• In dit topic kun je kwijt of je geslaagd of gezakt bent en je kunt natuurlijk mensen feliciteren.
    Alle andere topics over dit onderwerp zullen gesloten worden.

    Namens het hele team van Quizlet, wil ik iedereen die geslaagd is feliciteren en de mensen die nog een her moeten doen heel veel succes wensen!


    I am an idiot, I move.

    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is en een hele dikke troostknuffel aan iedereen die nog even wat tekortschoot. Jullie zijn ook toppers. (flower)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:44 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Geslaagd! En volgendjaar Havo!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    OMG, een vriendin van mij, waarvan ik vrij zeker was dat ze zou gaan slagen, is gezakt.. (Mag geen herkansing)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet nog een her doen.
    Allemaal vanwege die 5.5 regel. Bah!

    Alle geslaagden Gefeliciteerd, ik ben wel heel blij voor jullie! *O*

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:15 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn broer is geslaagd :o
    We gingen er allemaal van uit dat ie zou zakken, dus we hebben ook geen cadeautjes enzo gekocht... Morgen maar even snel wat halen dan! haha

    De andere geslaagden ook gefeliciteerd en balen voor de gezakten!


    Opgeven is geen optie.

    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is!
    Voor mij gaat het nog even duren. Over een halve week moet ik mijn examenportfolio inleveren en een paar weken later krijg ik pas de uitslag.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteerd alle geslaagden! Super leuk! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    GEFELICITEERD iedereen die geslaagd is!!(flower)

    en voor iedereen die niet geslaagd is balen

    en voor de mensen die nog een herkansing hebben nog heel veel succes


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Yeah bitches, deze dictator heeft haar VWO diploma vandaag gehaald. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben blij drie keer een zes en vijf keer een zeven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het hoogste cijfer dat ik voor mijn CE's heb gehaald, is een 5.9, voor Nederlands.
    Mijn laagste een 3.3...... (voor geschiedenis)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het voelt nog steeds raar, maar ik ben ook GESLAAGD *O*
    Gefeliciteerd voor de anderen die ook geslaagd zijn, en een dikke knuffel voor diegenen die gezakt zijn.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    imlove schreef:
    Ik moet nog een her doen.
    Allemaal vanwege die 5.5 regel. Bah!

    Alle geslaagden Gefeliciteerd, ik ben wel heel blij voor jullie! *O*
    Was ik ook op gezakt vorig jaar, daarna dik geslaagd, had bij het zakken een 5,43 gemiddeld XD Maarja, succes!!


    Life is hard and then we die

    130413 schreef:
    Mijn broer is geslaagd :o
    We gingen er allemaal van uit dat ie zou zakken, dus we hebben ook geen cadeautjes enzo gekocht... Morgen maar even snel wat halen dan! haha

    De andere geslaagden ook gefeliciteerd en balen voor de gezakten!


    Ah, vertrouwen in je medemens.

    EN OOK IK BEN GESLAAGD! *O*
    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is en een dikke knuffel voor iedereen die gezakt is. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)