• Wat is jou favoriete deel / liedje en moment uit The Lion King?


    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:26 ]


    Lach zolang je leeft, want je leeft zolang je lacht.

    We Are One (cat)
    Edit: Ik vind alles van The Lion King wel mooi.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 17:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    Ik vind dat lied mooi, maar ik wil Kovu altijd knuffelen bij dat stuk :c


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Scar - Be Prepared.
    En Zira's lullaby.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 17:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Het deel met 't liedje van Phil Collins. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aquari schreef:
    We Are One (cat)
    Edit: Ik vind alles van The Lion King wel mooi.


    Exactly my thoughts. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    AvatarKyoshi schreef:
    Het deel met 't liedje van Phil Collins. :Y)


    .. Er zitten geen Phil Collins songs in Lion King


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    .. Er zitten geen Phil Collins songs in Lion King


    Ik dacht van wel. Dan vind ik niks leuk; het is één van de enige Disney-films waarmee ik nogal weinig heb. Misschien Hakuna Matata, dat is nog wel lollig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Echt alles in deel 2 :')


    Caution first, always.

    Ik vind die hele film echt geweldig ^^ Deel 2 trouwens ook.

    Maar tis lang geleden dat ik m gezien heb.... Hmm, misschien maar weer eens een keer gaan kijken :Y)


    Stenenlikker

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik dacht van wel. Dan vind ik niks leuk; het is één van de enige Disney-films waarmee ik nogal weinig heb. Misschien Hakuna Matata, dat is nog wel lollig.


    Hmm, persoonlijk ben ik ook geen fan van Phill Collins bij disney films hoor. Ik bedoel, hij zingt wel goed en zo, maar deze zelfde Phill was wel degene wie geen liedjes maakte die precies op de scene´s van bijvoorbeeld Tarzan waren afgesteld. Nee, meneer Collins wilde er centjes mee verdienen door zijn liedjes ook op de radio te laten spelen en albums uit te brengen waar hij geld mee kon verdienen. Het is een goede artiest, maar ik vind hem niet goed om Disneyliedjes te laten maken, dat kun je beter over laten aan Alan Menken en ik vind dat Elton John (wie wel de liedjes van de lion king maakte) het erg goed doen. Maar ik ben geen fan van de manier waarop Phill te werk gaat. Beetje een geldwolf.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Hmm, persoonlijk ben ik ook geen fan van Phill Collins bij disney films hoor. Ik bedoel, hij zingt wel goed en zo, maar deze zelfde Phill was wel degene wie geen liedjes maakte die precies op de scene´s van bijvoorbeeld Tarzan waren afgesteld. Nee, meneer Collins wilde er centjes mee verdienen door zijn liedjes ook op de radio te laten spelen en albums uit te brengen waar hij geld mee kon verdienen. Het is een goede artiest, maar ik vind hem niet goed om Disneyliedjes te laten maken, dat kun je beter over laten aan Alan Menken en ik vind dat Elton John (wie wel de liedjes van de lion king maakte) het erg goed doen. Maar ik ben geen fan van de manier waarop Phill te werk gaat. Beetje een geldwolf.


    Klopt. Ik zou zelf graag Paul McCartney nog 'ns horen. John Lennon liever, maar dat gaat een béétje moeilijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit. Dit is echt perfect gewoon. Echt mijn favoriete filmmoment van alle films ooit. Het geeft me telkens kippenvel, hoe vaak ik het ook bekijk. Het is gewoon echt perfect. Woorden doen er tekort voor, vind ik.


    Chaos is a ladder.

    Hier kreeg ik vroeger al kippenvel van, haha. :'D



    .. maar het allerleukste vind ik nog wel Scar's nummer. Heerrrrlijk. (cat)


    ars moriendi

    Oh, nu moet ik echt weer gauw die film gaan zien. Ik vind hem zo mooi... Deel twee trouwens ook. Echt, wauw.


    Chaos is a ladder.