• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:

    Sarah - Whispermen - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Melieke - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Marthe - Rydel - is 14 en wordt 15 op 31 mei, Belg
    Naomi - Ademir - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Silverton - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg
    Evelien - Sibyllin - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Starkisch - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg
    Fren - Evigilavi - is 13 en wordt 14 op 9 januari, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Clint - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Essink - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - WearyEyed - is 16 en wordt 17 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - Barbas - is 17 en wordt 18 op 9 januari, Nederlander
    Jette - SecretlyACat - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - MattSmith - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Miriam - Bechemi - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Tessa - TereziPyrope is 16 en wordt 17 op 12 Juli, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Mallory - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander
    Noek - Lake - is 15 en word 16 op 27 juni, Nederlander
    Belle - Cuthalion - is 15 wordt 16 op 25 juli, Nederlander.


    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:
    Sofie: 30 juni t/m 6 juli
    Lieke: 16 t/m 31 juli
    Melissa : 17 t/m 29 juli
    Evelien : 29 juli t/m 4 augustus + 19 t/m31 augustus
    Kim: 12 juli t/m 19 juli

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.


    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat. ~ ons twitteraccount ~ de topicregels ~ Geloofsbelijdenis



    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rydel schreef:
    (...)

    Nein. Twee lesuren voor elk, dus honderd minuten.

    Voor Latijn hebben wij ook maar honderd minuten voor het hoofdexamen. Voor ongeziene tekst hebben we een uur.


    Krijg jij dan een leestekst ook bij je examen? Begrijpend lezen?
    Ongeziene tekst een uur. WHUT? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Hahaha. :'D
    Ik heb vrijdag m'n allerlaatste Grieks (ongeziene tekst), gaat wennen worden. ;3
    Grieks lijkt me echt wel cool


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kom al amper rond met m'n twee uur.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Silverton schreef:
    (...)Grieks lijkt me echt wel cool


    Nah, veel werk waar je uiteindelijk niks aan hebt. (Kijk naar mij)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wij deden onze ongeziene leestekst in het 3de en 4de ook bij het examen, maar vanaf het vijfde mocht dat gewoon door het jaar, en dan mochten we sneller naar huis bij het examen ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melieke schreef:
    (...)

    Nah, veel werk waar je uiteindelijk niks aan hebt. (Kijk naar mij)
    ja dat wel maar die letters zijn veel mooier als de onze D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Melieke schreef:
    (...)

    Ach, het zal wel meevallen. ^^
    Ik heb dan gevoel nu over Frans, maar ik kan er niets meer aan veranderen, dus trek ik me het niet aan. :')


    Maar het was gewoon veel te veel. :/

    En dan waren er die idiote leerlingen die blijkbaar geen les hadden en door de gangen superluidruchtig aan het wandelen waren. En echt om de drie seconden werd er een deur dichtgeslagen en er was constant gepiep van scharnieren. Ik werd echt zot van de zenuwen daardoor. ._.

    Dus dan verwachten ze dat je zo een examen van twaalf bladzijden moet gaan maken waarin er leerstof zit die je niet moest kennen. :/ Dus tien minuten voor tijd zat ik net over de helft, maar ik wist niet wanneer de bel ging, dus deed ik op mijn gemak verder omdat ik anders ging stressen, onze toezichter: 'Je hebt nog tien minuten.' Kon ik me al helemaal niet meer concentreren.

    En het erge is net dat ik er twee weken op voorhand aan begonnen ben, elke avond tot negen uur heb gestudeerd en ik heb alsnog het gevoel dat ik er gewoon niet genoeg aan gestudeerd heb.


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Maar het was gewoon veel te veel. :/

    En dan waren er die idiote leerlingen die blijkbaar geen les hadden en door de gangen superluidruchtig aan het wandelen waren. En echt om de drie seconden werd er een deur dichtgeslagen en er was constant gepiep van scharnieren. Ik werd echt zot van de zenuwen daardoor. ._.

    Dus dan verwachten ze dat je zo een examen van twaalf bladzijden moet gaan maken waarin er leerstof zit die je niet moest kennen. :/ Dus tien minuten voor tijd zat ik net over de helft, maar ik wist niet wanneer de bel ging, dus deed ik op mijn gemak verder omdat ik anders ging stressen, onze toezichter: 'Je hebt nog tien minuten.' Kon ik me al helemaal niet meer concentreren.

