• You were born original, don't die as a copy.

    Hmm, wel leuk dat het gemaakt is. Het is wel een serieus probleem.


    You are beautiful, you are love.

    CURLYMONSTER schreef:
    Dat vind ik nou een goed filmpje.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het erg creatief bedacht, maar ik betwijfel het of het effectief is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind het wel een goed filmpje, of het nou helpt of niet, ze tonen in ieder geval initiatief om het te voorkomen. Veel andere mensen blijven gewoon op hun luie reet zitten en roepen wel dat het moet stoppen, maar doen verder niets. Zij hebben nu tenminste wel actie ondernomen.


    Bad decisions make good stories.

    Hoe groter het internet wordt, hoe meer mensen er op die manier gepest zullen worden. Ik vind 't wel een creatief initiatief, maar cyberpesten kun je, denk ik, alleen stoppen door de stekker uit internet te trekken. En ik denk dat alleen een Tsjernobyl-ramp dat kan.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Hoe groter het internet wordt, hoe meer mensen er op die manier gepest zullen worden. Ik vind 't wel een creatief initiatief, maar cyberpesten kun je, denk ik, alleen stoppen door de stekker uit internet te trekken. En ik denk dat alleen een Tsjernobyl-ramp dat kan.

    Nope. Als je het internet echt wilt platleggen dan zul je de hele wereld moeten vernietigen. Het internet op zich bestaat al als er 1 server aanstaat een laptop / computer / laptop / telefoon / whatever ermee verbinding kan maken. Dan is zon rampje echt niet genoeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nope. Als je het internet echt wilt platleggen dan zul je de hele wereld moeten vernietigen. Het internet op zich bestaat al als er 1 server aanstaat een laptop / computer / laptop / telefoon / whatever ermee verbinding kan maken. Dan is zon rampje echt niet genoeg.


    Wereldvernietiging, ik wist niet dat 't zo ver moest gaan. Mijn hoop is nu wel een Tsjernobyl-ramp.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Wereldvernietiging, ik wist niet dat 't zo ver moest gaan. Mijn hoop is nu wel een Tsjernobyl-ramp.

    Hoewel, je zou ook gewoon een wereldwijde EMP kunnen afvuren. Dan is bijna alle elektronica aan gort en weet ik wel 99% zeker dat het normale internet dat jij en ik gebruiken eruit ligt. Maar goed ik dwaal af.

    Ik denk nog steeds dat pesters een knal in hun gezicht geven het beste werkt :Y) En dat kan dan wel niet met cyberpesten, maar ik denk dat je de meeste personen die je online pesten wel kent.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    .. Dan delete je Facebook?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoewel, je zou ook gewoon een wereldwijde EMP kunnen afvuren. Dan is bijna alle elektronica aan gort en weet ik wel 99% zeker dat het normale internet dat jij en ik gebruiken eruit ligt.


    We kunnen ook gewoon onze laptop dichtklappen of computer uitschakelen... Of zijn je ideeën daar te grotesk voor? XD


    Searching heavens for another earth

    Ik vind het een goed idee, maar ik denk niet dat een tekstje in het roze schrijven cyberpesten gaat stoppen. :\

    Mooi filmpje en het is ook waar, maar ik weet niet of het echt werkt als een call to action.


    From these ashes, I will rise

    Destined schreef:
    Ik vind het erg creatief bedacht, maar ik betwijfel het of het effectief is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind 't echt een mooie video.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dragneel schreef:
    Ik vind het een goed idee, maar ik denk niet dat een tekstje in het roze schrijven cyberpesten gaat stoppen. :\


    Ik schreef altijd al in het roze, puur toeval.xd


    You were born original, don't die as a copy.