• Zeven miljard mensen op de wereld en eenentwintig geloven, die ook nog eens aanhangers hebben. Welk geloof heb jij?

    Ik was benieuwd welke geloven jullie hebben. Zelf ben ik ongelovig, maar ik interesseer me er wel erg in.

    Wil je vertellen welk geloof je hebt?

    Christendom:
    Islam:
    Hindoeïsme:
    Boeddisme:
    Jodendom:
    Geen geloof: 2
    Overig:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No way dat er maar 21 geloven zijn. Met al die natuurgodsdiensten en shizzle in het oerwoud...

    En ik geloof wel ergens in, maar niet in iets specifiek. Laten we maar zeggen dat ik (meestal) gewoon in mezelf geloof ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    No way dat er maar 21 geloven zijn. Met al die natuurgodsdiensten en shizzle in het oerwoud...

    En ik geloof wel ergens in, maar niet in iets specifiek. Laten we maar zeggen dat ik (meestal) gewoon in mezelf geloof ^^


    Dat zei wikipedia, haha. Maar waarschijnlijk hebben ze alleen de 21 grootste gedaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmm, ik heb niet gezegd dat ik geen geloof heb he :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben agnost: ik twijfel over de afwezigheid en de aanwezigheid van God. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lupone schreef:
    No way dat er maar 21 geloven zijn. Met al die natuurgodsdiensten en shizzle in het oerwoud...

    En ik geloof wel ergens in, maar niet in iets specifiek. Laten we maar zeggen dat ik (meestal) gewoon in mezelf geloof ^^


    •*• Lululu •*•

    Ik geloof niet in god zoals het beschreven is in de bijbel. Ik geloof wel in het bovennatuurlijke, zoals geesten en het zou best kunnen dat er iets hoger is dan wij. Ik merk wel wat er echt "is" als ik dood ben. Nu wil ik gewoon genieten van het leven. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.