    En het erge is net dat ik er twee weken op voorhand aan begonnen ben, elke avond tot negen uur heb gestudeerd en ik heb alsnog het gevoel dat ik er gewoon niet genoeg aan gestudeerd heb.


    Als wij op een examen een vraag kregen over iets dat we niet moesten kennen, dan schreef ik dat daar gewoon bij en ging ik verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Wij deden onze ongeziene leestekst in het 3de en 4de ook bij het examen, maar vanaf het vijfde mocht dat gewoon door het jaar, en dan mochten we sneller naar huis bij het examen ;3


    Waarschijnlijk zal dat bij ons ook wel zo zijn, behalve het vroeger naar huis mogen dan. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Krijg jij dan een leestekst ook bij je examen? Begrijpend lezen?
    Ongeziene tekst een uur. WHUT? D:


    Ongeziene teksten bij ons zijn meestal maar één bladzijde lang. In een megagroot lettertype.

    Begrijpend lezen, luisteren en spreken doen wij vooraf. (:

    Behalve als je dhr. Timmerman hebt bij Frans. D: Ugh, ik haat die vent. Hij geeft ons toetsen die we pas volgend jaar zouden moeten krijgen. GEEF ONS DIE DAN VOLGEND JAAR, DAAR HEBBEN WE NU TOCH NIETS AAN ALS WE DE LEERSTOF NIET OPBOUWEN?


    help

    Silverton schreef:
    (...)ja dat wel maar die letters zijn veel mooier als de onze D:


    Tegen dat je die deftig onder de knie hebt, ben je een halfjaar verder. :')
    Maar dat is wel waar. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lupone schreef:
    (...)

    Als wij op een examen een vraag kregen over iets dat we niet moesten kennen, dan schreef ik dat daar gewoon bij en ging ik verder.


    Bij ons vinden ze dat respectloos. En meestal is het dan: "Jawel, ik heb wel gezegd dat je het moest kennen."

    Van de AMC; hij had echt letterlijk gezegd dat je iets niet moest kennen. Letterlijk. Helemaal letterlijk van 'dat ga ik niet vragen.' Wat stond er daar dus op mijn examen? Indeed. Ugh, ik was vies op die vent.


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Maar het was gewoon veel te veel. :/

    En dan waren er die idiote leerlingen die blijkbaar geen les hadden en door de gangen superluidruchtig aan het wandelen waren. En echt om de drie seconden werd er een deur dichtgeslagen en er was constant gepiep van scharnieren. Ik werd echt zot van de zenuwen daardoor. ._.

    Dus dan verwachten ze dat je zo een examen van twaalf bladzijden moet gaan maken waarin er leerstof zit die je niet moest kennen. :/ Dus tien minuten voor tijd zat ik net over de helft, maar ik wist niet wanneer de bel ging, dus deed ik op mijn gemak verder omdat ik anders ging stressen, onze toezichter: 'Je hebt nog tien minuten.' Kon ik me al helemaal niet meer concentreren.

    En het erge is net dat ik er twee weken op voorhand aan begonnen ben, elke avond tot negen uur heb gestudeerd en ik heb alsnog het gevoel dat ik er gewoon niet genoeg aan gestudeerd heb.


    Als je iets niet moest kennen, bijschrijven. En dat het zo veel is wel kut. ):
    En je mag er zeker van zijn: je hebt meer dan genoeg geleerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Tegen dat je die deftig onder de knie hebt, ben je een halfjaar verder. :')
    Maar dat is wel waar. ^^
    Ik denk als je daar echt diep in geïnteresseerd bent dat je het wel sneller gaat niet?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lupone schreef:
    (...)

    Als wij op een examen een vraag kregen over iets dat we niet moesten kennen, dan schreef ik dat daar gewoon bij en ging ik verder.


    Ik doe dat ook. ^^
    Bij Grieks stond er: vertaal van regel 76-78.
    Ik: Moesten we niet kennen. 'Jongen, jij hebt me overwonnen...'
    Dat waren de enige vier woorden die ik begreep, dus heb ik nog de moeite gedaan om dat op te schrijven. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.