• Weet niet of het hier goed staat :Y)
    Maar staan er nou OP stories in de Top Stories Vandaag?! *O*
    Laten we met zijn allen 13 Juni tot een nationale Quizlet feestdag dopen *O*

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Sinistre schreef:
    Als Mainstreet de volgende hype wordt ben ik hier weg..
    Wat? :8

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Jankowski schreef:
    Weet niet of het hier goed staat :Y)
    Maar staan er nou OP stories in de Top Stories Vandaag?! *O*
    Laten we met zijn allen 13 Juni tot een nationale Quizlet feestdag dopen *O*

Komt door een topic; Hype of the unknown stories. Het werkt dus =)

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

Als de OP stories nu ook nog eens goed zijn (ik zeg niet dat ze slecht zijn, want ik heb ze niet gelezen) ben ik blij. Zo niet, dan zijn we amper iets verder dan gisteren.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

De nieuwe Quizlet revolutie.

"I'm a loser, that means I've been lost before."

DarkSavior schreef:
    Als de OP stories nu ook nog eens goed zijn (ik zeg niet dat ze slecht zijn, want ik heb ze niet gelezen) ben ik blij. Zo niet, dan zijn we amper iets verder dan gisteren.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

DarkSavior schreef:
    ik heb er twee van gelezen en die zaten heel goed in mekaar dus ja er zitten goede bij :Y)

Als ze erin staan omdat mensen ze daadwerkelijk lezen en kudo's geven vind ik het best maar neit als ze niet gelezen worden en mensen gewoon op's kudo's geven om de 1D stories weg te jagen want dat vind ik dan ook weer oneerlijk.

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    Als ze erin staan omdat mensen ze daadwerkelijk lezen en kudo's geven vind ik het best maar neit als ze niet gelezen worden en mensen gewoon op's kudo's geven om de 1D stories weg te jagen want dat vind ik dan ook weer oneerlijk.
    Ik lees degene die me liggen. Maar er staan er nog steeds in de top of niet soms?

Silverton schreef:
    (...)Ik lees degene die me liggen. Maar er staan er nog steeds in de top of niet soms?

Tuurlijk wel maar je geeft een kudo als je iets leuk vind en niet omdat geen 1D is, dat zou pure onzin zijn.

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    (...)

Tuurlijk wel maar je geeft een kudo als je iets leuk vind en niet omdat geen 1D is, dat zou pure onzin zijn.
    Hmm misschien, maar het is gewoon de kwestie van die stories ook een kans te geven snap je? want er zijn 1D stories die er like elke dag in staan en die meestal daar om vragen ook. Maar ik neem nu als voorbeeld de tijd is om, ik heb het eentje gegeven eerst niet van plan het te lezen en nu heb ik het toch gelezen en vond ik het geweldig, het is jammer dat het anders aan me voorbij zou zijn gegaan snap je?

1d krijgt kudo's omdat het 1d is =) de schrijvers maken soms zelfs regels als ik wil 50 kudo's hebben anders schrijf ik geen volgend stukje.
    dus dan vind ik dit netter, mensen die zelf kiezen om eraan mee te werken =)

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Hiep hiep hoera C;

26 - 02 - '16

Sinistre schreef:
    Als Mainstreet de volgende hype wordt ben ik hier weg..

Thank you my Lord.

Ik zie hier al een paar Mainstreet verhalen ;o

Lang leve dertien juni, al lijkt het op een ongeluksgetal! ^^

Some people are art and do art at the same time