• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Ness - nessje - 23 september



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Niall - Kayleigh > Kiall
    Niall - Amber > Namber
    Niall - Ness > Nessiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2013 - 22:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madhouse schreef:
    (...)
    It makes me sad. This topic doesn't feel like it felt before. En ik ga als het nu doorgaat weg, want ik wil er niet in betrokken worden. Als mensen nu boos worden , omdat ik dit zeg. Dan Idk.


    It makes me sad too. Maar ga niet weg, please! Het gaat verder gewoon goed gaan. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    nessje schreef:
    (...)

    Ik had het niet over die spelfout ok? Je gaat gewoon niet iemand een debiel kennen als je hem/haar miss net 2 dagen ofz kent.

    Nee, ik ga niet kappen. Ja, geef maar een waarschuwing.


    Ness, Ness please calm down.
    Reageer het af op mij of Mir, maar niet op Myke !


    Danmarks Dynamite.

    weetje, laat maar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maliksch schreef:
    (...)

    Als je het niet leuk vind, why dan de smiley ? idgi.


    Wil je weten waarom? Omdat dit me heel erg onzeker maakt. Deze groep mensen zijn mijn beste vrienden hier op Quizlet. Het is strontvervelend om op dit soort momenten de volwassen persoon te moeten zijn en te zeggen dat jullie moeten stoppen. Omdat ik wéét dat jullie anders naar mij kijken sinds ik een andere kleur heb aangenomen. Het. Maakt. Me. Zo. Onzeker. Vooral hier. Omdat het balen is dat ik die kleur moet gebruiken in het topic waar ik even niet de volwassen persoon uit hoef te hangen. Die niet als een politieagentje rondloopt. Daarom die smiley.


    Miep

    nessje schreef:
    (...)

    Ik had het niet over die spelfout ok? Je gaat gewoon niet iemand een debiel kennen als je hem/haar miss net 2 dagen ofz kent.

    Nee, ik ga niet kappen. Ja, geef maar een waarschuwing.


    Ik heb niemand debiel genoemd, ik heb gezegd dat ik mij aan debiele zaken erger. Niet aan mensen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ness, Ness please calm down.
    Reageer het af op mij of Mir, maar niet op Myke !


    Nee, ik heb al lang genoeg aangezien hoe ik werd neer gehaald. Waarom zou ik iets wat niet jullie schuld is afreageren op jullie? Zo gestoord ben ik ook weer niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jemig, waarom ineens zo fucked up tegen Anouk. Oke, nu lijk ik weer zo iemand die het voor degene opneemt waarmee ze het het beste kan vinden. Maar nu Anouk een andere functie lijkt te hebben, gedragen jullie je ineens anders tegen haar. Als ze vraagt om op te houden luisteren jullie niet terwijl andere mods er even goed iets van zouden zeggen. Maar Anouk is nog steeds Anouk en dat zal ze altijd blijven.

    en nu heb ik waarschijnlijk iedereen tegen me, maar dat valt me gewoon op.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hm, idk hoe de rest er over denkt, maar Anouk: Voor mij ben je nog steeds dezelfde lieve Nouk. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Donoghue schreef:
    (...)

    Wil je weten waarom? Omdat dit me heel erg onzeker maakt. Deze groep mensen zijn mijn beste vrienden hier op Quizlet. Het is strontvervelend om op dit soort momenten de volwassen persoon te moeten zijn en te zeggen dat jullie moeten stoppen. Omdat ik wéét dat jullie anders naar mij kijken sinds ik een andere kleur heb aangenomen. Het. Maakt. Me. Zo. Onzeker. Vooral hier. Omdat het balen is dat ik die kleur moet gebruiken in het topic waar ik even niet de volwassen persoon uit hoef te hangen. Die niet als een politieagentje rondloopt. Daarom die smiley.


    Je hoeft het ook niet te gebruiken.
    Weet je - als ik dan toch eerlijk ben - als je geen mod was geweest, had je die kleur niet eens gebruikt.
    Dan hadden we er zonder die kleur wel uitgekomen.


    Danmarks Dynamite.

    Madhouse schreef:
    Jemig, waarom ineens zo fucked up tegen Anouk. Oke, nu lijk ik weer zo iemand die het voor degene opneemt waarmee ze het het beste kan vinden. Maar nu Anouk een andere functie lijkt te hebben, gedragen jullie je ineens anders tegen haar. Als ze vraagt om op te houden luisteren jullie niet terwijl andere mods er even goed iets van zouden zeggen. Maar Anouk is nog steeds Anouk en dat zal ze altijd blijven.

    en nu heb ik waarschijnlijk iedereen tegen me, maar dat valt me gewoon op.


    Nee, ik erger me niet Anouk.
    Ik erger me aan de functie die ze heeft aangenomen.
    En dat was al VOORDAT ze het was.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben er weer...


    Reality's overrated.

    en ik hga me er niet meer mee bemoeien. Vanaf dat ik terug ben, lijkt het wel steeds onenigheid en ik wil er niks mee te maken hebben.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sorry Nouk, maar het boeit me niet echt dat je verandert bent in een mod. Voor mij ben je nog steeds dezelfde Anouk en dat veranderd er niet echt door..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bechemi schreef:
    Hm, idk hoe de rest er over denkt, maar Anouk: Voor mij ben je nog steeds dezelfde lieve Nouk. c:


    Reality's overrated.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Je hoeft het ook niet te gebruiken.
    Weet je - als ik dan toch eerlijk ben - als je geen mod was geweest, had je die kleur niet eens gebruikt.
    Dan hadden we er zonder die kleur wel uitgekomen.


    Als ik geen mod was geweest, had ik precies hetzelfde gereageerd, maar minder volwassen. Ik was er vol bovenop gegaan Gab. Zonder de kleur ja. En ja, het was wel nodig.


    Miep