• You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, ik ben hier veel te sceptisch voor. Want het is wel allemaal goed bedoelt en zo, maar is ondertussen niet al gebleken dat pesten er is en dat het niet gestopt kan worden? En aangezien we vaker met social media bezig zijn dan face-to-face praten, verplaatst het pesten zich daar ook naartoe. Dat stopt echt niet zomaar en zo'n filmpje is ook niet de manier om dat te doen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind het eigenlijk best wel een goed filmpje.


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel een goed filmpje.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik schreef altijd al in het roze, puur toeval.xd

    Weet ik, maar omdat het in de video voorkomt.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nope. Als je het internet echt wilt platleggen dan zul je de hele wereld moeten vernietigen. Het internet op zich bestaat al als er 1 server aanstaat een laptop / computer / laptop / telefoon / whatever ermee verbinding kan maken. Dan is zon rampje echt niet genoeg.

    We laten aliens de satellieten hacken en dan kunnen we niks meerrrrrrr. Dan zijn we overgeleverd aan monsters met tentakels en een hooge gil-factor. Muhahahaha.
    OT: Beetje langdradig filmpje. Het is goed wat ze doen, maar helaas ligt het pesten meestal aan de thuissituatie en ouders van de pester. De pesters moet je gewoon een klein beetje martelen. Bij elke pestpoging, één ledemaat eraf. Dat helpt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het altijd zo zonde dat mensen gaan "klagen" over of het daadwerkelijk helpt. (Ik heb het filmpje niet gekeken, zit op mobiel en heb geen oortjes bij de hand.)
    Het gaat toch om het intiatief? Pesten bestaat en pesten zal blijven bestaan, zelfs al ben je een oud krakkemikkig, maar o zo wijs mens, je wordt nog steeds buitengesloten, in een hokje geplaatst, etc.

    Ookal heb ik het filmpje niet gezien, ik vind het sowieso een goed intiatief ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    Ik vind het altijd zo zonde dat mensen gaan "klagen" over of het daadwerkelijk helpt. (Ik heb het filmpje niet gekeken, zit op mobiel en heb geen oortjes bij de hand.)
    Het gaat toch om het intiatief? Pesten bestaat en pesten zal blijven bestaan, zelfs al ben je een oud krakkemikkig, maar o zo wijs mens, je wordt nog steeds buitengesloten, in een hokje geplaatst, etc.

    Ookal heb ik het filmpje niet gezien, ik vind het sowieso een goed intiatief ^^


    wauw, finally iemand die het zegt. Het gaat niet om of het daadwerkelijk helpt, maar het idee dat erachter zit.


    -

    Thing is, er zijn zoveel goede initiatieven, maar zover ik weet helpt het amper tot niet. Bij mij heeft het in ieder geval nooit geholpen. Ik heb mijn pester gewoon een vuist in zijn smoel verkocht, daar had ik veel meer aan dan dit soort filmpjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Threnody schreef:
    Mooi filmpje en het is ook waar, maar ik weet niet of het echt werkt als een call to action.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oh dat is wel leuk gedaan, zeker met die namen Jane Doe, see what you did there. Ik keek ooit eens een film over cyberbulling man, wat heb ik gejankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is opzich wel een goede video, maar het is te langdradig en een beetje neppig. Het idee is wel heel goed.

    DarkSavior schreef:
    Thing is, er zijn zoveel goede initiatieven, maar zover ik weet helpt het amper tot niet. Bij mij heeft het in ieder geval nooit geholpen. Ik heb mijn pester gewoon een vuist in zijn smoel verkocht, daar had ik veel meer aan dan dit soort filmpjes.

    +1

    Leuk filmpje! Wel een beetje langdurig, maar het idee is prachtig :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~