• Goed, als een topic is aangepast door een moderator, of verplaatst is door een moderator, staat dat eronder, right? Nou, dat lijkt me inderdaad ontzettend handig, maar vond het een beetje vreemd dat 'topic titel aangepast door een moderator' er dan niet in staat als de topic titel is aangepast. Als dit overbodig zou zijn, zou 'topic verplaatst en aangepast door een moderator' ook overbodig zijn.

    Wie is voor en wie is tegen?


    Some people are art and do art at the same time

    Jankowski schreef:
    Ach, ik stoor me daar niet zo aan

    ^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Scorpia schreef:
    (...)
    In tussentijd kan er ook allemaal posts worden geplaatst waardoor dat bericht vaak over het hoofd wordt gezien. Als het goed is leest zowat iedereen de beginpost en valt die grijze schuine letters onderaan een topic meteen op, dus dat wordt sowieso gelezen.

    Tja. Ik zie nog steeds het probleem niet. Als je zo graag wil weten wat er is gebeurd, lees je het hele topic door. En meestal staat dat wel op de eerste pagina, omdat ze dat zelf zien, èn mensen melden snel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het wat onnodig, ik snap je punt, maar ik vind het niet relevant. Het is wel duidelijk áls het gebeurt, ja, in dat opzicht is het wel slim!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het kan geen kwaad, dus ik ben voor.


    i put the fun in funeral

    Fourtris schreef:
    Ik vind het overbodig, vind het zelf lelijk staan als er in mijn post staat dat het topic is verplaatst.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zou het ook leuker vinden moesten we zelf de titel kunnen aanpassen (: en verder vind ik het niet echt nodig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik zou het ook leuker vinden moesten we zelf de titel kunnen aanpassen (: en verder vind ik het niet echt nodig.


    Dit zal er nooit komen, omdat wij er dan niet echt meer een overzicht over hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    (...)

    Dit zal er nooit komen, omdat wij er dan niet echt meer een overzicht over hebben.

    Oké, geen probleem, dat begrijp ik. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wordt hier nog wat mee gedaan? Ik blijf het handig vinden.


    Some people are art and do art at the same time

    VanGogh schreef:
    Ik vind het wat onnodig, ik snap je punt, maar ik vind het niet relevant.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Scorpia schreef:
    Wordt hier nog wat mee gedaan? Ik blijf het handig vinden.


    Als een titel aangepast wordt, behalve meestal op aanvraag, dan post een moderator dat wel even, dus ik denk dat hier niet echt iets komt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Als een titel aangepast wordt, behalve meestal op aanvraag, dan post een moderator dat wel even, dus ik denk dat hier niet echt iets komt ^^


    Een moderator post het ook in het topic als het in het juiste subforum is gezet, terwijl het dan ook automatisch in het beginpost staat.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het niet echt nodig, Helado en Scorpia hebben eigenlijk al aangegeven waarom ik het niet nodig vindt. =)

    Ik zie echt niet in waarom hier moeilijk over gedaan wordt. Het stoort me echt niet of het er nu staat of niet.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 14:05 ]


    Take me to wonderland

    Ik vind het zo zinnig niet.
    Dan lees je de post van de mod maar; vind ik.
    Plus het zou echt onordelijk zijn in bepaalde topics die vaak van naam veranderen zoals de xOTM-topics.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury