• dusss,,

    ik moest dinsdagochtend (vandaag) bij mentorles zijn in 2_05
    maar ik ging naar dat lokaal en waarvan ik keek leek het leeg en ik hoorde mensen van mijn klas rondlopen dat we in 3_05 zaten dus ik ging kijken
    maar daar zat een andere klas en toen wist ik niet waar ik heen moest (2_05 dus)
    en heb ik op de begande grond op de volgende les gewacht
    ik ben best wel bang want ik heb al wel eens een uur per ongeluk gemist maar me ma kon het voor me fixen met haar telefoontjes
    maar nu hebben mijn klasgenoten mij zien rondlopen ensoo
    en ik heb de dag ervoor ook een belangrijk gesprek gemist met me mentor omdat ik bij frans zo snel mogelijk naar huis wilde en dat gesprek miste
    (en ook wiskunde nablijven but I dont care)
    help sos?? o_o

    xx

    Ribery schreef:
    Shit man. Nu kun je de leerplichtambtenaar voor je deur verwachten. Beter pak je nu meteen je koffers, neem je het eerste vliegtuig naar Uruguay en bouw je een nieuw bestaan op onder de naam Mária Florentina Gomez.

    Nee, flauw, maar echt, wat is het probleem nu helemaal? Leg het gewoon uit aan je mentor en klaar ermee. Hoefde ik me maar druk te maken over dit soort dingen. :')

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 15:59 ]


    Ex astris, sciencia

    Destined schreef:
    Weet je, er zijn grotere problemen, zoals wereldhonger, uitstervende diersoorten genocide dat wordt gepleegd in sommige landen. :P Joh, je maakt je gewoon veel te druk om niets, leg het gewoon eerlijk uit wat er is gebeurt of kom met een goede leugen en ga verder met je leven. Ze gaan je heus niet executeren hiervoor. :P

    ^This.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ribery schreef:
    Shit man. Nu kun je de leerplichtambtenaar voor je deur verwachten. Beter pak je nu meteen je koffers, neem je het eerste vliegtuig naar Uruguay en bouw je een nieuw bestaan op onder de naam Mária Florentina Gomez.

    Nee, flauw, maar echt, wat is het probleem nu helemaal? Leg het gewoon uit aan je mentor en klaar ermee. Hoefde ik me maar druk te maken over dit soort dingen. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou het gewoon vertellen, zoals het dan ook echt gebeurd is, geen smoesjes. Als je mentor je niet gelooft omdat je wel vaker met smoesjes etc. bent gekomen is dat je eigen schuld..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Gewoon vertellen wat er echt gebeurd is. Als ze je niet geloven, dan ja, pech zal ik zeggen.


    -

    Destined schreef:
    Weet je, er zijn grotere problemen, zoals wereldhonger, uitstervende diersoorten genocide dat wordt gepleegd in sommige landen. :P Joh, je maakt je gewoon veel te druk om niets, leg het gewoon eerlijk uit wat er is gebeurt of kom met een goede leugen en ga verder met je leven. Ze gaan je heus niet executeren hiervoor. :P


    Precies, en als je mentor je niet gelooft, who cares ?
    Dan moet je misschien een uurtje nablijven, en dan ben je er ook weer vanaf ! (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 17:57 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gewoon de waarheid vertellen, anders kom je alleen maar dieper in de problemen te zitten ;)

    Gewoon de waarheid vertellen, succes ermee.


    Tijd voor koffie.

    Ribery schreef:
    Shit man. Nu kun je de leerplichtambtenaar voor je deur verwachten. Beter pak je nu meteen je koffers, neem je het eerste vliegtuig naar Uruguay en bouw je een nieuw bestaan op onder de naam Mária Florentina Gomez.

    Nee, flauw, maar echt, wat is het probleem nu helemaal? Leg het gewoon uit aan je mentor en klaar ermee. Hoefde ik me maar druk te maken over dit soort dingen. :')


    LOOLLLLL ;P

    Lever een briefje in dat je naar de dokter was, probleem opgelost.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Reid schreef:
    Gewoon zeggen wat er gebeurd is. Als ze je niet meer geloofd dan is het hoe grof het ook mag klinken je eigen fout. Heb je nu speciaal en topic aangemaakt om dit te vragen? Quizlet is geen helpdesk hoor.

    Al moet je zelf ook wel toegeven, zonder onze helpdesk service zouden we een stuk minder lachen, gaat er heel veel vrolijk sarcasme verloren en erg veel is er niet meer op het forum over sinds die RPG's D:


    Let it come and let it be

    Smsje schreef:
    Dit arme schepseltje vraagt om hulp, niet om kwakkeloos kritiek te krijgen !!

    Wat. .__. Als iemand mij zo zou noemen, zou ik het haast als een belediging zien, maar dat zal aan mij liggen.


    Eh, eigenlijk wat iedereen hier al zegt. Vertellen. Gelooft hij je niet? Eigen schuld.

    Geen paniek! Gewoon uitleggen, kan gebeuren. En anders een uurtje nablijven, achja. En de leerplichtambtenaar is niet zo erg hoor. Bij ons kwam die pas na 7 uur gemist en het enige wat hij zei was: "Niet meer doen, he?!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Sommige reacties hier zijn echt droog, haha. Ik zou gewoon eerlijk vertellen hoe het is gegaan en dan zullen er (hopelijk) geen problemen komen. Het was maar een misverstandje, toch?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."