• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Sempra - 7 maart




    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 13:46 ]


    Reality's overrated.

    InsaneMe schreef:
    Ik moest bijna huilen, hoe vaag en raar het ook mag zijn. Zo'n opluchting.


    Nou, ik was ook super bezorgd. - Als je het over Zayn hebt. - Echt waar. - maar hij's ook mijn favo.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Nou, ik was ook super bezorgd. - Als je het over Zayn hebt. - Echt waar. - maar hij's ook mijn favo.

    Hij is nietmijn favo, maar het maaktnniet uit wie het was, ook al was het Paul of iemand op straat, wetend dat ik er niks aan kan doen en maar moet toe kijken maakt me al verdrietig.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Hij is nietmijn favo, maar het maaktnniet uit wie het was, ook al was het Paul of iemand op straat, wetend dat ik er niks aan kan doen en maar moet toe kijken maakt me al verdrietig.


    Ja, oké.


    Danmarks Dynamite.

    Lake schreef:
    (...)

    Geeft niet, ik hou ook heel vaak hele verhalen.
    Nee, ik denk het niet. Ik ga denk ik naar mijn paard (Al kan ik tegenwoordig niet meer zo goed rijden vanwegen een spierverslapping waardoor ik in een rolstoel ben beland. Maar het gaat al een stuk beter met mijn spieren). En misschien ga ik het bos in, als hij niet weer begint te flippen zodra hij een boom ziet. Haha. Dat is namelijk niet zo best in het bos ;p


    Boks. c:

    Ah, rijd je paard? Ik ook! Ik heb alleen geen eigen paard. Hoe heet jouw paard? Jeetje, wat vreselijk naar van die spierverslapping. Hoe is dat zo gekomen of houd je dat liever privé? :c Ach, ja, soms heb je die paarden, maar het zijn vaak lieve en gevoelige beestjes - een paard met angsten. Nee, klopt, ik heb ervaring, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Curlies schreef:
    (...)

    Zijn benen zien er al té dun uit, but idk.


    Fotoshop en kwestie van de ,,juiste'' hoek om een roddel te creëren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Fotoshop en kwestie van de ,,juiste'' hoek om een roddel te creëren.


    Het was geen fotoshop, dit's niet expres gedaan hoor. Dit's gewoon perongeluk. I'm sure.


    Danmarks Dynamite.

    Morgen is het vrijdag en 21 graden. Ik hoop dat de voorspelling echt waar is :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Morgen is het vrijdag en 21 graden. Ik hoop dat de voorspelling echt waar is :Y)


    En ik heb maar drie uur les. HEUUUJ


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    En ik heb maar drie uur les. HEUUUJ


    Ikke zes ugh. Waarvan één proefwerk en een SO .__.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Vandaag was wel een leuke dag trouwens, haha. Ik moest echt veel lachen. :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb morgen een wiskunde proefwerk van 100 minuten en een levensbeschouwing SE :c


    Miep

    Maliksch schreef:
    (...)

    Het was geen fotoshop, dit's niet expres gedaan hoor. Dit's gewoon perongeluk. I'm sure.


    I dunno, ik denk sowieso dat de foto nadelig is gemaakt. Je ziet de hoek van het been ook een beetje. Zijn benen kunnen niet zo dun zijn, lol. c:

    Mijn zus is geslaagd voor haar gymnasium, yes! Dus vanavond héérlijk uit eten geweest, onmonnom!
    Donoghue schreef:
    Ik heb morgen een wiskunde proefwerk van 100 minuten en een levensbeschouwing SE :c


    Jemig, dat is niet normaal o.O Ik had vandaag mijn laatste wiskundeles; ik laat het volgend jaar vallen. Nog één toets wiskunde en dan nooit meer. Geen één reken- of bètavak meer, alleen maar rekenexamen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Grr..


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Grr..


    Wat is er? :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ik Wiskunde in de vierde kan laten vallen, ben ik héél blij.


    I don't want you to die, I want you to suffer.