• dusss,,

    ik moest dinsdagochtend (vandaag) bij mentorles zijn in 2_05
    maar ik ging naar dat lokaal en waarvan ik keek leek het leeg en ik hoorde mensen van mijn klas rondlopen dat we in 3_05 zaten dus ik ging kijken
    maar daar zat een andere klas en toen wist ik niet waar ik heen moest (2_05 dus)
    en heb ik op de begande grond op de volgende les gewacht
    ik ben best wel bang want ik heb al wel eens een uur per ongeluk gemist maar me ma kon het voor me fixen met haar telefoontjes
    maar nu hebben mijn klasgenoten mij zien rondlopen ensoo
    en ik heb de dag ervoor ook een belangrijk gesprek gemist met me mentor omdat ik bij frans zo snel mogelijk naar huis wilde en dat gesprek miste
    (en ook wiskunde nablijven but I dont care)
    help sos?? o_o

    xx

    Dan leg je jouw situatie uit aan je mentor? :')

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    maar ik ben ook best wel vaak te laat gekomen en altijd smoesjes en ik ben bang dat ze het dan niet meer geloofd :S

    Dat is dan je eigen schuld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I know

    Gewoon zeggen wat er gebeurd is. Als ze je niet meer geloofd dan is het hoe grof het ook mag klinken je eigen fout. Heb je nu speciaal en topic aangemaakt om dit te vragen? Quizlet is geen helpdesk hoor.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:56 ]


    comfort in c h a o s

    Ik zou gewoon de waarheid vertellen. Als je al heel vaak te laat bent gekomen en daar smoesjes voor hebt verzonnen zal dat je geloofwaardigheid waarschijnlijk inderdaad geen goed hebben gedaan, maar een betere optie heb je niet. En als je nog nooit opzettelijk hebt gespijbeld, is dat misschien ook wel iets wat je als argument kunt inbrengen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    idk, Zit al even niet meer op de middelbaar en ik kan gewoon zelf mijn aanwezigheid aanpassen via de computer.
    Zoveel makkelijker.

    Maar zoals idereen zegt. gewoon uitleggen wat er gebeurt is.
    en een lesje missen is echt niet het grootste probleem van de wereld.
    Toen ik vorig jaar nog op een andere opleiding zat, was ik er meer niet dan wel en heb er nooit problemen mee gehad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shit man. Nu kun je de leerplichtambtenaar voor je deur verwachten. Beter pak je nu meteen je koffers, neem je het eerste vliegtuig naar Uruguay en bouw je een nieuw bestaan op onder de naam Mária Florentina Gomez.

    Nee, flauw, maar echt, wat is het probleem nu helemaal? Leg het gewoon uit aan je mentor en klaar ermee. Hoefde ik me maar druk te maken over dit soort dingen. :')


    ars moriendi

    Weet je, er zijn grotere problemen, zoals wereldhonger, uitstervende diersoorten genocide dat wordt gepleegd in sommige landen. :P Joh, je maakt je gewoon veel te druk om niets, leg het gewoon eerlijk uit wat er is gebeurt of kom met een goede leugen en ga verder met je leven. Ze gaan je heus niet executeren hiervoor. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Reid schreef:
    Gewoon zeggen wat er gebeurd is. Als ze je niet meer geloofd dan is het je eigen fout. Heb je nu speciaal en topic aangemaakt om dit te vragen? Quizlet is geen helpdesk hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon uitleggen aan je mentor en ik denk dat het echt wel vaker gebeurt.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Gewoon uitleggen aan je mentor en ik denk dat het echt wel vaker gebeurt.


    26 - 02 - '16

    Dit arme schepseltje vraagt om hulp, niet om kwakkeloos kritiek te krijgen !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Het is geen misdaad ofz, ik heb nog altijd een uur open staan. Niemand die ernaar omkijkt.. Gewoon zeggen hoe het zit en je moeder laten bellen. That's it:Y)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ribery schreef:
    Shit man. Nu kun je de leerplichtambtenaar voor je deur verwachten. Beter pak je nu meteen je koffers, neem je het eerste vliegtuig naar Uruguay en bouw je een nieuw bestaan op onder de naam Mária Florentina Gomez.

    Nee, flauw, maar echt, wat is het probleem nu helemaal? Leg het gewoon uit aan je mentor en klaar ermee. Hoefde ik me maar druk te maken over dit soort dingen. :')


    We need a bigger boat.