• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sometimes I ask myself why I haven't killed you yet. But then I know.. I'm not as low as you are.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    This thing is epic


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BAM. Frog.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    im so happyy <3 (yeah)
    whoeehoew c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    ugh hier wordt ik echt ziek van


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, mijn moeder heeft kritiek op ALLES en dan gaat ze het zelf doen. En doe ik zo arrogant en vreselijk zoals zij bij mij doet, gaat ze blackmailen. Jeez kut, omdat jij alle geld verdient en alles betaald geeft t je de recht niet om me zo te behandelen?? Kijk eens bij jezelf en kom dan pas mijn vuile was bekijken. KUTWIJF


    -

    Kom nou, ik wil je niet kwijt.


    •*• Lululu •*•

    Ik hou van de geur van verhuisdozen. :3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 7:08 ]


    •*• Lululu •*•

    Natuurlijk krijg jij niet van dat soort cute berichtjes, Rose, of mensen die zelf tegen je beginnen te praten, je bent nogal annoying en meestal een vreselijke bitch. Rara hoe zou het nou komen dan?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ananananan another F again I fret
    Another cocky hypocrite,
    Another dirty look from a passerby


    i put the fun in funeral

    Altijd fijn wanneer je wakker word, je iphone weg is. En nadat je 'm gevonden hebt, hij een tijd van 07:14 aangeeft, maar je normale wekker geeft een tijd van 07:34 D: Gelukkig had m'n iphone het goed...

    I want to see you.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ah, ik moet nog écht even leren voor Ak en Engels want k kén 't gewoon niet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Ah, ik moet nog écht even leren voor Ak en Engels want k kén 't gewoon niet!

    Natuurkunde en Grieks o.O


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oke Jaimy, je gaat niet voor jezelf die coopertest opnieuw lopen, maar voor haar zodat je haar kan coachen. Je gaat die zes rondjes heus nog wel een keertje redden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.