• héé,

    Ik vind van mezelf dat ik de laatste tijd te veel eet, en dan vooral tussendoortjes. Ik vind het moeilijk om eten te weigeren en heb vaak trek in iets lekkers. Het is niet zo dat ik dik ben ofzo en ik heb ook een normaal gewicht, maar ik ben bang dat als ik zo doorga met eten dat ik dan misschien wel dik word. Volgens mij begin ik zelfs al een buikje te krijgen (anderen mensen zeggen at ze er niks van merken maar oke).

    Ik wil dus gewoon gezonder gaan leven, maar hoe houd ik dit vol? en hebben jullie tips voor gezonde tussendoortjes?

    xx


    Just laugh. You never know who's falling in love with your smile :)

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat herinnert me eraan dat ik nog wat magere aarbeienkwark heb... Foodies time!

    Oh, bijna vergeten haha. Dat is ook niet zo erg, maar als je dan ook een glas melk of optimel gehad heb, kaas hebt gegeten, boter op je brood gedaan hebt, melk in je koffie doet, ijs eet, muesli met yoghurt of melk eet voor je ontbijt, tikt het flink aan, zonder dat je het eigenlijk door hebt. Maar weinig zuivelproducten zijn ook écht goed voor je en dragen iets bij.

    Dat is zeker waar. Maar dat geldt eigenlijk met alles wel een beetje, denk ik. Te is nooit goed.

    Enjoy that kwak, gurl. (cat)


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat was ook ongeveer hetzelfde. :3
    Ik verdiep me de laatste tijd heel erg in dit soort dingen, echt heel interessant!
    Ik interesseer me daar eigenlijk vrij weinig in, maar misschien is het handig om daar ook eens wat van op te steken


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heeel veel water drinken inderdaad, dat werkt sowieso.
    Je lichaam herkent het verschil tussen trek en dorst niet, dus als je wil weten of je écht trek hebt moet wat drinken en dan twintig minuten wachten, als het gevoel niet weg is heb je trek en kan je dus wat eten.
    En hou het dan bij crackers of fruit of zo.


    You're Somebody's Hero ~ by me.