Ik zit niet te springen op commentaar. Goed bedoeld commentaar mag wel. (:
Mijn vriend (22) en ik (19) willen graag trouwen. Mijn ouders en familie vonden het wel erg leuk en kijken er nu al naar uit, maar toen ik dat super trots aan mn vriendinnen vertelde waren hun reacties allesbehalve enthousiast. Nu vraag ik me dus af of het raar is om te trouwen op mijn leeftijd? Over en half jaar zijn we beide al een jaar ouder.
Ik had het met die vriendinnen ook over dat we als we getrouwd zijn aan kinderen willen beginnen, maar dat vonden ze ook allemaal een slecht idee. Omdat we te jong waren (maakt de leeftijd nog uit als je volwassen en getrouwd bent? het is niet zo dat ik een tienermoeder word ofzo), geen geld zouden hebben (misschien niet super veel, maar wel genoeg om makkelijk van te leven) en niet samenwonen (dat kan geregeld worden).
Ik mag dan wel haast geen ervaring hebben met kleine kinderen, maar dat betekend toch niet dat ik het niet zou kunnen?
Of zie ik dit verkeerd en is er geen verschil tussen aan kinderen beginnen in een huwelijk of zonder huwelijk?
Ik vergeet ook helemaal te zeggen dat we beide aan een andere kant van het land wonen... (Groningen en Schiphol)
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en als mensen er nog iets over willen zeggen hoor ik dat graag via een PB (:
[ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 22:55 ]