• Wat is jou favoriete deel / liedje en moment uit The Lion King?


    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:26 ]


    Lach zolang je leeft, want je leeft zolang je lacht.

    Arryn schreef:
    Oh, nu moet ik echt weer gauw die film gaan zien. Ik vind hem zo mooi... Deel twee trouwens ook. Echt, wauw.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    :D

    Zira's Wiegenlied vind ik ook heerlijk :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Toch gek dat ik The Lion King als kind nooit kon waarderen. Terwijl het nu écht wel in mijn rijtje staat van favo films [misschien wel op #1]


    Chaos is a ladder.

    Ik heb hem laatst gezien, maar heb geen idee. Timon en Pumba vond ik geweldig.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn favourite lied is "Circle of Life"


    -

    Mijn favoriete scene:



    Ik vind deze liedjes ook wel leuk:




    En natuurlijk "Hakuna Matata". Eigenlijk vind ik de film zelf (en het vervolg) geniaal. (: Het is één van mijn favoriete Disney films.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 1:01 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dat gevecht tussen Simba en groep en Zira en groep in The Lion King 2 heel vet.:3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind dit stukje echt geniaal!


    -

    Ik heb geen favoriet deel het zijn gwoon geweldige films!!!

    MeandJonas schreef:
    Ik heb geen favoriet deel het zijn gwoon geweldige films!!!


    Precies wat ik dacht :') Vroeger heb ik wel duizend keer deze films gezien en nog steeds kijk ik ze af en toe .Alleen deel 2 heb ik al heel lang geleden gezien omdat ik die alleen op video heb.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa



    Be Prepared-Scar

    En de rest van de film ook :3
    Lion King 2 en 3 zijn ook leuk

    CURLYMONSTER schreef:
    'Mijn manen worden reuze lang, met hier en daar een krul' geen idee hoe dat liedje heet.


    'Oh I just can't wait to be king'

    Die vind ik ook erg leuk, maar eigenlijk vind ik zo'n beetje alle stukken geweldig mooi :)


    Tijd voor koffie.

    Can you feel the love tonight (H)(H)


    -

    King of Pride Rock. Dat is zo prachtig. En de hele Lion King is sowieso fantastisch. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)