit is bijna de helft van wat jij heel duur noemde dus ja.
    Nou ja dan zou je moeten wachten tot ze back in stock zijn en in de uitverkoop, dat gebeurd daar ook vaker.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je je op de site inschrijft krijg je een kortings bon van 20% trouwens dus dat zou 35.55/100x80= 28.44 zijn, ik weet niet of je dat wel zou betalen want je zei max 25, but just so you know.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Als je je op de site inschrijft krijg je een kortings bon van 20% trouwens dus dat zou 35.55/100x80= 28.44 + verzendkosten = duur zijn, ik weet niet of je dat wel zou betalen want je zei max 25, but just so you know.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)


    Deze site rekent geen verzendkosten zelfs niet als je voor 5 dollar besteld of nog minder.


    You were born original, don't die as a copy.

    Bieberen schreef:
    New Look, 5 euro verzend kosten.
    River Island


    Hé, dat zijn er meer dan ik laatst kon vinden op die sites!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.