• Nou kijk, het begon allemaal 2 maanden geleden, er was een nieuwe jongen bij ons op school, en 3 meisjes vonden hem leuk, nouja ik, en mijn andere 2 beste vriendinnne, Robbin en manon, hij vond mij leuk, en ondertussen heb ik ook met hem gehad, Maar toen het vorige week uitging, had die 2 dagen daarna met mijn beste vriendin Robbin! xO
    Dat is toch niet normaal!
    ik ben ook echt heel lang boos geweest, en ik had het er ook nog moeilijk mee, en als echte vriendin doe je dan toch neit zo iets?! xO
    omfg..
    ×


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Nouja ik weet niet, weetje wat het is, het was uit tussen jou en die jongen, en je vriendin vond hem ook leuk toch? nou die dacht vast ik grijp mijn kans, en miss voelde die vriendin zich al genaaid dat jij ineens iets met hem kreeg terwijl zei hem ook leuk vond..
    [/ga me niet haten]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tja, of liefde is? Ik weet het niet, natuurlijk zou ik wel jaloers zijn. Maar je moet ook zo maar bedenken dat die jongen jou totaal niets waard is als hij je zo behandeld. En die vriendin van jou komt er zelf wel achter.


    Life is hard and then we die

    nee tuurlijk haat ik je niet,
    But, kijk, zei loopt tegen iedereen te zeggen, ik vind hem niet leuk, ik wil niks met hem , en blablablaa, en vooral niet om dat jij het ermoeilijk mee had, zelfs tegen me moeder! xO
    dan vind ik het helemaal dom..


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dat is wel dom.. ja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @ Pukkelxding.

    Jehebtgelijk!


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    &@ Sexything.

    Jaa dat is ook zo!


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    . Als het pas uit is ga je tog niet gelijk nemen. *Dat's is al dom van je ex*.Maar tis ook dom van je vriendin dat ze gelijk met 'm neemt. Want dat is tog een beetje eng, dat hij opeens met haar neemt. Of hij vond haar eerder al leuk. Of hij neemt met haar om jouw pijn te doen.
    Maar ik denk dan niet dat het veel met je doet.
    Iniedrgeval je vriendin moet doen!;)
    PS; Ik zou nooit so wanhopig zijn :)

    Ik heb ook zoiets gehad.

    Ik had een vriendje, en mijn vriendin had toen opeens in haar naam staan Imke Schaat<3 'zo heet ie'
    En toen zei ik zo 'WTF?' En toen zei ze tegen mij, 'Nee, dat is alleen een grapje van ons verder niet.' dus ik liet het maar zo. Maak ik het uit met hem, 2 dagen later. Heeft zei opeens met hem =S

    Egte lOsersbOys. !!:P

    Dat is echt Niet normaal , Serieus.
    Maar Pukkelx Ding heeft wel Gelyk.

    Ik heb ook zoiets gehad.

    Ik had een vriendje, en mijn vriendin had toen opeens in haar naam staan Imke Schaat<3 'zo heet ie'
    En toen zei ik zo 'WTF?' En toen zei ze tegen mij, 'Nee, dat is alleen een grapje van ons verder niet.' dus ik liet het maar zo. Maak ik het uit met hem, 2 dagen later. Heeft zei opeens met hem =S


    W0ww,, dat is echt naaiend.. Ö


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    dat is echt een, hoe zeg je dat ook alweer, KNEUS.


    The sag in my swag <3

    > verplaatsen naar 'relaties' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay