• Wie wilt een abo nemen op deze leuke story?

    http://www.quizlet.nl/stories/115384/pure-for-the-famous--zayn-malik/

    Tot hoofdstuk 8 staat al online! Laat je reactie achter, dat motiveert mij om te schrijven.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Had je niet al een topic, waarin je deze story promootte?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Had je niet al een topic, waarin je deze story promootte?

    nee, volgens mij een topic waar ze vroeg wie haar topic kon promoten.


    Some people are art and do art at the same time

    Rider schreef:
    Had je niet al een topic, waarin je deze story promootte?


    Jup deze

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Jup deze


    Oja, en volgens mij was er zelfs nog een topic, waar mods in moesten grijpen. Hmmm, je weet toch dat je je story niet in meerdere topics mag promoten hè? c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oja, en volgens mij was er zelfs nog een topic, waar mods in moesten grijpen. Hmmm, je weet toch dat je je story niet in meerdere topics mag promoten hè? c;


    Dat was een topic waarin ik vroeg of iemand mijn verhaal wilde promoten. Ik wist van te voren niet dat het niet mocht. Dit is enkel een topic waarin ik mijn story promoot.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Dat was een topic waarin ik vroeg of iemand mijn verhaal wilde promoten. Ik wist van te voren niet dat het niet mocht. Dit is enkel een topic waarin ik mijn story promoot.


    Dat mag volgens mij ook wel, maar nu je drie topics over dezelfde story hebt, overtreed je geloof ik deze regel:

    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic, dit mag alleen een moderator doen.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.


    Aangezien ik geen mod ben, ga ik mij er verder niet over uitlaten, maar weet dat mensen je nu horen te melden, dus misschien is het slim om twee topics te laten sluiten... just saying.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 17:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Aangezien ik geen mod ben, ga ik mij er verder niet over uitlaten, maar weet dat mensen je nu horen te melden, dus misschien is het slim om twee topics te laten sluiten... just saying.



    Ik laat het nu maar zo. Ik vind sommige regeles echt belachelijk verzonnen hier. But okay.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.