• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Sempra - 7 maart




    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 13:46 ]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    You're welcome.

    Uhhh. Niet goed, niet slecht.


    Nou ja, het is in ieder geval niet slecht, toch? :c Ik kan geen concentratie ophalen voor de toetsen van morgen, scheikunde en economie. Ik ga scheikunde niet goed maken, though, en economie misschien. Maar ik vind het veel interessanter dat mijn zus is geslaagd en of niet mijn docent Frans mijn inhaaltoets heeft nagekeken en het cijfer op Magister heeft gezet. Maar het is nog dommer om morgen beide toetsen te verknallen. Ik sta voor economie een 6,0 en scheikunde een 5,9. Scheikunde is bij ons een onvoldoende en 0,1 tekort. Ik wou die graag wegwerken, maar het is erg veel stof en ik heb niet handig gepland, mja. Economie kan misschien nog gaan, haha. Oke, ik praat te veel, vergeef me. D':
    Ga je dit weekend nog wat leuks doen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:11 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Nou ja, het is in ieder geval niet slecht, toch? :c Ik kan geen concentratie ophalen voor de toetsen van morgen, scheikunde en economie. Ik ga scheikunde niet goed maken, though, en economie misschien. Maar ik vind het veel interessanter dat mijn zus is geslaagd en of niet mijn docent Frans mijn inhaaltoets heeft nagekeken en het cijfer op Magister heeft gezet. Maar het is nog dommer om morgen beide toetsen te verknallen. Ik sta voor economie een 6,0 en scheikunde een 5,9. Scheikunde is bij ons een onvoldoende en 0,1 tekort. Ik wou die graag wegwerken, maar het is erg veel stof en ik heb niet handig gepland, mja. Economie kan misschien nog gaan, haha. Oke, ik praat te veel, vergeef me. D':
    Ga je dit weekend nog wat leuks doen?


    Geeft niet, ik hou ook heel vaak hele verhalen.
    Nee, ik denk het niet. Ik ga denk ik naar mijn paard (Al kan ik tegenwoordig niet meer zo goed rijden vanwegen een spierverslapping waardoor ik in een rolstoel ben beland. Maar het gaat al een stuk beter met mijn spieren). En misschien ga ik het bos in, als hij niet weer begint te flippen zodra hij een boom ziet. Haha. Dat is namelijk niet zo best in het bos ;p


    Reality's overrated.

    Yo peeps, ben terug van de fysio :3


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Forevah aloneee :')


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Iemand? Nee, 4evah alonee :-(


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Spammer in tha house :3


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Hello. <3


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Hello. <3

    Hé hé, eindelijk iemand om met te praten, alles goed?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Hé hé, eindelijk iemand om met te praten, alles goed?


    Jahoor net terug uit de stad ! Mijn vriendin heeft een oorpiercing laten zetten rechtsboven. ^^

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:54 ]


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Jahoor net terug uit de stad ! Mijn vriendin heeft een oorpiercing laten rechtsboven. ^^

    Nice! Wat voor soort?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Nice! Wat voor soort?


    De vrouw raadde een ringetje aan, dus het is nu een ringetje. haha.


    Danmarks Dynamite.

    Oeh, ik wil Fysiotherapeute worden ^^
    Hello


    Miep

    Maliksch schreef:
    (...)

    De vrouw raadde een ringetje aan, dus het is nu een ringetje. haha.

    Leuk, wil/heb jij er ook een?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Donoghue schreef:
    Oeh, ik wil Fysiotherapeute worden ^^
    Hello

    Heyheyhey, alles goed?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×