• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 Gingercheeks
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Silverton
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Euterpe
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet


    Lijst van stories:
    1 Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy, Romantiek)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Pieces of time (Horror, Fantasy, Romantiek)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38 If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the king (Fantasy, Avontuur)
    43 De ketens van Lucifer ( Horror, Drama, Fantasy, 16+)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:02 ]


    26 - 02 - '16

    Seasons schreef:
    Voor alle indirects naar mijn verhaal toe; ik vraag mijn lezers alleen een kudo of een reactie te geven als zij het leuk vonden, geen aantallen.
    Op de keer dat ik voor de grap om vijf miljoen vroeg, omdat mijn vriendinnen en ik het hier ook belachelijk vinden hoe het soms gaat.
    Bovendien, de volgende keer als ik "een indringer" word genoemd, weet dan ook dat ik met mijn "beste" verhaal meerdere malen gevraagd heb geen kudo's te geven, omdat ik wilde dat ook anderen in de top konden komen.
    En over de reacties dat de fanfiction schrijvers geen normale verhalen zouden kunnen schrijven; deze plaats ik gewoon liever niet meer hier, omdat meerdere malen mijn ideeën of zelfs verhalen gestolen werden.
    Ik begrijp je punt ergens wel (ik heb in een ver verleden ook nog fanfics geschreven) en ik vond dat van dat niet kudo's geven heel nobel trouwens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Merrow schreef:
    Jullie zijn een stelletje spammers :Y)
    haha tja jij bent nog niet in het awesome personen topic geweest :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Seasons schreef:
    Voor alle indirects naar mijn verhaal toe; ik vraag mijn lezers alleen een kudo of een reactie te geven als zij het leuk vonden, geen aantallen.
    Op de keer dat ik voor de grap om vijf miljoen vroeg, omdat mijn vriendinnen en ik het hier ook belachelijk vinden hoe het soms gaat.
    Bovendien, de volgende keer als ik "een indringer" word genoemd, weet dan ook dat ik met mijn "beste" verhaal meerdere malen gevraagd heb geen kudo's te geven, omdat ik wilde dat ook anderen in de top konden komen.
    En over de reacties dat de fanfiction schrijvers geen normale verhalen zouden kunnen schrijven; deze plaats ik gewoon liever niet meer hier, omdat meerdere malen mijn ideeën of zelfs verhalen gestolen werden.


    Het was als een grapje bedoeld. Ik vind het ook lief dat je anderen een kansje wil geven. En over die laaste deel: plagiaar kan je gewoon melden.
    +ik begrijp je punt heus wel.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 0:41 ]


    -

    Silverton schreef:
    (...)haha tja jij bent nog niet in het awesome personen topic geweest :')


    Wil ik daar wel komen :'D
    Nah, ik vind het echt super dat het hier zo gezellig is :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Wil ik daar wel komen :'D
    Nah, ik vind het echt super dat het hier zo gezellig is :3

    Ik ook (heart2)


    -

    En ik heb m'n kudorondje weer achter de rug :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    En ik heb m'n kudorondje weer achter de rug :3


    Yay, nog een setje kudo's *O*


    -

    Merrow schreef:
    (...)

    Wil ik daar wel komen :'D
    Nah, ik vind het echt super dat het hier zo gezellig is :3
    ja daar is het ook gezellig en we praten over alles en over niets meestal wordt aanzien als spam, maar wij hebben een ander soort spam geloof me zeer


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lizor schreef:
    (...)
    Sorry... het was niet bedoeld als belediging... maar als grapje. Sorry als het verkeerd over kwam.

    Haha, wij hebben overduidelijk andere humor.


    Crave schreef:
    (...)

    Dat indringer was ook gewoon een grapje :') en voor dat laatste, als iemand plagiaat pleegt, kan je dat gewoon melden (: dan wordt diegene gewoon geband ^^ simpel zat.

    En nu ga ik slapen.

    Dat heb ik toen gedaan, maar dat is toen niet goed afgelopen; dat kind kwam er gewoon mee weg.
    However, slaap lekker! (:



    Silverton schreef:
    (...)Ik begrijp je punt ergens wel (ik heb in een ver verleden ook nog fanfics geschreven) en ik vond dat van dat niet kudo's geven heel nobel trouwens

    Het hielp niets, want alsnog kwamen alle andere zelfde fanfictions in de top! (x


    Wrennah schreef:
    (...)

    Het was als een grapje bedoeld. Ik vind het ook lief dat je anderen een kansje wil geven. En over die laaste deel: plagiaar kan je gewoon melden.
    +ik begrijp je punt heus wel.

    Dank je.


    Maar ja, het voelt niet fijn als alle fanfictions (over welke "groepering" dan ook) over één kant geflikkerd worden.
    Want er zitten echt goede tussen; ik mag Justin Bieber totaal niet, maar uit verveling kwam ik wel bij een leuke fanfiction terecht hier op deze site.
    Probeer jullie niet al te erg "aan te stellen" (kan even geen leuker woord bedenken), want ik vind het ook niet leuk dezelfde verhalen in de top te zien.
    However, ik kijk er nog amper naar; maar het is niet prettig als ik op een topic klik en zie dat er zomaar over mij gesproken word.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Silverton schreef:
    (...)ja daar is het ook gezellig en we praten over alles en over niets meestal wordt aanzien als spam, maar wij hebben een ander soort spam geloof me zeer


    Naw ik hou het wel gezellig bij dit topic en bij de Q-writers, maar dan voldoende voor mij ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Seasons schreef:
    (...)
    Dank je.


    Maar ja, het voelt niet fijn als alle fanfictions (over welke "groepering" dan ook) over één kant geflikkerd worden.
    Want er zitten echt goede tussen; ik mag Justin Bieber totaal niet, maar uit verveling kwam ik wel bij een leuke fanfiction terecht hier op deze site.
    Probeer jullie niet al te erg "aan te stellen" (kan even geen leuker woord bedenken), want ik vind het ook niet leuk dezelfde verhalen in de top te zien.
    However, ik kijk er nog amper naar; maar het is niet prettig als ik op een topic klik en zie dat er zomaar over mij gesproken word.

    Dat is niet waar...we zeggen dat fanfictions de laatste tijd steeds vaker om seks draaien, maar dat er ook goede fanfictions tussen zitten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is niet waar...we zeggen dat fanfictions de laatste tijd steeds vaker om seks draaien, maar dat er ook goede fanfictions tussen zitten.


    -

    Het hielp niets, want alsnog kwamen alle andere zelfde fanfictions in de top! (x
    stiekem is het geven en nemen in de top nu


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh wauw, hoe goed mensen tegenwoordig kunnen lezen.
    We zeggen niks over ALLE fanfics, maar een DEEL er van. Daarbij worden er amper namen genoemd en áls dat werd gedaan, was het een grapje.
    People shouldn't get this shit that personal.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is niet waar...we zeggen dat fanfictions de laatste tijd steeds vaker om seks draaien, maar dat er ook goede fanfictions tussen zitten.


    Precies dit ja. Ik ben namelijk echt fan van de 1D fanfictions van ZeroGravity bijvoorbeeld :'D Er zitten dus echt wel wat goede verhalen tussen maar helaas valt de meerderheid daar niet onder, vind ik.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."