• Hello, heeft iemand een leuke titel voor dit idee?

    Tamar is bijzonder meisje. Haar moeder is overleden, dus leeft ze alleen met haar vader in een gigantisch huis. Haar vader heeft een eigen bedrijf en verdient daar veel geld mee. Tamar krijgt alles wat haar hartje begeert. Als ze op een gegeven moment niet krijgt wat ze wilt loopt ze weg. Na een nacht houdt ze het niet langer vol en besluit weer terug naar huis te gaan. Ze beseft dat het dom was om weg te lopen en dat ze niet zo verwend moet doen. Ze besluit haar excuses aan te bieden aan haar vader die er altijd zo voor haar was. Maar onderweg naar huis loopt het iets uit de hand. Ze word ontvoerd. Als de daders dan beginnen te dreigen dat ze haar zullen vermoorden als haar vader het geld niet geeft. Ondertussen is haar vaders bedrijf failliet gegaan en heeft hij geen geld meer. Hoe kan hij zijn dochter terug kopen zonder dat hij geld heeft? En hoe houdt hij het stil dat hij geen geld meer heeft?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    - Het verlaten geld
    - Failliet
    - Geen geld, geen dochter
    Ik ben heel inspiratieloos op het moment dus don't hit me als je niks aan deze titels hebt x) Kun je me wel waarschuwen als je begint?


    Some people are art and do art at the same time

    Geld maakt niet gelukkig
    Money can't buy happiness


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind het vaak leuk als de titel gebaseerd is op iets wat in het boek door de hoofdpersoon wordt gezegd en wat een belangrijk moment aanduid :a Kan je me nog volgen? Haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik vind het vaak leuk als de titel gebaseerd is op iets wat in het boek door de hoofdpersoon wordt gezegd en wat een belangrijk moment aanduid :a Kan je me nog volgen? Haha.


    Hahahaha ja ik kan je volgen ik snap wat je bedoeld.. Dat is wel een goeie ja..


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    "Buy Her"

    Is dat iets?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    - Tamar
    - Hoe maakt geld alles beter?
    - Geef me mijn dichter terug
    - Ik had het huis nooit moeten verlaten
    - Vermoord me niet

    Iets in die richting :P
    Moet het eigenlijk engels of nederlands?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Losgeld


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dit is een oud topic.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Dit is een oud topic.
    So?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Arigatou schreef:
    - Tamar
    - Hoe maakt geld alles beter?
    - Geef me mijn dichter terug
    - Ik had het huis nooit moeten verlaten
    - Vermoord me niet

    Iets in die richting :P
    Moet het eigenlijk engels of nederlands?


    Tamar, ik denk dat deze het word. Die spreekt me wel aan ja. Super, bedankt!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Bedankt voor al jullie reacties, ik ga mijn best doen!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.