• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:

    Sarah - Whispermen - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Melieke - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Marthe - Rydel - is 14 en wordt 15 op 31 mei, Belg
    Naomi - Ademir - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Silverton - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg
    Evelien - Lupone - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Starkisch - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg
    Fren - Evigilavi - is 13 en wordt 14 op 9 januari, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Clint - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Essink - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - WearyEyed - is 16 en wordt 17 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - Barbas - is 17 en wordt 18 op 9 januari, Nederlander
    Jette - Vampurr - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - McGregor - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Miriam - Bechemi - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Tessa - TereziPyrope is 16 en wordt 17 op 12 Juli, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Mallory - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander
    Noek - Lake - is 15 en wordt 16 op 27 juni, Nederlander
    Belle - Cuthalion - is 15 wordt 16 op 25 juli, Nederlander.

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:
    Sofie: 1 juli t/m 5 juli
    Lieke: 16 t/m 31 juli
    Melissa : 17 t/m 29 juli
    Evelien : 29 juli t/m 4 augustus + 19 t/m 31 augustus
    Kim: 12 juli t/m 19 juli

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.


    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat. ~ ons twitteraccount ~ de topicregels ~ Geloofsbelijdenis


    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 21:24 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Marhte: Entschuldigung, ich habe keine Zeit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crispation schreef:
    Wie dit kan ontcijferen, krijgt een grote lolly van me! (ps, het is geheimschrift)

    rzo mpdelle, hlye op htdvfyop td nzydtdepye. op oftgpw mpdelle zzv, hlye hp vfyypy spe ytpe mphtukpy


    I tried everything.


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    I tried everything.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rydel schreef:
    (...)

    I tried everything.

    hint: rotatiecijfer


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    "C RONAN, WAT DENK JE DAT JE AAN HET DOEN BENT?" De bazige stem van een vrouw die veel te jong was om de moeder van een twaalfjarige jongen te kunnen zijn, weergalmde door de keuken. Het was een moderne plaats, alles blonk er en er lag altijd genoeg voedsel in de koelkast. Het was een hemel voor alle jongens van C's leeftijd. En waarschijnlijk ook voor meisjes. Die niet op hun lijn letten.
          C trok een betrapt gezicht wanneer hij Sarah's stem hoorde. Hij kon zich zonder naar haar te kijken al voorstellen hoe ze daar stond, met haar armen in haar zij en een strenge uitdrukking op haar gezicht, maar dan toch nog die ogen met flakkerende lichtjes van plezier in. Sarah Elizabeth Ronan was C's pleegmoeder, een slanke, knappe vrouw met gemengde roots. Als C het zich nog goed kon herinneren, was Sarah's overgrootvader een Spanjaard. Ze beweerde altijd dat haar indringende groene ogen daarvandaan kwamen. C betwijfelde eerlijk gezegd of zulke uiterlijke kenmerken het zo ver konden uithouden, maar niets was onmogelijk.
          Verder was haar grootmoeder Afrikaans, waaraan ze een donkerdere huid aan had overgehouden dat een beetje in contrast stond met haar rossige haar. C wilde niet echt weten waar ze dat vandaan had. Eerlijk gezegd interesseerde haar stamboom hem niet echt. Wat hem wél interesseerde, was zijn stamboom. Zijn vergeten familie. Zijn vergeten naam waar alleen de beginletter C van was overgebleven. Keer op keer een nieuwe achternaam; Riccio, Griffith, Helsen en nu Ronan.
          De jongen draaide zich tergend langzaam om naar Sarah, waarna hij haar met een onweerstaanbaar zielige blik aanstaarde. Yep, C had dé blik. Met zijn intrigerende groenbruine ogen, athletische bouw en vuilblonde haren die licht springerig omhoog krulden, was het sowieso al moeilijk om negatief bekeken te worden. Jammer genoeg was C niet echt de meest gehoorzame jongen uit de buurt. Sarah leek het nooit echt erg te vinden. Meestal was ze de vijf minuten dat ze bij de directeur werd geroepen furieus op hem en daarna ging ze in alle vrolijkheid een pizza eten met hem.
          C vond haar de meest geweldige voogd die hij ooit had gehad.
          Om nu nog te proberen de spullen te verstoppen, was verloren werk. De ene zak chips was uit zijn handen gevallen en de vier andere zakken met de fles cola waren ietsje teveel om achter zijn rug te kunnen verbergen. Met een gespeeld schuldige uitdrukking op zijn gezicht keek C Sarah zielig aan.
          "Mag een jongen van mijn leeftijd al geen film meer gaan kijken?"
          "Oh, andere jongens van jouw leeftijd mogen dat zeker," zei Sarah. "Maar dit tolereer ik niet." C perste zijn lippen op elkaar om niet te beginnen lachen. De twinkelingen in Sarah's ogen waren overduidelijk. "Jij gaat geen film kijken." Ze snoof even en rukte een zak chips uit zijn handen, waarna de rest bijna op de grond viel en C in een vreemde positie ging staan om ervoor te zorgen dat ze niet op de vloer belandden.
          "Of in ieder geval toch niet zonder mij."
          "Ik dacht dat je het druk had," zei C verbaasd. Film kijken met Sarah was meestal hilarisch. Binnen de drie minuten lagen ze allebei begraven in de chips. Drie poetsvrouwen hadden het afgebold omdat ze het beu waren de zetel elke week uit te kuisen.


    For those of you who wish to read.


    help

    Crispation schreef:
    (...)
    hint: rotatiecijfer


    Oh, shit, die kan ik niet. D:

    Die kan toch op een miljoen manieren? :/

    Ik kan limonade-schrift en de varianten, alfabetdinges en een paar andere, maar rotatie kan ik echt niet. :/


    help

    Imma sleep.
    Slaapwel!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga ook slapen.
    Als ik morgen overleef, dan ga ik overmorgen wel dood.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rydel schreef:
    (...)

    Oh, shit, die kan ik niet. D:

    Die kan toch op een miljoen manieren? :/

    Ik kan limonade-schrift en de varianten, alfabetdinges en een paar andere, maar rotatie kan ik echt niet. :/

    begin met frequentieanalyse

    alfabetdinges?
    Monoafabetisch substitutiecijfer?
    want rotatie is daar een voorbeeld van :p


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Frodo schreef:
    (...)

    Deed me denken aan dit lied:


    Dunno why :')


    Yeah, whut? Ik zie het verband niet echt xD
    Maar dat lied is wel awesome, ja


    Stenenlikker

    Crispation schreef:
    (...)
    begin met frequentieanalyse

    alfabetdinges?
    Monoafabetisch substitutiecijfer?
    want rotatie is daar een voorbeeld van :p


    Zo uitgebreid kan ik niet ontcijferen. :'D

    Ik probeer morgen wel eens. :')


    help

    SLAAPWEL, DUDETTES.


    help

    droomzacht!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ugh ik heb het gwn overleefd D: ik heb alles van 1 trimester op een dag in mijn hoofd gekregen waar bijna alles van weg was (lees wiskunde) dankzij mijn vader en geloof me het was veeeeeeel :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Marthe, waarvoor is dat stukje verhaal?
    T klinkt leuk en ik mag die Sarah ^^


    Stenenlikker