• Ik wil al een tijdje heel graag een helix. Alleen nu is mijn vraag dus: hoeveel kost een helix ongeveer? Doet het veel pijn? Ontsteekt het snel? En hoelang duurt het genezen er van?

    Dus, zijn er mensen met ervaring?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 23:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die van mij koste 30/40 euro. Het doet geen pijn, enkel een steekje (vind ik dan).
    Het genezen duurde vrij lang. Toch wel een aantal maanden geloof ik. Hoewel ik er geen last van had of zo, je moest gewoon zorgen dat je het goed schoon houd.

    40 euro, ongeveer. Of het zeer doet weet ik niet. Ik heb een traguspiercing en die heeft me geen pijn gedaan :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Pfoe, het is al weer lang geleden dat ik hem heb laten zetten.
    Ik geloof dat die van mij 40 euro kostte ofzo? Zoiets.
    Een piercing is nooit fijn om te zetten, dus ja, een beetje pijn doet het zeker wel.
    Bij mij is hij nooit gaan ontsteken, wel lichtelijk irriteren. Maar dat kwam omdat er een achterkantje op zat. Nu heb ik er een neuspiercing in gedaan (geen achterkantje maar een haak) en dat gaat heel goed, nooit meer last van.
    Genezen duurt een paar weken, maar dat verschilt per persoon. (:


    Bad decisions make good stories.

    Bij mij heeft het 40 euro gekost. De pijn vond ik onwijs meevallen, maar dat is voor elk persoon weer anders. De genezingstijd duurt wel erg lang, houd er ook rekening mee dat je een tijdje niet meer op dat oor kunt slapen. Al houd je het goed schoon dan valt het qua ontstekingen over het algemeen wel mee. (:


    To love is to destroy.

    Iedereen reageert hier met 40... Terwijl de mijne maar 25 kostte, inclusief zo'n flesje om de piercing schoon te maken. Het doet niet pijn.


    Searching heavens for another earth

    Mijn topics, omdat ik er misschien ook wel een wil.


    26 - 02 - '16

    Mijn vriendin heeft een helix en moet die eerst 9 maanden inlaten, voordat ze er een andere in mag doen.

    Jep, het is inderdaad zoals iedereen zegt. Het doet geen pijn, maar om te genezen zijn kraakbeenpiercings echte bitches.
    Zowat 80% van de mensen krijgt er wild vlees op, en geloof me, dat duurt pas lang vooraleer het écht weg is. Bij een helix duurt het ongeveer een jaar vooraleer de piercing echt genezen is.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ik heb de mijne gratis gekregen, was proefkonijn voor een nieuwe manier van piercen wat een succes =)
    ik heb er meteen twee onder elkaar laten zetten en tja... ik vond er eigenlijk niets aan.
    maar ik dan ook 2 tattoo's en meerdere piecings


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    kan iemand mij uitleggen wat het is?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    kan iemand mij uitleggen wat het is?


    Een oorpiercing.

    Hashirama schreef:
    40 euro, ongeveer. Of het zeer doet weet ik niet. Ik heb een traguspiercing en die heeft me geen pijn gedaan :].

    Noway. Deed tragus niet bij jou pijn? Badass gurl you are, dude. I want one too.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Limits schreef:
    (...)

    Een oorpiercing.


    Tuurlijk had het moeten weten...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nuttig topic ;D Ik wil heel graag een double helix laten zetten (dan wel twee ringetjes niet knopjes), en zo te horen moet het wel te doen zijn ^^
    Aan de TS: Heb je hem al laten zetten?


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Ik heb er 3, en het zetten was gewoon een steekje. Het duurde wel lang voor het genezen was. En ik heb er bij 1 een vochtbultje gehad. Mijn traguspiercing deed trouwens ook niet echt pijn...


    Stop holding me under and let me breathe.